October 25, 2015

MMS #0031

Σε θέλω τρελά, η ένταση μέσα μου είναι απίστευτη… νιώθω ότι θα σκάσω από ερεθισμό. Εδώ και τώρα θέλω να αισθανθώ τα χείλια σου να γλυστρούν πάνω στο πουτσοκέφαλό μου και τα δόντια σου να γδέρνουν ελαφρά τη σκληρή σάρκα.
 


Να στον δώσω "βαθύ λαρύγγι"  να μου τον βυθίσεις όλο στο στόμα σου και να νιώσεις τα χείλη σου να γαργαλιώνται πάνω στις τρίχες του εφηβαίου μου. Να αισθάνομαι πως έχω σφηνώσει στο λαρύγγι σου και αυτή η πίεση να μ' ανεβάζει περισσότερο. 
 


Τα δόντια σου να χώνονται ελαφρά στη βάση της πούτσας μου, ο ελαφρύς πόνος να με καυλώνει περισσότερο, και τα χείλη σου να έχουν φτάσει σχεδόν μέχρι τα αρχίδια μου… Και να σ' ακούω να μουγκρίζεις από καύλα μπουκωμένη, συνεχίζοντας την αργή, βασανιστική κατάκτηση του ανδρισμού μου. Και να ξαναεπιστρέφεις πίσω στην αρχή...



Η πίπα σου είναι μοναδική. Με το που τυλίγεις τα χείλη σου στο πουτσοκέφαλο και με τη γλώσσα σου χαϊδεύεις την άκρη του, ο πούτσος παίρνει φωτιά.



Έτσι σε θέλω μωρό μου... Γονατιστή, να με κρατάς βαθιά στο στόμα σου... άλλοτε αργά και άλλοτε γρήγορα και με ένταση, χωρίς να σταματήσεις τη πίπα.



Μου αρέσει πάρα πολύ να σε βλέπω να με τσιμπουκώνεις σαν μια πόρνη. Και αυτό με κάνει περισσότερο αλήτη…




No comments:

Post a Comment