August 31, 2015

Τιμώντας το στεφάνι της

Το ραντεβού με την παντρεμένη, έφτασε επιτελούς μετά από πολυήμερο προγραμματισμό και αναβολές, μιας και ο άντρας της είχε καιρό να καθίσει υπερωρίες στη δουλειά του και ήταν δύσκολο να βρισκόμαστε σε τακτά χρονικά διαστήματα. Το κανονίσαμε σε κείνη τη σουίτα του πορνοξενοδοχείου που γούσταρε, με τον τεράστιο καθρέφτη στο ταβάνι και το τζακούζι στο δωμάτιο, μπροστά από το υπερμέγεθες στρογγυλό κρεββάτι. Έφτασα πρώτος και την περίμενα πίνοντας το ποτό μου και χαλαρώνοντας στο σαλονάκι του δωματίου. Μπορώ να πω ότι όταν έλαβα το sms ότι παρκάριζε το αμάξι της, ήμουνα ήδη καυλωμένος καθώς περίμενα ανυπόμονα να γευτώ από κοντά την πρωταγωνίστρια των φαντασιώσεών μου…

Άκουσα τη πόρτα του ασανσέρ να ανοίγει και σχεδόν αμέσως τον ήχο από τα τακούνια της στο διάδρομο. Όταν η πόρτα άνοιξε, μπήκε βιαστικά και με αγκάλιασε σφιχτά, χωρίς να μιλήσει. Της ανταπέδωσα την αμηχανία της πρώτης στιγμής με ένα φιλί, ενώ χούφτωνα το κωλαράκι της που πεταγόταν σφιχτό, μέσα στη καύλα, από το κολλητό φόρεμα που φορούσε. Όμως εκείνη τη στιγμή ήμουνα τόσο πολύ φτιαγμένος που την πήρα από το χέρι και την κόλλησα με δύναμη πάνω μου, εκεί στο διαδρομάκι, ακριβώς ανάμεσα στην εξώπορτα και τη πόρτα του μπάνιου. Άρχισα να φιλάω και να δαγκώνω τον λαιμό της, κατεβάζοντας τις τιράντες από το φόρεμα της. Δεν φορούσε σουτιέν και οι ρώγες της ήταν ήδη πέτρα από ερεθισμό…

-    Πω πω ρε μωρό, με καυλώνεις μέχρι τρέλας… τί θα γίνει με σένα; Θέλω να σε δω να κάνεις τον πούτσο μου να χύνει ασταμάτητα για πάρτη σου.

Της μιλούσα κοιτάζοντάς την στα μάτια, περιμένοντας να δω αντίδραση. Αυτή γονάτισε στο πάτωμα, χωρίς να μπορεί να περιμένει άλλο, σαν σκύλα και άρχισε να με ξεκουμπώνει, έτοιμη να καταπιεί τον πούτσο μου που εκείνη την ώρα έσταζε από καύλα. Αργά-αργά… κουμπί-κουμπί… το παντελόνι έπεσε κάτω αλλά άφησε το σλιπάκι μου στη θέση του, απολαμβάνοντας ξεκάθαρα το πόσο καυλωμένος ήμουν. Ξεκίνησε να τον δαγκώνει απαλά πάνω από το ύφασμα παίζοντας ταυτόχρονα τις μπάλες μου με τα δάχτυλά της. Ένιωσα τα γόνατα μου να λυγίζουν και ακούμπησα τη πλάτη μου στον κρύο τοίχο, για να στηριχτώ. Αυτή κατέβασε σιγά-σιγά το σλιπάκι κι άρχισε να γλείφει κατά μήκος του χοντρού μεγάλου πούτσου. Ανασήκωσε το βλέμμα της και με μια παθιάρικη ματιά όλο υπονοούμενα μου είπε:

-    Έχεις στο πρόγραμμα να κάνουμε την φαντασίωση που λέγαμε; ρώτησε όλο πουτανιά…

Πριν προλάβω να απαντήσω, τον πήρε με μιας όλο μέσα στο στόμα της ενώ την κοίταζα όλο πάθος για αυτό το τσιμπούκι που ξεκίνησε να μου προσφέρει. Με μανία, άρχισε να με τσιμπουκώνει ρυθμικά, κοιτάζοντας με. Με το αριστερό μου χέρι την χάιδευα στα μαλλιά και σιγά-σιγά προσπαθούσα να δίνω εγώ τον ρυθμό, κρατώντας την από το πίσω μέρος του σβέρκου της και πιέζοντας την όλο και πιο δυνατά προς τα μένα. Μάλλον προτιμούσε αυτή να δίνει τον παλμό της ερωτικής πράξης γι' αυτό προσπάθησε να τραβηχτεί και να πάρει τον έλεγχο, αλλά ήταν πλέον πολύ αργά και το κατάλαβε. Την είχε κυριέψει άγχος μη πνιγεί και συγχρόνως καύλα στα ύψη. Η λίμπιντο και των δυο μας, είχε σπάσει θερμόμετρο.

Πλέον παραδομένη, ανήμπορη να κάνει το παραμικρό και να πει κάτι μιας και ο πούτσος ήταν διαρκώς στο στόμα της, δέχονταν παθητικά το ορμητικό πουτσοπνίξιμο. Η τελευταία άμυνα ήταν να αρχίσει να με χτυπά με το ένα χέρι της στο πόδι μου. Όμως μάταια. Μόλις είχε πυροδοτήσει την υποταγή της στις ορέξεις μου. Με λυσσαλέα δύναμη, το καυλί μου καρφώθηκε πιο βαθιά στο λάρυγγα της και προσπάθησε να χωθεί προς τα μέσα, καθώς με κοίταζε βουρκωμένη από την πίεση που της ασκούσα μέχρι να καταπιεί και το τελευταίο εκατοστό της καυτής κρεατόβεργας. Μόνο όταν είδα το λαιμό της να κινείται και να προσπαθεί να μην πνιγεί. την άφησα να ανασάνει ενώ τα σάλια της έτρεχαν πάνω στα αρχίδια μου και πάνω στις βυζάρες της.

-    Κωλόπαιδο, τι μου έκανες;

είπε βήχοντας και προσπαθώντας να φτύσει. Το μόνο που κατάφερε να βγάλει όμως, ήταν λίγο σάλιο, ανάμεσα στα στήθη της…

Εκείνη τη στιγμή, ένα ρίγος διαπέρασε το κορμί μου και γεννήθηκε μέσα μου ένας τρελός πόθος, μια ακαταμάχητη επιθυμία, που αργότερα θα γινόταν εμμονή. Να χύσω πάνω στη βέρα της! Την έβαλα πάλι στο μεροκάματο… να τσιμπουκώνει την καυλωμένη ψωλάρα μου… να τη ρουφάει σχεδόν όλη μέσα και δυνατά. Μετά από κάνα δεκάλεπτο συνεχούς πίπας, την έπιασα απ’ την κοτσίδα αναγκάζοντάς τη να σηκωθεί και έφερα το στόμα μου δίπλα στο αυτί της.

-    Θες να γαμήσω το βρεγμένο σου μουνάκι, βρωμοκαριόλα; Τη ρώτησα με αυστηρό ύφος.

Με κοίταξε απορημένη. Δεν με είχε ξανακούσει να μιλάω έτσι ωμά. Την τράβηξα βίαια πάνω μου και βεντούζωσα τα χείλη μου πάνω στα δικά της. Άρχισα να τη φιλάω λαίμαργα και σε λίγο είχα χώσει τη γλώσσα μου μέσα στο στόμα της και έγλειφα τη δική της επίμονα, απολαμβάνοντας τη γεύση του πούτσου μου στη γλώσσα της, ενώ γλυστρώντας το ένα μου χέρι κάτω από τη φόρεμά της, χαϊδευα το μουνί της πάνω απ' το εσώρουχο, που ‘χει γίνει μούσκεμα απ' τα υγρά της. Την έσπρωξα απότομα πίσω και περίμενα να συνέλθει, απολαμβάνοντας το θέαμά της, έτσι ξαναμμένη και μισόγδυτη που έτρεμε από λάγνα προσμονή.

-    Γάμα το καυλωμένο μου μουνάκι, σε παρακαλώ μωρό μου… μου είπε.

-    Έτσι σε θέλω, καύλα μου, να γουστάρεις τη ψωλή του άντρα σου, της απάντησα, σκάζοντάς της άλλο ένα γλωσσόφιλο.

-    Έλα λοιπόν πουτανάκι, ετοιμάσου να φας την πούτσα του γαμιά σου...

Της είχα υποσχεθεί ότι θα τη γαμούσα, τη πρώτη φορά, στο καναπέ που κοίταζε τον καθρέφτη του τοίχου και έτσι και έγινε. Θέλοντας να της δείξω ποιος είναι ο κυρίαρχος, τη βούτηξα απ' τα μαλλιά και την οδήγησα τραβώντας την μέχρι το σαλονάκι όπου φωτίζονταν αμυδρά από το φως που διαχέονταν από τις γρίλιες του μπαλκονιού. Τα πόδια της έτρεμαν από την αδυναμία που φέρνει η απόλυτη καύλα και τα τακούνια της, μέχρι να φτάσει στη μοκέτα, χτυπούσαν ρυθμικά στα πλακάκια. Ο ήχος μ' έφτιαξε απίστευτα.

Εκεί, την έστησα ανάσκελα πάνω στο καναπεδάκι, μπροστά στον μεγάλο καθρέφτη και δίπλα στο τραπεζάκι που ήταν ανοιχτό το laptop μου στο facebook της. Στις φωτογραφίες του προφίλ της που χάζευα όσο την περίμενα. Της σφήνωσα τη μούρη φάτσα σε μία φωτογραφία της που ήταν ντυμένη νύφη και κρατούσε τρυφερά το χέρι του συζύγου της και με γρήγορες κινήσεις της σήκωσα το φόρεμα και κατέβασα το δαντελωτό κυλοτάκι της μέχρι τα γόνατα. Από μέσα φορούσε μαύρες ναϋλον κάλτσες με τελείωμα σιλικόνης, γιατί μάλλον ήθελε να δείχνει στυλάτα αισθησιακή και στο γραφείο της και η ιδέα αυτή με έκανε πύραυλο. Τα μουνόχειλά της γυαλίζουν απ’ τα υγρά που κατέβαζε, ενώ από κάτω, μόλις που διακρίνονται οι κοντοκουρεμένες τριχούλες της ήβης της. Tην πίεσα χαμηλά στην πλάτη, ώστε να «σπάσει» τη μεσούλα της και να τουρλώσει ακόμα περισσότερο το ζουμερό της κωλαράκι και αφού την παίδεψα λίγο τρίβοντας τη ψωλή μου στη μουνοσχισμή της, ξεκίνησα να της το βάζω πόντο-πόντο, ανοίγοντας τα μαλακά μουνόχειλα. Λίγο πριν πιάσω πάτο, της τον κάρφωσα απότομα και απόλαυσα ένα μακρόσυρτο αναστεναγμό να βγαίνει απ’ τα χείλη της.  Αφιονίστηκα και άρχισα ένα μανιασμένο σφυροκόπημα άνευ προηγουμένου. Σε κάθε μου διείσδυση, τ' αρχίδια μου έσκαγαν βαριά πάνω στα κωλομέρια της και ο ήχος απ’ το χτύπημα που έκαναν γέμιζε το χώρο. Που και που την έπαιρνα μάτι από τον καθρέφτη και της έσκαγα κάνα βυζοσκάμπιλο, απολαμβάνοντας το έργο μου. Δεν μπορούσε να έχει κανέναν απολύτως έλεγχο πάνω στο σώμα της έτσι όπως κουνιόνταν ρυθμικά κάθε φορά που έμπαινε το κεφάλι του πούτσου μου ορμητικά μέσα της. Την έβλεπα που χτυπιόνταν και μούγκριζε σαν σκύλα και καταλάβαινα ότι δεν θ’ αργούσε να χύσει. Τότε, τραβήχτηκα απότομα, τη γύρισα και την κόλλησα με την πλάτη στον καθρέφτη, ενώ με κοίταζε παραπονεμένα…

-    Θέλω να μου πεις όταν θα χύσεις, της είπα. Θέλω να μου πεις ότι χύνεις για μένα…

και της έσπρωξα δύο δάχτυλα στη μουνάρα της, γαμώντας την σ’ ένα ξέφρενο ρυθμό και χώνοντάς τα μέσα με τόση ορμή, σαν να 'θελα να της τρυπήσω τη μήτρα. Σε μια στιγμή, με χούφτωσε απότομα απ’ τους ώμους, τα μάτια της γούρλωσαν και οι κόρες τους αρχίσουν να ανεβαίνουν προς τα πάνω σαν να λιποθυμάει.

-    Χύνω… Χύνω για πάρτη σου, καύλα μουουουουουου…

μου φώναξε μέσα στη σύγχυσή της, ενώ τα νύχια της όργωσαν την πλάτη μου. Γαντζώθηκε πάνω μου αφήνοντας δυνατά βογγητά ηδονής και ξέσπασε σα να τη χτύπησε ηλεκτροσόκ. Δεν ήθελα με τίποτα να σταματήσει. Μετά από αρκετές συσπάσεις και μπόλικο σκούξιμο, δεν μπόρεσε να ισορροπήσει άλλο μεταξύ καναπέ και τραπεζακίου, και έπεσε στα γόνατα λαχανιασμένη και αποκαμωμένη, προσπαθώντας να συνέλθει από το μαραθώνιο συνεχόμενο χύσιμό της. Κουλουριάστηκε στη γωνία και κράταγε με τα χέρια το κεφάλι της, σκουπίζοντας παράλληλα τον ιδρώτα που έτρεχε στο πρόσωπό της.

-    Αχ, τι μ' έβαλες και έκανα, παντρεμένη γυναίκα;

μονολογούσε, βλέποντας απ’ τη μία τον εαυτό της στον καθρέφτη κι απ’ την άλλη τη φωτογραφία του γάμου της στο laptop.

-    Μην ανησυχείς καύλα μου, παραμένεις κυρία… την καθησύχασα, κρατώντας όμως την ψωλή μου μπροστά στη μούρη της.

-    Για τον άντρα σου θα είσαι πάντα η πιστή του γυναικούλα. Αυτό που έγινε, θα το ξέρουμε μόνο εγώ κι εσύ… πρόσθεσα χαμογελώντας με νόημα,

Αλλά όσο της μιλούσα, με το χέρι μου μαλάκιζα το καυλωμένο εργαλείο μου που βρίσκονταν σε απόσταση αναπνοής από το στόμα της Στην άκρη από το χοντρό πουτσοκέφαλο είχαν ήδη εμφανιστεί τα πρώτα προσπερματικά υγρά, ανακατεμένα με τα ζουμιά από το χυμένο μουνάκι της. Την χαϊδεψα απαλά, παρηγορητικά, στο πρόσωπο, σπρώχνοντας το κεφάλι της προς τα πάνω και έμεινα να απολαμβάνω το θέαμα. Εγώ, ο στητός πούτσος μου κι από κάτω αυτή να κοιτάει πότε το κοντάρι μου και πότε εμένα. Με τον αντίχειρα της πίεσα ελαφρά το σαγόνι ανοίγοντας το στόμα της και της τον κάρφωσα με θεατρική "δύναμη". Απαλά, αλλά επίμονα και αποφασιστικά. Σε δευτερόλεπτα της είχαν φύγει οι όποιες αναστολές και σιγοντάρισε με ένα ρούφηγμα, σα να ήθελε να τον καταπιεί ολόκληρο. Και τότε έφαγα το κορυφαίο φλας! Χωρίς να σταματήσει τη πίπα, πρόσεξα το δεξί της χέρι να τυλίγεται γύρω απ’ τη γεμάτη σάλια ψωλή μου και ένοιωσα τη χοντρή της βέρα να ακουμπάει πάνω στις φλέβες του καυλιού μου, που ήταν κοντά στο να της δώσει μια γερή δόση σπέρματος. Ήρθε η καλύτερη στιγμή, στη φαντασίωσή μου: ούτε που να την είχα προσχεδιάσει από πριν!

-    Βγάλε σε παρακαλώ τη βέρα σου και βάλε τη στο στόμα σου… τη διέταξα ευγενικά, αλλά με επίμονο ύφος.

Εκείνη σάστισε για λίγο, αλλά το βλέμμα μου δεν της επέτρεπε να αντισταθεί.

-    Τι θες να κάνεις ρε μωρό μου;

-    Βγαλ' την είπα και βαλ’ τη στο στόμα σου, τώρα!

Έτσι και έπραξε. Η βέρα ήταν στη γλώσσα της σαν καραμέλα. Έπιασα με τη παλάμη μου το σαγόνι της και της άνοιξα το στόμα για να τη δω μέσα, αυτή τη φορά μαζί με τον πούτσο μου. Ένοιωθα τον χρυσό πάνω στο καβλί μου, ενώ το σάλιο της άλειφε τη βέρα μέσα στο στόμα της. Εκείνη είχε παραδοθεί στις αρρωστημένες απαιτήσεις μου. Μετά από λίγα λεπτά, ήρθε και το σπέρμα μου να βάψει το σύμβολο του γάμου της λευκό. Έβηξε αντανακλαστικά και η βέρα της πετάχτηκε, μέσα στα χύσια, από το στόμα της στη μοκέτα, ενώ την έβλεπε και δεν πίστευε για την πράξη που μόλις είχε κάνει.

Ήταν σαφώς μετανιωμένη, αλλά κάποια πράγματα δεν αλλάζουν άπαξ και γίνουν. Της τοποθέτησα τη βέρα στο δάχτυλο, και μπήκε με ευκολία λόγω του γλυστερού σπέρματος που υπήρχε πάνω στο πολύτιμο μέταλλο. Την έβαλα να τη «γυαλίσει», ρουφώντας λαίμαργα τα χύσια μου από το χρυσό χαλκά της. Έγλειψε καλά τα δάχτυλά της σαν να ήθελε να εξαφανίσει όλα τα αποδεικτικά στοιχεία για τον άντρα της. Σηκώθηκε λίγο πειραγμένη μετά από αυτό, αλλά για να πατσίσω, τη φίλησα παθιασμένα στο χυμένο στόμα της, δοκιμάζοντας τα χύσια μου από τη γλώσσα της. Ήταν αλμυρά και στυφά και δύσκολα κατέβαιναν στο λαιμό μου…

Σε λίγη ώρα είχε ξεχάσει τη πρόστυχη συμπεριφορά μου και μιλούσαμε σαν φιλαράκια. Όλα έληξαν ήρεμα... προφανώς το γαμήσι μου της ήταν εθιστικό σαν πρέζα.

Μετά τον πρώτο αυτό γύρο, κάτσαμε στο καναπεδάκι να πάρουμε μια ανάσα και να τελειώσουμε τα ποτά που είχα παραγγείλει. Έπιασε το κινητό της να στείλει ένα μήνυμα, μάλλον στον άντρα της ώστε να μην ανησυχεί που πιθανόν να μην τη βρήκε σπίτι. Έπρεπε προφανώς να τον πάρει τηλέφωνο τον, γιατί όση ώρα την πηδούσα, το κινητό της είχε χτυπήσει δύο φορές.

-    Στον κερατά τον άντρα σου στέλνεις μήνυμα; τη ρώτησα προσβλητικά.

-    Ναι.

-    Θέλω να μου παίζεις την πούτσα όσο του γράφεις... είπα.

Επέμενα στο χοντρό παιχνίδι, ήθελα να τη "σπάσω", να τη ξεφτυλίσω, να την κάνω υποχείριο των ορέξεών μου. Αυτή, υπάκουα, χωρίς να διστάσει, έπιασε την χονδροπούτσά μου που ήταν ακόμα χαλαρή και άρχισε να μου την παίζει.

-    Όχι με αυτό το χέρι. Με το άλλο που φοράς τη βέρα θέλω!

Έτσι την ανάγκασα ν' αλλάξει θέση και πλέον μου έπαιζε την πούτσα με το δεξί, περνώντας το χέρι της από το πουτσοκέφαλό μου και τρίβοντας τη βέρα της στη πρησμένη μωβ σάρκα, αναγκάζοντάς με να μουγκρίζω από καύλα. Το χέρι της ταξίδευε από το κεφάλι του πούτσου στις φουσκωμένες αρχιδόμπαλες και πάλι πίσω. Επειδή χειρίζονταν το κινητό με το αριστερό, αργούσε παραπάνω να γράψει το sms, προσφέροντας έτσι τον χρόνο στο να καυλώσω και άλλο…

-    Έλα καυλιάρα μου, γλείψε μου λίγο το πούτσο να σε σκίσω… δεν αντέχω άλλο!

Τότε έσκυψε και πήρε πάλι το καυλί μου στο στόμα, ρουφώντας και γλείφοντας το πουτσοκέφαλο. Πρέπει να είχε ακόμα γεύση από τα χύσια μου, γιατί κάθε τόσο και λιγάκι διέκοπτε την πίπα της για να πιεί μια γουλιά ποτό. Εγώ επίτηδες, για να τεστάρω τις αντοχές της, πίεζα με το ένα μου χέρι το κεφάλι της πνίγοντάς την με τη πούτσα μου, ενώ με το άλλο της έβαζα δάχτυλο στο μουσκεμένο της μουνάκι. Η μάσκαρά της είχε φύγει σχεδόν όλη από τα δάκρυα και τον ιδρώτα, μουτζουρώνοντας τα μάγουλά της και την είχε μετατρέψει σε έναν αξιολύπητο, συμπαθητικό παλιάτσο… Είχα καυλώσει για τα καλά πάλι, αλλά και αυτή ήταν απίστευτα μούσκεμα και ήξερα πως μόλις της το έβαζα μέσα της θα τελείωνε.

-    Έλα καυλιάρα μου καβάλησε την! την πρόσταξα.

Χωρίς να χρονοτριβήσει πέρασε το πόδι της από πάνω μου και με καβάλησε τρίβοντας το μουνί της στον πούτσο μου. Τον έπιασε με το χέρι της και τον οδήγησε στη μουνότρυπά της... Το χοντρό πουτσοκέφαλο άνοιξε δρόμο στο υγρό της μουνάκι, κάνοντάς τη να βογκάει από ηδονή. Της άφησα τον έλεγχο: να κουνιέται πάνω-κάτω παίρνοντας σε κάθε της κίνηση όλο και πιο πολύ από την πούτσα μου μέσα της και στη συνέχεια να κάνει κυκλικές κινήσεις πάνω στο καυλί μου με μαεστρία, κάνοντάς μου ταυτόχρονα μασάζ στ' αρχίδια με τα δάχτυλα. Την άφησα έτσι, να με τυραννήσει παίζοντας κάνα πεντάλεπτο, πριν αναλάβω δράση. Με μια απότομη κίνηση την έπιασα από τα γόνατα και ανασηκώθηκα όρθιος σαν γέφυρα, ώστε με τη βοήθεια της βαρύτητας να καρφώνω όλη την πούτσα μου μέσα της. Αυτή άρχισε να χοροπηδάει πάνω στην ψωλάρα μου σαν Αμαζόνα και ο δεύτερος οργασμός της δεν άργησε να τη κατακλύσει. Έσφιξε τα πόδια της γύρω μου και έτρεμε σαν το ψάρι. Ανεξέλεγκτα…

-    Χύνω καριόλη… χύνω την ψωλάρα σου!

-    Χύσε πουτανάρα μου. Χύσε το πούτσο που σε σκίζει!

Πριν καλά-καλά τελειώσει, την ανέβασα στο κρεβάτι του δωματίου και άρχισα να της γαμάω το μουνί με δύναμη, χωρίς οίκτο. Τόσο λυσσασμένα, που ξανατελείωσε απανωτά άλλες δυο φορές. Τα βογκητά της δυνάμωναν συνεχώς, είχαν πλέον γίνει ουρλιαχτά πάθους, ενώ της όργωνα τη μουσκεμένη τρυπούλα και τα αρχίδια μου χτυπούσαν με δύναμη το κωλαράκι της. Αφού τη γάμησα σε διάφορες στάσεις, χαζεύοντας τον τρόπο που τον έπαιρνε στον καθρέφτη του ταβανιού, και είχα πλέον χορτάσει τη μουνάρα της, την κατέβασα κάτω και την έβαλα άλλη μια φορά στο καναπεδάκι πάλι με τα γόνατα, ενώ ήρθα πίσω της και άρχισα να τη σφυροκοπάω σε ένα ανελέητο γαμήσι. Με δέχονταν στα σωθικά της εντελώς άβουλα, έχοντας παραδοθεί -ψυχή και σώματι- στη ψωλάρα που είχε μέσα της. Σε μια στιγμή έφερα τον δείκτη μου στο στόμα και αφού τον σάλιωσα τον έσπρωξα μέσα στη κωλοτρυπίδα της.

-    Τι κάνεις εκεί;

-    Χαλάρωσε μωρό μου... απάντησα με καθησυχαστικό τόνο.

Τώρα πια το δάχτυλό μου της πήδαγε το κωλαράκι ενώ η ψωλή μου δοκίμαζε τα όρια του μουνιού μου. Σύντομα ένας ακόμα, τέταρτος στη σειρά- οργασμός μαστίγωσε το κορμί της, ακόμα πιο δυνατός από τους προηγούμενους. Εκείνη τη στιγμή που το χύσιμο την είχε συνεπάρει, τραβήχτηκα από το μουνί της για να το νοιώσει να έχει μείνει ορθάνοιχτο και μετέωρο. Έπεσα στα γόνατα πίσω της και επιδόθηκα σε ένα παθιασμένο, λαίμαργο γλειφομούνι, ρουφώντας όλα τα υγρά της. Σύντομα η γλώσσα μου σκαρφάλωσε ψηλότερα και επικεντρώνεται στο κωλαράκι της το οποίο πότε το έγλειφα0, πότε το γάμαγα με τα δάχτυλά μου…

-    Δε νομίζω να σου μπαίνουν ιδέες; Δεν υπάρχει περίπτωση να με πάρεις από κώλο με αυτό το πράμα. Θα με σακατέψεις!

-    Αυτό θέλω μωρό μου να σε ξεσκίσω όπως δε σε έχει ξεσκίσει ποτέ κανείς. Αυτή η κωλάρα που έχεις με έχει στοιχειώσει, άμα δεν τη γαμήσω θα σκάσω. Γι' αυτό χαλάρωσε και απόλαυσε το, αλλοιώς δεν φεύγεις από 'δω.

Στο σημείο που είχε βρεθεί δεν είχε περιθώρια αντίδρασης πια. Πλέον της γαμούσα κανονικά τον κώλο με τα δάχτυλά μου και το δέχονταν, μάλλον με ευχαρίστηση. Της ζήτησα να ξαπλώσει στο πλάι στον καναπέ, γιατί στο ύψος που στεκόμαστε, θα ήταν πιο εύκολο να μπω μέσα της. Έτσι γύρισε σε εμβρυακή στάση και ο πούτσος μου σημάδευε κατευθείαν την κωλάρα της. Έσπρωξα σιγά-σιγά το κεφάλι του εργαλείου μου μέσα στη πίσω τρύπα του πισινού της και την έκανα να βογκάει από πόνο και καύλα. Τραβήχτηκα λίγο για να ανοίξω τον σφιχτό σφιγκτήρα και ξαναχώθηκα λίγο βαθύτερα... Με αργές κινήσεις η πούτσα του βυθίστηκε πόντο-πόντο στον κώλο της. Είχα βάλει τη μισή μέσα και άρχισα να της γαμάω τον κώλο, στην αρχή συγκρατημένα και απαλά και στη συνέχεια σχεδόν κανονικά. Ο αρχικός πόνος της διείσδυσης είχε υποχωρήσει και τον διαδέχτηκε η καύλα για το πρόστυχο, απαγορευμένο σεξ και όσο πιο πολύ αύξαινα το ρυθμό, τόσο πιο πολύ άνοιγα τον κώλο της με το έμβολό μου. Ταυτόχρονα τη βάραγα με δυνατές σφαλιάρες στα κωλομάγουλα. Η ζεστή αίσθηση του σφιχτού κωλάντερου πάνω στο καυλί μου, με τρέλαινε κυριολεκτικά.

Ο κώλος της παντρεμένης είχε γίνει κατακόκκινος. Οι σφαλιάρες που έτρωγε ήταν ατελείωτες. Με μένα δεν θα ξέμπλεκε εύκολα! Όντως, το γαμήσι ήταν συνεχόμενο και έντονο και με πολύ ξύλο στα  κωλομέρια. Καύλα, πόνος και πάλι τούμπαλιν. Αυτή τη φορά, κάθισα εγώ στο καναπεδάκι και την έβαλα να με καβαλήσει πάλι, αλλά αυτή την φορά με την πούτσα μου στον κώλο. Κατάφατσα στο καθρέφτη, να βλέπει πόσο πουτάνα είχε γίνει για πάρτη μου, έτσι όπως πηδιόνταν με το δικό μου ρυθμό. Σύντομα ένα πρωτόγνωρο αίσθημα ηδονής τη κυρίευσε… Οργασμός και πάλι.

-    Σε ξεκωλιάζω και χύνεις γαμιόλα! Θέλεις να έχεις γαμιάδες να σου τρυπάνε το κωλαράκι; Να είσαι ένα ξεσκισμένο πουτανάκι που του αρέσει να τρώει πούτσους;

-      Ναι, ναι… Ναι γαμιά μου, χύνω… με ξεκωλιάζεις και χύνω η πουτάνα.

-    Έτσι ψωλαρπάχτρα σου άνοιξα την κωλότρυπα και σου αρέσει… Βόγκα καριολάκι να σ' ακούσουν όλοι πως γουστάρεις να γαμιέσαι! Μπράβο μουνάρα μου! Θα γίνεις μεγάλη γαμιόλα εσύ!

Την ξάπλωσα στο κρεββάτι ανάσκελα. Να κοιτάω το σώμα της και την καυλόφατσά της καθώς τη γαμάω… Της ξανακάρφωσα την πούτσα του στον ανοιγμένο της κώλο και άρχισα να τη πηδάω δυνατά πλέον. Να της ξεπατώνω τη σούφρα! Από την ορμή του πηδήματος είχε αναγκαστεί να στηρίζεται στους αγκώνες της και ουσιαστικά την είχα καβαλήσει. Οι σφαλιάρες στον κώλο έπεφταν η μία μετά την άλλη. Τα κωλομάγουλά της ήταν κατακόκκινα. Μόνο βρισιές και ουρλιαχτά ακούγονταν πλέον… Σε μια στιγμή με το δεξί μου πόδι, πάτησα στο κεφάλι μου πιέζοντας τη μούρη της στο στρώμα και τη ξεκώλιαζα δυνατά.

-    Γύρνα πουτάνα... θα χύσω τώρα καύλα μου...

φώναξα σε μια στιγμή τράβηξα το πούτσο μου απότομα έξω. Όπως γύρισε αυτή, κάθισε με τον κώλο στο κρεββάτι και εγώ όρθιος άρχισα να τη ραντίζω με το σπέρμα μου και να τη βρίζω… Έχυνα και έπεφταν παντού! Στα μάγουλά της, στα χείλη της, στη μύτη, στο πηγούνι και τελικά στα βυζιά της…

-    Σε χύνω! Παρ’ τα όλα ξεσκισμένη!

 Έπεσα αποκαμωμένος στο κρεββάτι και αυτή προσπαθούσε να μαζέψει τα κομμάτια της. Ο κώλος της πονούσε, έτσουζε και δε μπορούσε να περπατήσει καλά-καλά, ενώ από τους οργασμούς τα πόδια της έτρεμαν. Εγώ απολάμβανα το θέαμα βογκώντας από ικανοποίηση όπως καθόμουν πίσω στα μαξιλάρια...

-    Μη σκουπίζεσαι, πήγαινε να δεις πως είσαι, της είπα.

Πήγε στο μπάνιο να πλυθεί και την είδα από τη πόρτα που κοιτάζονταν στον καθρέφτη. Το πηχτό σπέρμα του είχε κολλήσει στο μάγουλό της και στο πηγούνι της. Με την άκρη του ματιού μου είδα που τα 'πιασε με το δάχτυλο και τα δοκίμασε. Έδειχνε πολύ ικανοποιημένη και εγώ χάρηκα που την έφτιαξα. Μου πρόσφερε ένα υπέροχο θέαμα, όσο έπλενε τα μούτρα της, και προσπαθούσε να συνεφέρει τα ανακατεμένα μαλλιά της…

Βγαίνοντας από το μπάνιο έστειλε μήνυμα στον άντρα της ότι επέστρεφε σπίτι και άρχισε να μαζεύει τα ρούχα της, σιγά-σιγά.

-    Που πας, από τώρα θα φύγεις;

-    Ναι πρέπει να πάω σπίτι, με διέλυσες.

-    Κάτσε για άλλο ένα γύρο.

-    Δεν γίνεται… δε μπορώ, δεν αντέχω.

-    Ξέρω ότι δε θα με ξαναπάρεις σύντομα τηλέφωνο αλλά θα ήθελα να σε ξαναδώ σε λίγες μέρες, της είπα.

Μου απάντησε με ένα "θα δούμε" και έφυγε βιαστικά. Ήμουν σίγουρος ότι θα ξανάστελνε μήνυμα σύντομα. Σε όλη τη διαδρομή θα σκέφτονταν τις λεπτομέρειες από το γαμήσι μας και δεν θα άντεχε να μην το επαναλάβουμε. Δεν θα ήταν πλέον λίγες οι φορές που θα έπαιρνα ευχαριστήρια και λόγια αφοσίωσης, γιατί την έκανα να γυρνάει σπίτι καυλωμένη και χυμένη, από την δουλειά της. Γιατί της χάρισα εμπειρίες που επ' ουδενί λόγω δεν θα ζούσε με τον κερατά της. Πραγματικά, όσες φορές την ξεκώλιασα ή τη ξεφτύλισα στο γαμήσι, θα της έμεναν αξέχαστες!


No comments:

Post a Comment