December 11, 2012

Ιδιότητα καυλιάρας

Εδώ και ώρα ανταλλάσουμε πονηρά μηνύματα και υπονοούμενα… Σου έγραψα ότι με τρελαίνει το πόσο καυλιάρα και πουτάνα γίνεσαι… Ούτως ή άλλως, έτσι που σου γαμάω το μυαλό και το σώμα δεν μπορείς να μην είσαι… Και 'συ όμως με τον τρόπο σου, κάνεις το αντίστοιχο… Γεννάς απίστευτα μεγάλη καύλα μωρό μου! Αυτά τα πράγματα είναι αμφίδρομα… Αν δεν υπάρχει η χημεία να δημιουργήσει έμπνευση δεν μου βγαίνει… Είσαι η ερωτική μούσα μου. Τέλος! Πρέπει να το καταλάβεις…

Όμως, αν δεν το έχεις μέσα σου, ό,τι και να κάνει ο άλλος είναι ανώφελο… Κι εσύ το έχεις… Από το ντύσιμό σου… Αυτά τ’ απίστευτα ντεκολτέ… Τα στενά παντελόνια… Οι κάλτσες… Τα ψηλοτάκουνα… Τα αποκαλυπτικά εσώρουχα… Δείχνουν μια γυναίκα μ’ ερωτισμό, με την καλώς εννοούμενη προκλητικότητα, με καύλα μέσα της… Να υπονοεί στον εραστή της ότι γι' αυτόν πολύ εύκολα μπορεί να γίνει πουτάνα στο κρεβάτι, την ώρα που οι τρίτοι πάντα βλέπουν μια κυρία εξωτερικά.

Αλλά το πόσο καυλιάρα είσαι, φαίνεται κι από άλλα πράγματα… Από το βαθύ και υγρό φιλί σου… Από το άγγιγμά σου… Από το πως ανατριχιάζεις με το δικό μου άγγιγμα… Από το πως βυθίζεις τον πούτσο μου στο στόμα σου, από το πως τον λατρεύεις όπως λες… Από τον πώς τον καρφώνεις χιλιοστό-χιλιοστό απίστευτα αργά στο αχόρταγο μουνάκι σου… Από το πως συνεχίζεις να το κάνεις μέχρι να φτάσει να το γεμίσει, μέχρι να φτάσει στα τρίσβαθά του… Από το πώς μου δίνεις τη κωλάρα σου, να τη πηδήξω αλύπητα. Από το πως σ' αρέσει να σε χύνω! Φαίνεται από πολλά - πολλά άλλα- που θα πούμε με τον καιρό…

No comments:

Post a Comment