November 28, 2012

Στο τραπεζάκι του ΧΧΧ

Θυμάμαι κουκλάρα μου, κάποια φορά στο XXX στο Πεδίο του Άρεως όταν, μισή ώρα πριν φύγουμε από το δωμάτιο, σε πήρα στο τραπεζάκι που είχε στον τοίχο κάτω από τον καθρέφτη. Σε είχα βάλει να καθήσεις αντίκρυστά μου, σηκώνοντας τα πόδια σου ψηλά, και είχα εκεί μπροστά μου, ένα μουνάκι ξεσκισμένο (από το προηγούμενο γαμήσι) και κατακόκκινο, χωρίς να το γλύψω και χωρίς να χρησιμοποιήσω τίποτε άλλο… Αφού έσπρωξα τα γόνατά σου προς το στήθος σου έτσι ώστε να ανασηκωθεί η λεκάνη σου, κάρφωσα τον πούτσο μου μέσα σου με τη μία και έμεινα βυθισμένος εκεί. Έτρεμες από καύλα και φώναζες να σε γάμησω… να σε σκίσω… μόνο εγώ να σου γαμάω το μουνάκι και τον κώλο σου… να μη σταματάω να στο κάνω δυνατά… και ότι μόνο εγώ σε κάνω να χάνεις το λογαρισμό στο χύσιμο! Και δεν σε απογοήτευσα. Εκεί πάνω στο τραπεζάκι, συνέχισα να σου γαμάω τη μουνάρα, απίστευτα δυνατά για πάνω από 20 λεπτά! Τα πόδια μου δεν με κρατούσαν, είχαμε γίνει και οι δύο μούσκεμα στον ιδρώτα, αλλά δεν σταματούσα ούτε στιγμή να σε γαμάω. Έχυσες έτσι, τουλάχιστον 3 φορές…

Όταν κι εγώ ήμουν έτοιμος να χύσω, σε σήκωσα και σ' έβαλα να γονατίσεις μπροστά μου. Ήθελα να κορυφώσω στο πρόσωπο σου! Άνοιξες το στόμα σου και περίμενες. Με κοίταζες στα μάτια και μου χάιδευες τα αρχίδια μου. Εγώ τον έπαιζα και τον ακουμπούσα στα χείλη σου… Το βλέμμα σου με τρέλαινε! Ένιωσα το σπέρμα μου να φεύγει καθώς έσφιγγα τον πούτσο μου στο χέρι μου και είδα το πρόσωπό σου ολόκληρο να γεμίζει από τα χύσια μου. Στάζανε στους ώμους σου, στο λαιμό σου, στο στήθος σου… Και εσύ τα έγλυφες και έπαιρνες και με τα δάχτυλα όσα είχαν μείνει πάνω στο πουτσοκέφαλό μου και τα έβαζες στη γλώσσα σου. Πήρες μετά τον πούτσο μου στο στόμα σου και τον ρούφηξες μέχρι να τον στραγγίξεις εντελώς! Κατάπιες κάθε σταγόνα και δε σταμάτησες να τον παίρνεις βαθιά στο λαρύγγι σου. Είχα τρελαθεί με το θέαμα του προσώπου σου, στολισμένου με το σπέρμα μου, και 'σένα να συνεχίζεις να με τσιμπουκώνεις, χωρίς να σταματάς…

Κάτι τέτοια είναι που σε κάνουν μοναδική, καύλα μου και για τον πιο απαιτητικό εραστή. Κορυφαία ερωμένη!
 

No comments:

Post a Comment