September 30, 2012

Δεν σταματάει αυτό το γαμήσι...

Κλείσε τα μάτια σου γλυκιά μου και άφησε το μυαλό σου να ταξιδέψει. Φαντάσου τον εαυτό σου ελεύθερο από κάθε σκέψη και έννοια…  έτοιμο να ενδώσει στους κρυφούς σου πόθους. Φαντασιώσου με δίπλα σου, να έχω ελεύθερη πρόσβαση στο γυμνό σου κορμί, να σε ξεσηκώνω με τα χάδια μου, σε ερεθίζω αφάνταστα, όπως μόνο εγώ ξέρω… Και μόνο η σκέψη σε κάνει  να λιώνεις από καύλα. Όπως επίσης το να φαντασιώνεσαι στο μυαλό σου ότι κάνουμε σεξ, ότι κάθε φορά που καυλώνεις υπάρχω εγώ που απολαμβάνει να σε βλέπει να έρχεσαι σε οργασμό...που να σε κάνει να υποτάσσεσαι με όλο σου το κορμί στην δύναμη ενός αρσενικού...

Φαντάσου πως ακουμπάς τα χείλια μου πάνω από το σλιπ, στο ερεθισμένο καυλί μου. Το χαϊδεύεις με τα μάγουλά σου και το φιλάς τρυφερά ενώ  παράλληλα με χαϊδεύεις ανάμεσα στα μπούτια και στ’ αρχίδια. Μ’ ακούς που βγάζω μικρές κοφτές ανάσες και βογκητά; Που με καυλώνεις; Τότε πιάνεις το σλιπάκι από τα πλάγια, βάζεις μέσα τις άκρες των δαχτύλων σου και με χαϊδεύεις. Απότομα μου το κατεβάζεις και το πετάς μακρυά. Κοιτάς τον πούτσο μου… προικισμένος! Βλέπεις μανάρα μου πόσο καυλωμένος είναι για σένα, πόσο πολύ σε θέλει;

 Μην χάνεις  χρόνο, καύλα! Αρχίζεις και μου γλύφεις τ’ αρχίδια, τα παίρνεις και τα δυο στο στόμα μου και τα πιπιλάς. Γλύφεις μια φορά κατά μήκος το εργαλείο μου και σταματάς στο πουτσοκέφαλο… Εκεί μ’ αρέσει μωρό μου και το ξέρεις. Να  παίζεις με την γλώσσα σου και να μου το σαλιώνεις, να το φιλάς και συχνά να μου το δαγκώνεις απαλά, ενώ με το χέρι σου μου χαϊδεύεις τ’ αρχίδια και το εσωτερικό των μηρών μου. Θυμήσου, πως συχνά με ακούς να σε παρακαλάω πως δεν αντέχω άλλο να περιμένω, και τότε παίρνεις στο στόμα σου όλο τον πούτσο μου και αρχίζεις να μου τον γλύφεις σαν παγωτό, να τον πιπιλάς και να τον ρουφάς. Εγώ συχνά λυσσάω… θέλω να σε ταϊσω με ολόκληρη τη καύλα μου. Πιάνω το κεφάλι σου και το πιέζω  προς τη κοιλιά μου, σε αναγκάζω να τον καταπιείς ολόκληρο. Κοντεύεις να πνιγείς αλλά δεν διαμαρτύρεσαι και συνεχίζεις να μου παίρνεις πίπα...

Θυμήσου μωρό μου που όταν μ’ έχεις καυλώσει απροχώρητα και δεν θέλω να τελειώσω στο στόμα σου, σε πιάνω από τους ώμους, σε σηκώνω και σε κρατάω σφιχτά να καταλαγιάσει κάπως η πίεση... τότε σ’ αρέσει να μου δαγκώνεις τα χείλια ενώ μ’ αγκαλιάζεις ζητώντας με τις κινήσεις του κορμιού σου να σε γεμίσω. Κάποια στιγμή κάθεσαι πάνω μου, παίρνοντας το καυλί μου βαθιά στη μουσκεμένη σου (όπως τώρα που με διαβάζεις) μουνάρα... αρχίζεις να κουνιέσαι, σαν να χορεύεις. Έχεις στο μυαλό σου ένα ρυθμό και τον ακολουθείς... μπρος-πίσω... πάνω-κάτω... γύρω-γύρω… δεξιά-αριστερά…

Τρελαίνεσαι να μ’ ακούς να αναστενάζω βαριά στ' αυτί σου καθώς πηδιόμαστε, έτσι δεν είναι; Να σηκώνεσαι λίγο και να παίζεις με το κεφαλάκι του πούτσου μου πάνω στα μουνόχειλά σου και μετά με φόρα και δύναμη να κάθεσαι και πάλι πάνω του. Με την άκρη του ματιού σου μας βλέπεις να γαμιώμαστε στον απέναντι καθρέφτη... τον εαυτό σου να με καβαλάει με πάθος και να χοροπηδάει πάνω στον πούτσο μου σαν να μην υπάρχει αύριο. Και αυτή η εικόνα σ’ ανάβει ακόμα περισσότερο.

Τα κορμιά μας έχουν ιδρώσει, γλιστράνε, αλλά έχουμε παθιαστεί... δεν θα σταματήσει αυτό το γαμήσι αν δεν πούμε ήμαρτον. Ξαφνικά σε γυρίζω και με βάζω να γονατίσεις στα τέσσερα και αρχίζω να με γαμάω με τη σειρά μου. Είμαι γρήγορος και σε παίρνω δυνατά. Το χοντρό καυτό καυλί μου έρχεται να σε ταξιδέψει… παίζοντας... νιώθοντας… Αν και πονάς λίγο, το ευχαριστιέσαι… έχεις  πολύ καιρό να νοιώσεις τόσο γεμάτη. Να κάνεις τόσο άγριο σεξ και με εναλλαγές, που δεν το αλλάζεις με τίποτα το σημερινό...

Θυμήσου τις φορές που σε ξαπλώνω κάτω μπρούμυτα και σου κλείνω τα πόδια... Μπαίνω μέσα σου ολόκληρος και σε γαμάω το ίδιο δυνατά, για πολύ ώρα ακόμα. Γίνομαι ακόμα πιο βίαιος, όχι τόσο για να σε πονέσω αλλά επειδή αγριεύω από τη λύσσα της καύλας. Αλλά σ’ ερεθίζει αυτό. Και μου το επικοινωνεί όλο σου το κορμί…  Ότι αντέχει. Ότι θέλει. Ότι δεν χορταίνει.

Καριόλα! Σε τραβάω από τα μαλλιά, σου χαστουκίζω τον κώλο, σε δαγκώνω στο σβέρκο και σε παίρνω όλο και πιο γρήγορα. Έτσι δεν αργείς ποτέ… χύνεις με σπασμούς, μουσκεύοντας τον πούτσο που σε πηδάει και νοιώθοντας να κυλούν στα μπούτια σου τα ζεστά υγρά σου την ώρα που μουδιάζει το μυαλό σου από ηδονή. Λίγο πριν τελειώσω και εγώ, σε γυρίζω ανάσκελα και έρχομαι στο πρόσωπο σου… Κλείνεις τα μάτια, περιμένοντας να χύσω πάνω στο μουτράκι σου, ακούς ένα πνιχτό αναστεναγμό και σε δευτερόλεπτα αισθάνεσαι τα ζεστά χύσια μου στο πρόσωπό σου. Με γεύεσαι, παίρνεις τους χυμούς μου, όλο το είναι μου που αναβλύζει και ξεχύνεται καυτό, για σένα και μόνο. Καθαρίζεις καλά τον αγαπημένο σου πούτσο με τη γλώσσα σου και μου χαμογελάς γεμάτη ευτυχία καθώς πέφτω επάνω σου εξουθενωμένος...

Απίθανη καύλα!
 

No comments:

Post a Comment