October 28, 2012

Βυζομασάζ

Φαντάζεσαι μωρό μου, πόσο πολύ απολαμβάνω να κάνω έρωτα μαζί σου; Από τον τρόπο που ο πούτσος μου τρέμει από καύλα όταν τον περιποιείσαι εσύ!

Θα παίξουμε λοιπόν παιγνίδια που θα κάνουν το μουνάκι σου να στάζει σαν ποτάμι και το μυαλό μας να τρελαίνεται από καύλα.

Ο πούτσος μου σου φαίνεται τόσο όμορφος που θέλεις να τον βάλεις απευθείας στο στόμα σου, αλλά έχω άλλη ιδέα γι αρχή. Γιατί δεν βγάζεις το σουτιέν σου; Έτσι μπράβο καυλιάρα μου… σπρώχ' το προς τα πάνω… θέλω να βάλεις αυτό το μεγάλο, σηκωμένο καυλί ανάμεσα στα βυζάκια σου. Ναι μωρό μου, όμορφα!... Τρίψ' το πάνω στις ρώγες σου… οοοοοοοοοοο, με τρελαίνεις! Να… φτύσε λίγο σάλιο και άλειψε τις βυζάρες σου… Μμμμμμ…. Πραγματικά γλυστράνε απίθανα τώρα…

Σε πιάνω απ' τους ώμους και πιέζω το καυλί μου πάνω τους… Σπρώχ 'το ανάμεσα γλύκα… έτσι! Γάμησε τις βυζάρες σου με το πούτσο μου. Ναι… καύλα… Είσαι τρέλα! Σφίξε τα βυζάκια σου πάνω του! Σου αρέσει, έτσι;;; Καυλώνεις να σου γαμάω τα βυζιά με αυτό το πούτσο, να τον νοιώθεις καυτό και σκληρό να τρίβεται ανάμεσά τους…

Τρελαίνεσαι να με βλέπεις να χάνω κάθε έλεγχο. Και 'γω καύλα μου… θέλω όσο τίποτε άλλο να χύσω τώρα! Πάνω στις θεϊκές βυζάρες σου!

Στα δίνω όλα… Μόνο για σένα μωρό μου! Χύνω ατελείωτα πάνω τους τη καυτή μου κρέμα. Μέχρι τελευταίας σταγόνας. Μμμμμ… νοιώσε όλο αυτό το σπέρμα στο στήθος σου, δες με να το αλείφω στις βυζάρες σου με το σκληρό μου πούτσο. Με τρελαίνει το θέαμα, με στέλνει στα ουράνια!!!
 

No comments:

Post a Comment