December 2, 2012

Με άλλη γυναίκα

Θυμήθηκα την πρώτη φορά που παίξαμε με άλλη γυναίκα. Το κουβεντιάζαμε δυόμισυ χρόνια περίπου, αφού είχαμε πρώτα δοκιμάσει τον τρίτο άντρα... το φαντασιωνόσουν πάνω σε στιγμές καύλας, αλλά δεν ήθελες να το κυνηγήσεις… Δήλωνες αθεράπευτα straight, ήσουν αρκετά νευρική, κομπλεξαρισμένη, αλλά και ταυτόχρονα φοβισμένη μήπως με δυσαρεστήσεις. Αλλά τελικά το χάρηκες πολύ. Όπως όλες σχεδόν... Από τότε αρκετές γυναίκες έχουν εμπλουτίσει τις στιγμές μας. Πότε ως "πουτάνες" μου και πότε ως "εκλεκτές" σου.

Για πρώτη φορά, και κατόπιν εξονυχιστικών συζητήσεων, σε  έπεισα να διαλέξεις τη φίλη σου τη Ν., τη κομμώτρια. Η Ν. εμφανισιακά είναι το αντίθετό σου: κοντούλα, λεπτοκαμωμένη, με σφιχτό, γυμνασμένο σώμα, μεγάλες βυζάρες και έκφυλο πρόσωπο. Το γεγονός ότι είσαστε και οι δύο τόσο διαφορετικές στο στυλ αλλά τόσο σεξουαλικές εσωτερικά, είχε κάνει την επιθυμία μου να γίνει έμμονη ιδέα... Δεν ξέρω γιατί αλλά ήθελα να την υποτάξω και να την ξεσκίσω και είχα προαίσθημα ότι η Ν. θα ενέδιδε σε ότι της ζητούσαμε. Μόνιμή μου φαντασίωση για αρκετό καιρό να κάνουμε σεξ οι τρεις μας, αλλά δεν τόλμησα να στο ζητήσω νωρίτερα (πριν η ιδέα ωριμάσει γενικώς), επειδή ήξερα ότι οι ισορροπίες ήταν λεπτές. Μέσα μου ήμουν σίγουρος που θα "έδενε το γλυκό", αφού δεν είχατε μυστικά μεταξύ σας και της έλεγες για τις επιδόσεις μου τακτικά, ήταν εύκολη στο σεξ, και είχε ξανακάνει τρίο, απ' όσα μου είχες πει. Καυλόμουνο με τα όλα της, δηλαδή…

Την πρώτη φορά έγινε στο σπίτι σου... πολλές φορές η Ν. ερχόταν και καθόμασταν να δούμε καμιά ταινία. Εκείνη τη βραδυά είχες απίστευτες καύλες και ήδη χαϊδευόμασταν όταν μας διέκοψε το κουδούνι της πόρτας... ήταν η φιλενάδα σου η οποία φορούσε μια μαύρη φουστίτσα και από πάνω ένα μπλε κοντομάνικο πουκάμισο... Εσύ είχες εκείνο το μαύρο κιμονό που φοράς σπίτι και εγώ μια φόρμα και ένα μπλουζάκι. Χαλαρές, casual καταστάσεις…

Οι επόμενες δυο ώρες πέρασαν με αρκετό κρασί και πολύ κουβέντα... σε κάποια φάση η συζήτηση είχε ξεφύγει σε σεξουαλικά θέματα και ρώτησα την Ν. αν με τον πρώην της τον Σ. βλέπανε καθόλου πορνό και αν γούσταρε τέτοιου είδους ταινίες... Η Ν. απάντησε "που και που" και της πρότεινες εσύ για πλάκα να βλέπαμε τη τσόντα με τη Ντούβλη, που έβγαζε και αρκετό γέλιο. Η Ν. δέχτηκε αμέσως, εγώ τα είχα παίξει βλέποντας ότι πάει να  γίνει κάτι και εσύ έδειχνες αποφασισμένη.

Βάλαμε λοιπόν το DVD και κάθισες δίπλα μου στον μεγάλο καναπέ. Η Ν. καθόταν στη πολυθρόνα. Μετά από κανα τέταρτο ταινία  και στο πρώτο γαμήσι, ο πούτσος μου είχε γίνει πολύ σκληρός... Δεν ήταν η ταινία η οποία δεν μου άρεσε ιδιαίτερα, αλλά είχα καυλώσει ήδη με το σκηνικό του να βλέπω τσόντα με δύο μουνάκια δίπλα μου. Το ίδιο καυλωμένη ένοιωθα και σένα. Το έβλεπα από τον τρόπο που τριβόσουν πάνω μου διακριτικά. Σιγά-σιγά όμως και όσο η ταινία κυλούσε το δυνάμωσα… και άρχισα να σου γλύφω το λαιμό και το αυτί σου. Με την άκρη του ματιού μου είδα τη φίλη σου να μας λοξοκοιτάει κλεφτά χωρίς όμως να κάνει κάποια κίνηση για να φύγει... Από το πουκάμισό της που ήταν σχετικά ξεκούμπωτο, φαίνοταν μεγάλο μέρος από τα βυζιά της. Από τον τρόπο που ανέπνεε, κατάλαβα πως είχε και αυτή καυλώσει…

Σταδιακά και καθώς η τσόντα προχωρούσε, άρχισα να ξεφεύγω... η σηκωμένη πούτσα μου που ασφυκτιούσε στο σλιπάκι. Φιλιόμασταν, εγώ σε χούφτωνα στα πλούσια στήθη σου και εσύ -διακριτικά μεν αλλά και σχετικά φανερά- μου χάιδευες τον τουμπανιασμένο πλέον πούτσο μου, πάνω από τη φόρμα... Αν πρόσθετα σε όλο αυτό το σκηνικό, τη πουτανιά της Ν., τη δίψα σου για νέες εμπειρίες και τη θέλησή μου για να περάσουμε ξεχωριστά τη βραδυά, όλα συνέτειναν ότι βρισκόμαστε πλέον κοντά στο να αφεθούμε όλοι μας εντελώς. Και πράγματι, όλες οι εστίες αντίστασης της ντροπής, των αναστολών και των "όχι", διαλύθηκαν τις επόμενες ώρες…

Σε κάποια στιγμή σηκώθηκα για να φτιάξω ένα ουίσκυ. Επιστρέφοντας, πήγα κοντά στη Ν. περνώντας πίσω από τη πολυθρόνα της και πιάνοντάς την από το σβέρκο, άρχισα να της κάνω μασάζ από τον αυχένα μέχρι τους ώμους. Με μεγάλη έκπληξη την είδα να ανταποκρίνεται…

…Γεμάτη πάθος, όπως αποδείχτηκε στη συνέχεια. Λειτούργησε μέσα της η αδυναμία της στιγμής ή κάποιου τύπου εσωτερική επεξεργασία της πιθανότητας για παρτούζα; Ποιός ξέρει και ποιόν ενδιαφέρει; Σίγουρα όχι εμένα, που λίγη ώρα αργότερα απολάμβανα δυο υπέροχα θηλυκά και βρισκόμουνα σε ένα ντελίριο ηδονής κι επιθυμίας της σάρκας.

Είχα ανοίξει το πουκάμισο της Ν. και έτριβα για καλά τα βυζιά της, ζουλώντας τα μεταξύ τους. Άρχισα να της γλύφω πρώτα τη μια ρώγα και μετά την άλλη με βουλιμία, και την ίδια στιγμή σε είδα πλάι μου, να  χουφτώνεις από καύλα και τα δικά σου βυζόμπαλα. Σ' έπιασα τότε από τα μαλλιά και σ' οδήγησα στον πούτσο μου…

- Να καπνίσω πρώτα ένα τσιγάρο!, αντιγύρισες.
- Θα καπνίσεις, μόνο που θα είναι πούρο… με φλέβες!

Πήρα την πούτσα μου και την έχωσα στο στόμα σου. Δε χόρταινα  το σκηνικό: εσύ μισοξαπλωμένη στον καναπέ με ανοιχτά τα πόδια σου, δεξιά μας η κολλητή σου να έχει σκύψει για να μου γλύψει τις ρώγες και εγώ παραδίπλα να σε τσιμπουκώνω -καθώς είχες στρίψει το κεφάλι σου για να μου τον γλύψεις καλύτερα. Εγώ και η Ν., ακούγαμε το μουγκρητό σου (όποτε έπαιρνες ανάσα από το τσιμπούκι που μου έδινες) και φτιαχνόμαστε απίστευτα. Ήταν η πρώτη φορά που σε έβλεπα να πιπώνεις μπροστά σε άλλη γυναίκα· η εικόνα με το καυλωμένο παλούκι να μπαίνει στο στόμα σου και την κολλητή σου ελάχιστα εκατοστά μακρυά, με εξιτάριζε απίστευτα. Και όσο εκείνη με χάιδευε, εσύ το ρουφούσες αχόρταγα και μπούκωνες το στόμα με το πρησμένο κρέας…

Όμως εγώ ήθελα πλέον να χώσω και αλλού τον πούτσο μου. Εκεί που είχα έμμονη ιδέα μέρες τώρα… Να τον δοκιμάσει και η Ν., μέσα σε αυτό το παραλήρημα αισθήσεων που όλες οι αναστολές είχαν πια χαθεί, αλλά είχε μείνει μόνο το πάθος και η επιθυμία για την ικανοποίησή του.

Είχα τρελλαθεί... η φαντασίωσή μου θα πραγματοποιούταν! Κάθισα ανάμεσά σας στον καναπέ και απόλαυσα το θέαμα... Καθώς χαϊδευόμασταν βγάλατε τα ρούχα σας (η Ν. τη φούστα και το πουκάμισό της και 'συ το κιμονό), μένοντας με τα εσώρουχα… Ήταν τόσο τέλεια η εικόνα που είχα μπροστά μου, εσένα με το μαύρο σατέν κορμάκι και τη Ν. με κάτι πολύ σέξι μωβ εσώρουχα... δαντελένια, με κορδονάκι το κάτω. Κόντευα να πάθω συγκοπή από καύλα! Δεν ήξερα με ποια να ξεκινήσω αλλά η πούτσα μου είχε διαλέξει. Ήθελε καινούριες συγκινήσεις. Γούσταρε την κολλητή σου που στο πρόσωπό της έβλεπες να λέει: "Θέλω πούτσο. Σε παρακαλώ. Πήδα με… γάμησέ με τώρα!"

Έτσι όπως είσαστε και οι δύο γονατισμένες μπροστά μου, οδήγησα με τη σειρά της τη Ν. στο καυλί μου και τον μοιράστηκε όμορφα μαζί σου. Ανάμεσα σε καυτά γλυψίματα και περιστασιακά γλωσσόφιλα. Να μη μείνει καμμιά σας παραπονεμένη. Ρούφηγμα βιαστικό, έπειτα πάσα, έπειτα πάλι ρούφηγμα και ξανά πάσα… όλο και πιο γρήγορα… όλο και πιο βαθιά. Η "εκλεκτή" σου δεν ήταν τόσο καλή στο βαθύ τσιμπούκωμα όσο εσύ, αλλά έδειχνε θέρμη. Πνίγονταν αμέσως, αλλά δεν εγκατέλειπε. Είχε καυλώσει και αυτή πολύ και συνέχιζε να γλύφει τον πούτσο μου με μανία. Με το ένα της χέρι χούφτωνε τα μεγάλα αρχίδια μου και με το άλλο έσφιγγε το καυλί του στη βάση του για να το οδηγεί πιο εύκολα ανάμεσα στα χείλη της, ενίοτε δε και να στο προσφέρει στα δικά σου… Εγώ μούγκριζα από ευχαρίστηση, ενθαρρύνοντάς σας. Νόμιζα ότι είχα πάρει παραισθησιογόνα βλέποντας το θέαμα. Η εικόνα σας ήταν υπέροχη και η αίσθηση ότι θα σας γλεντούσα και τις δύο εκπληκτική. Ήπια μια τζούρα από το ποτό μου και άναψα τσιγάρο. Η συνέχεια θα ήταν έξοχη…

Σε λίγο πήρες τη πρωτοβουλία να προστυχέψεις περισσότερο τη φάση, και όσο η Ν. με τσιμπούκωνε με μαεστρία εσύ μου έγλυφες την κωλοτυπίδα και ενναλάξ. Στην αρχή, η φίλη σου έδειξε απροθυμία να κάνει το ίδιο που έκανες εσύ στον κώλο μου, αλλά ο τρόπος που οδήγησα το κεφάλι της εκεί, δεν της άφησε περιθώρια. Με έγλειψε βιαστικά στη σούφρα, όχι τόσο βαθιά όσο εσύ, και με το ένα χέρι χάιδευε το πούτσο μου. Φαίνονταν ότι δεν το 'χε ξανακάνει, οπότε αναμενόμενο ήταν τη γλώσσα της να την αντικαταστήσει το δάχτυλό της. Παρά την απειρία της όμως, το έκανε με εμπειρία και το έβαλε μέσα χωρίς να με πονέσει καθόλου. Απεναντίας ο τρόπος που το έκανε ήταν τόσο απαλός και συγχρόνως επίμονος που η κωλοτρυπίδα μου άνοιξε σαν τριαντάφυλλο.

Όσην ώρα με πηδούσε η κολλητή σου με τα δάχτυλά της, εσύ με την γλώσσα έγλυφες γύρω-γύρω το χοντρό πουτσοκέφαλο, και αργά  κατέβαινες γλείφοντας κάθετα ολόκληρο το πουτσοκορμό μέχρι τα αρχίδια κι ύστερα ανέβαινες πάλι και με ξαναρουφούσες στο στόμα. Κραυγές ηδονής έβγαιναν από το στόμα μου καθώς ο πούτσος μου βυθιζόταν όλο και πιο βαθιά μέσα στο αχόρταγο στόμα σου και είχα και τα δάχτυλα της άλλης μέσα στην τρύπα μου βαθιά… Εκπληκτική καύλα! Χάριζες ηδονή στον γαμιά σου με το στόμα σου, εγώ σε πίπωνα με την ψωλάρα μου και η φιλενάδα σου, καυλωμένη που έβλεπε πόσο ωραία σε πίπωνα, μου έβαζε κωλοδάχτυλο...

Κάποια στιγμή μπήκαν στο παιγνίδι και τα μεγάλα βυζιά της. Η Ν. μου έπιασε τον πούτσο και τον έβαλε στη χαράδρα τους για ισπανική. Η ξεκωλιάρα, είχε απίστευτους βύζους… η ψωλή μου χανόταν για μια στιγμή ανάμεσα στις βυζάρες της, όμως είχε γίνει τόσο τεράστια και σκληρή που το κεφάλι ξανάβγαινε και την μπούκωνε στο στόμα...

Είχε έρθει όμως η σειρά μου να παίξω το δικό μου παιχνίδι. Ήθελα να τη γαμήσω… να νοιώσει αυτήν την τρελλαμένη από καύλα ψωλάρα στο μουνί της!

Ανασηκώθηκα και γονάτισα από πάνω της. Ο πούτσος μου σημάδευε το μουνί της. Μου φόρεσες ένα προφυλακτικό και άνοιξες διάπλατα τα μπούτια της κολλητής σου, σαλιώνοντας το καυτό μουνί της. Με το χέρι σου έπιασες τον πούτσο μου και τον έτριψες ελαφρά στο στόμιο του κόλπου της, βοηθώντας-με σιγά-σιγά, να βάλω σχεδόν το μισό από το καυλί μου μέσα στη Ν. Τώρα το καυτό υγρό μουνί της άρχισε να ανοίγει σαν λουλούδι και να καταπίνει πόντο-πόντο τον πούτσο. Όταν αισθάνθηκε ότι τον πήρε όλον μέσα της, ούρλιαξε από ευχαρίστηση: "Μμμμμμ… ναι την νοιώθω, μπήκε ολόκληρη …είναι τεράστια … δωσ' το μου ολόκληρο, γαμησέ-με με την πούτσα σου!"

Δεν περίμενα άλλο, άρχισα να της καρφώνω αργά το καυλί μου στην ανοιγμένη μουνότρυπα. Κάθε τόσο μια δυνατή κραυγή έφευγε απ' το στόμα της. Την άκουγα να ουρλιάζει από καύλα και ηδονή και όσο πιο πολύ έσκουζε, πιο βάναυσες γίνονταν οι ψωλιές μου. Και συνέχιζα να την πηδάω έτσι έντονα για αρκετή ώρα ενώ αυτή βόγκαγε από καύλα καρφώνοντας τα νύχια της στην πλάτη μου.

Εσύ κάθισες δίπλα μας απολαμβάνοντας το καυλωτικό θέαμα. Άρχισες να μαλακίζεσαι μπροστά στα μάτια μας, ενώ παρατηρούσες το σκληρό καυλί που μπαινόβγαινε με δύναμη στο μουνί της Ν.  Έβλεπες να σκίζω πια την κολλητή σου και όχι να την γαμάω… είμαι βέβαιος που ένοιωθες ένα ανάμικτο συναίσθημα από ζήλια και ηδονή. Την ξεμούνιαζα κυριολεκτικά κι αυτή ήθελε να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερο από αυτόν τον μεγάλο πούτσο μέσα της. Απορούσε κανείς πώς άντεχε, έτσι μικροκαμωμένη που ήταν, όλο αυτό τα σκληρό παλούκι να την σφυροκοπεί αλύπητα. Έδειχνε να έχει τεράστια αντοχή η πουτανίτσα…

- Γάμα τη μωρό μου όσο πιο καλά μπορείς!, φώναζες ξαναμμένη ενώ έπαιζες πλέον τη μούνα σου σαν αφηνιασμένη. "Γάμα τη να δει τι πούτσο τρώει η φίλη της…"

Δε νομίζω ότι υπάρχει άντρας που να ακούει τέτοια τα λόγια και να μη νιώθει την καύλα να τον πορώνει. Γαμούσα πλέον (σχεδόν ξεχαρβάλωνα τούτο το μουνί στο πήδημα) με όση δύναμη είχα. Η μουνάρα της Ν. είχε αρχίσει τις συσπάσεις της άκρατης ηδονής. Έχυνε βρέχοντας τον πούτσο μου με τους χυμούς της…

Βλέποντας αυτόν τον ψώλαρο που γυάλιζε από μουνόχυμα, θέλησες να νοιώσεις και 'συ λίγο από την καύλα του. Σου κάναμε τη χάρη… Η Ν. σε βοήθησε να στηθείς στα τέσσερα πάνω στο καναπέ, λες και της είχες πει και ήξερε ότι ήταν η αγαπημένη μου στάση. Εγώ βλέποντας το κωλαράκι σου τουρλωμένο προς τα πίσω δεν άντεξα πολύ. Έσκυψα και άρχισα να σου γλείφω την κλειτορίδα σου... Ήταν πολύ καυτή... τα υγρά της καύλας σου έρεαν ασταμάτητα... Είχα τρελλαθεί... σε είχα γυμνή και καυλωμένη να περιμένεις να στο κάνω και τη Ν. να έχει ξαπλώσει δίπλα μας στον καναπέ και να μας βλέπει.

- Θέλω να γαμηθείτε... θέλω να το δω σαν τρελή..., είπε. Έτσι απλά, και εσύ μούγκρισες συμφωνώντας...

Πίεσα το πρησμένο κεφάλι του πούτσου μου ανάμεσα στα καλοξυρισμένα μουνόχειλά σου… Μπήκα εύκολα μέσα σου, αφού το μουνάκι σου ήταν γεμάτο υγρά. Όλο και βαθύτερα, μέχρι να φτάσει στον πάτο του μουνιού σου και να θαφτεί μέσα του. Άρχισα το μέσα-έξω αργά, βασανιστικά στη αρχή και σιγά-σιγά ο ρυθμός μου γινόταν ολοένα και πιο γρήγορος, μέχρι που σε γαμούσα έντονα... Η Ν. με τη σειρά της χάιδευε το μουνί της καθώς ταυτόχρονα μου 'πιανε τον πούτσο για να τον σπρώξει βαθύτερα μέσα στη μουνάρα σου. Ήταν τόσο τέλειες εκείνες οι στιγμές... Εμείς να γαμιόμαστε γεμάτοι πάθος και η φίλη σου στον καναπέ να χαϊδεύει σαν τρελλή το μουνάκι της και να μας παροτρύνει...

Σε γάμαγα πολύ δυνατά πλέον. Τα κωλομάγουλά σου είχαν γίνει κόκκινα από τις ξυλιές που τους έριχνα, αλλά γούσταρες… έβγαζες το άχτι σου που 'σουν απήδηχτη τόση ώρα. Μου είχατε γαμήσει σώμα και μυαλό, με είχατε λειώσει. Και 'γω με τη σειρά μου γαμούσα με όλη μου τη δύναμη, κυριολεκτικά όργωνα τη μουνάρα σου

Η Ν. είχε πάθει πλάκα. Δεν είχε ξαναδεί τόσο ζωντανά, άλλους να πηδιούνται έτσι, σαν δυο ζώα. Ούτε σε άγρια τσόντα. Η έκσταση κορυφώνονταν και τότε η Ν. μπήκε από κάτω και μου 'γλυφε τα αρχίδια μου καθώς αυτά κουνιόντουσαν πέρα-δώθε όπως σε γαμούσα. Ήταν καταπληκτικό! Το απροχώρητο ήταν κοντά…

Εσύ κορίτσι μου είσαι για ατέλειωτο γαμήσι. Όσο σε πηδούν χύνεις. Καύλα σκέτη! Καταλάβαινα ότι πλησίαζε ο οργασμός σου και άρχισα να σε γαμάω ξέφρενα. Μετά από λίγο έφτασε η σειρά σου και άφησες και 'συ τα υγρά σου πάνω στον πούτσο μου... Σε ελάχιστο χρόνο έχυσες… ένοιωσα να ποτάμια τα ζουμιά σου πάνω στο καυλί μου. Τόσο πολύ είχες φτιαχτεί και επιθυμούσες να χύσεις αυτή τη ψωλή που πριν λίγο γαμούσε το μουνί της φιλενάδας σου!

Όταν καταλάγιασε και ο δικός σου οργασμός, και μην αντέχοντας άλλο, βγήκα από μέσα σου και σωριάστηκα στο καναπέ…

- Κορίτσια θα με τιμπουκώνετε εναλλάξ, για δύο λεπτά η κάθε μία, κι όποια με κάνει να χύσω κερδίζει το επόμενο γαμήσι μέχρι να ξαναχύσει η πούτσα μου, ενώ η άλλη θα κοιτάει λιγωμένη. Είσαστε;

Η Ν. δικαιωματικά  διεκδίκησε το πούτσο που πετάχτηκε μπροστά στο στόμα της και ξεκίνησε μια θεσπέσια πίπα, ενώ εσύ χρονομετρούσες νοερά. Έγλυφε και ρούφαγε το κεφάλι με δύναμη ενώ μου έπαιζε δυνατά την πούτσα. Ήθελε να με κάνει να χύσω απεγνωσμένα. Ρούφαγε όσο πιο δυνατά μπορούσε και με πίπωνε βαθιά. Πραγματικά κρατιόμουν με δυσκολία βλέποντας και σένα να παίζεις τη μουνάρα της. Ξαφνικά όμως… τέλος χρόνου! Είχε έρθει η σειρά σου τώρα…

Ξέροντας τα γούστα μου ξεκίνησες αργά-αργά. Πιπιλώντας και ρουφώντας ένα-ένα τα αρχίδια μου, και βασανιστικά ανέβαινε προς τα πάνω παίρνοντας το καυλί μου βαθιά στο στόμα σου. Άλλη αίσθηση, εντελώς διαφορετική, που σε έστελνε στον ουρανό… Και ξαφνικά αρχίζεις να ρίχνεις σκαμπιλάκια στα κωλομέρια μου, ενώ ταυτόχρονα ρουφάς δυνατά τη ψωλή μου…

Μετά από λίγο πήγες προς αργή πίπα για να με τελειώσεις, αλλά… Τέλος χρόνου ξανά! Σειρά της Ν. πάλι… Αυτή τη φορά, αντί να με πιπώσει αρχίζει να μου κάνει απαλές μαλάξεις στ’ αρχίδια. Έτσι που ήμουν καυλωμένος με τρέλαινε· την παρακαλούσα να με τσιμπουκώσει για να χύσω, αλλά αυτή επέμενε να με βασανίζει. Τώρα ρουφούσε στο στόμα της τ' αρχίδια μου και που και που έδινε καμμιά ξώφαλτση γλειψιά στο πουτσοκέφαλο. Είχα πεθάνει από καύλα και βογκούσα σα ζώο. Η πουτάνα, είχε βρει το κουμπί μου...

Λυτρώθηκα από το μαρτύριο όταν ήρθε η σειρά σου… Η πούτσα μου ήταν κάγκελο, τέρμα σηκωμένη, με ένα κεφάλι σχεδόν μελανιασμένο από τον ερεθισμό. Και όμως ούτε εσύ με τσιμπούκωσες. Άρχισε να χαϊδεύεις με το νύχι σου περιφερειακά τη κωλοτρυπίδα μου και να τη δαχτυλιάζεις που και που… Κατάλαβες που με είχες φτάσει στο αμήν και έκανες νόημα στη κολλητή σου να πλησιάσει. Τώρα και οι δυο μαζί ξεκινήσατε να μου γλείφετε με τις γλωσσίτσες σας τον πουτσοκορμό, ενώ εσύ έπαιζες την πούτσα και η Ν. ζούλαγε τ' αρχίδια μου…

Δεν άντεξα άλλο! Μόλις δευτερόλεπτα και τόνοι χύσια ξεχύθηκαν από τον πούτσο μου σαν μια έκρηξη ηφαιστείου. Και οι δυο σας γλείφατε το καυλί καταπίνοντας ότι χύσι βρίσκατε, ενώ όσα σας ξέφευγαν προσγειώνονταν στα μούτρα και στις βυζάρες σας… Πραγματικά δεν είχα νιώσει τόσο άδειος άλλη φορά.

Τα παιχνίδια μας πλέον είχαν μπει σε άλλη διάσταση. Καθώς σας αγκάλιαζα και τις δύο κοντά μου, μου φαίνονταν πως έζησα ένα όνειρο. Είναι απίστευτο πως μπορούν να κολλήσουν δυο κολλητές φίλες στον ερωτικό τομέα. Ενώ στην αρχή ψιλοαντιδρούσες πριν αφεθείς στην αμοιβαία καύλα του τριγώνου, όταν πήραμε φωτιά, έδεσες αμέσως με τη Ν. Και οι φορές που ακολούθησαν, τα καυτά φιλιά, τα αισθησιακά χάδια, το παθιασμένο γλύψιμο σε όλο το σώμα, η λαίμαργη χρήση των δονητών, τα αλλαξομουνιάσματα στο καυλί μου… όλα έμοιαζαν λες και ήσασταν ερωμένες χρόνια! Αυτή η αίσθηση εμπιστοσύνης και οικειότητας, έδωσε και στους τρεις μας μια σιγουριά και μια εξοικείωση που κατέληξε σε μια αξιοζήλευτη ελεύθερη έκφραση.

Αν αυτό δεν είναι ο παράδεισος, τότε δεν ξέρω τι μπορεί να είναι… Και αυτή η εναρκτήρια μας συνεύρεση με τη Ν. ήταν ένα γαμήσι που ποτέ δεν ξεχνάω. Ακόμη κι όταν το περιγράφω ή το φέρνω στη μνήμη μου καυλώνω αμέσως. Ήταν το πήδημα που μας έβαλε στον αστερισμό της παρτούζα και από τότε συχνά-πυκνά οργανώνουμε παρτούζες, τρίο και τετράδες με άλλα ζευγάρια. 

No comments:

Post a Comment