September 28, 2012

Γλυκίσματα και κεράσματα...

Εσύ το πονηρό μωρό μου και οι καυλιάρικες ιδέες σου… Που έφερες μαζί σου ένα βάζο με μέλι. Και βουτάς το πουτσοκέφαλο μου μέσα ώστε να στο προσφέρω επιδόρπιο. Λαίμαργα τον παίρνεις στο στόμα σου και αρχίζεις με δύναμη να ρουφάς και να γλείφεις το καυλί μου, ενώ με το χέρι σου παίζεις δυνατά τον πουτσοκορμό. Τον γουστάρεις έτσι γλυκό και με το γλύψιμο απλώνεις σάλιο και γλύκισμα μαζί, σ' όποιο σημείο μπορεί να γλύψει η γλώσσα σου. Από τη κορυφή του πούτσου, μέχρι πίσω από τ' αρχίδια!

Αυτό το βάφτισμα του καυλωμένου πούτσου στο γλυκό, επαναλαμβάνεται τρεις-τέσσερις φορές και κάθε φορά ρουφάς πιο δυνατά από την προηγούμενη. Τόσο έντονα, που νιώθω και τον δικό μου οργασμό να πλησιάζει λυτρωτικά. Είσαι έμπειρη, δεν χρειάζεται να σε προειδοποιήσω… Καταλαβαίνοντας από το απότομα φούσκωμα του πουτσοκέφαλου στο στόμα σου, δουλεύεις με όση ταχύτητα μπορείς τα σφιγμένα δάχτυλα σου πάνω-κάτω στο καυλωμένο πούτσο, ενώ τα χείλη σου σφραγίζουν γύρω από το πουτσοκέφαλό μου.

Χύνω μωρό μου! Χύνω γλύκα μου! Όλα δικά σου καύλα μου! Εκσπερματώνω μουγκρίζοντας δυνατά, ενώ εσύ συνεχίζεις το τσιμπούκι, γουργουρίζοντας από ευχαρίστηση. Ρουφάς και καταπίνεις το μίγμα από σπέρμα και πηχτό μέλι. Σκέτο γλύκισμα! Αδειάζω στο στόμα σου ότι έχω και δεν έχω... Νοιώθω σα να ρουφάς εσύ το σπέρμα μέσα από τ' αρχίδια μου. Λαχανιασμένος χαλαρώνω τους σφιγμένους μύες των ποδιών μου ενώ εσύ συνεχίζεις πιο απαλά τώρα να γλείφεις και να ρουφάς τον πούτσο μου που σιγά-σιγά ηρεμεί στο στόμα σου… Με καυλώνεις πολύ και το χαίρεσαι όσο τίποτα, μου φαίνεται.
 

No comments:

Post a Comment