November 7, 2015

Αφιερωμένο στο πουτανάκι μου…

Μωρό μου, έχουμε καταλήξει τον τελευταίο καιρό, αντί να βρισκόμαστε να μιλάμε σχεδόν κάθε μέρα και να καυλώνουμε από το τηλέφωνο. Αποτέλεσμα, να φαντασιώνομαι συνεχώς ότι παίρνεις τον πούτσο μου στο στόμα σου και με κάνεις τεράστιο για να σε γαμάω, ότι σου τρώω το μουνάκι τρελαίνοντάς το στο ρούφηγμα, ότι σε πηδάω σε όλες τις στάσεις, πότε τρυφερά και πότε πρόστυχα, ότι σου γαμάω τον κώλο της και λιώνεις απο καύλα, ότι σε χύνω στο στόμα και να τα καταπίνεις… και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς. Σε θέλω όμως μπροστά μου, να αγκαλιαστούμε και ν' αρχίσουμε να φιλιόμαστε παθιασμένα, σα να μην υπάρχει αύριο! Να παίξω τον λοβό του αυτιού σου στα χείλη μου, να φιλήσω αργά και βασανιστικά το λαιμό σου, τους ώμους σου να σε δαγκώσω κτητικά και να σου ψιθυρίσω στ' αυτί όλα όσα σου λέω απο το τηλέφωνο και τα sms.
 
Να σε γδύσω αργά και ν' αρχίσω να σε φιλάω αργά καθώς με τις άκρες των δάκτυλων μου θα στέλνω ρίγη σε όλο σου το κορμί. Να πάρω στο στόμα μου τα βυζάκια σου, όπως είναι, καυλωμένα και σφιχτά, με ρώγες, που έχουν σκληρύνει και τις νιώθω να παρακαλάνε να τις τρελάνω με το στόμα μου. Και βασανιστικά να κατεβαίνω, περνώντας απο την κοιλιά σου αργά προς το μουνάκι σου... Να νιώσεις την αναπνοή μου πάνω στα καυτά μουνοχειλάκια σου, χωρίς να τα αγγίζω! Γιατί τώρα γλύφω τα πόδια σου, φτάνοντας μέχρι τα δάχτυλά τους. Όταν φιλάω τους αστραγάλους σου, έχεις ήδη αρχίσει να τρέμεις, γι' αυτό ανεβαίνω αργά, γλύφοντας τα σφιχτά μπουτάκια σου και φτάνω δίπλα απο το μουνάκι σου. Γλύφω γύρω-γύρω χωρίς να έχω ακουμπήσει ακόμα το μουνί σου και εσύ αναστενάζεις βαριά! Προσπαθείς ν' αγγίξεις με τα δάχτυλά σου το μουνάκι σου και εγώ στα πιάνω και τα παίρνω στο στόμα μου. Έχεις τρελαθεί που δεν σ' αγγίζω εκεί...
 
Δεν θα σε τυραννήσω άλλο όμως. Ανοίγω απαλά τα μουνόχειλά σου και γλύφω πολύ τρυφερά την κλειτορίδα σου! Συνεχίζω αργά και απαλά, πότε γλύφοντάς την, πότε ρουφώντας την ολόκληρη μέσα στο στόμα μου. Μένω εκεί για πάνω απο μισή ώρα, διαρκώς να σε τρελαίνω με το στόμα μου, παρόλο που κάθε φορά που χύνεις μου φωνάζεις να σταματήσω και προσπαθείς να μου τραβήξεις το κεφάλι μου μακριά, πιάνοντάς με απο τα μαλλιά μου. Αφιονίζομαι και σε τραβάω να καθίσεις στο πρόσωπό μου. Βεντουζώνω το στόμα μου στο μουνάκι σου και με τα δάχτυλά μου, γαμάω ταυτόχρονα το μουσκεμένο αιδοίο και το κωλαράκι σου, το οποίο ήταν απίστευτα σφιχτό. Έφτασε η ώρα για τον πούτσο μου, λατρεμένη μου…
 
Σε ξαπλώνω ανάσκελα στο κρεβάτι, βάζω τα πόδια σου στους ώμους μου  και ξεκινάω να τρίβω τον πούτσο μου πάνω στα χειλάκια απο το μουνάκι σου που στάζουνε! Εισχωρώ αργά το κεφάλι του μέσα σου και μένω εκεί κάνοντας απαλές κινήσεις γύρω-γύρω χωρίς να μπαίνω πιο βαθιά. Σε κοιτάζω στα μάτια και ήταν σα να με παρακαλάνε να σε γαμήσω δυνατά! Τότε σταματάω και αργά τον σπρώχνω μέχρι το βάθος του μουνιού σου. Μένω εκεί! Ακίνητος και εσύ να τρέμεις απο ηδονή. Ξαπλώνω πάνω σου και σ' αγκαλιάζω, φιλιόμαστε τρελά, δαγκώνουμε ο ένας τον άλλον απο την καύλα, και συνεχίζω να σε γαμάω, πότε γρήγορα και δυνατά και πότε αργά και αισθησιακά!
 
Σε γυρίζω στο πλάι και αρχίζω να σε πηδάω δυνατά! Νιώθω ότι ξεσκίζω το μουνί σου κάθε φορά που καρφώνομαι όσο πιο βαθιά μπορώ μέσα σου. Αλλάζω στάση, σε βάζω να καθίσεις πάνω μου και σηκώνω τη λεκάνη μου ώστε να  σε παίρνω γρήγορα και βαθιά… ουρλιάζεις απο την καύλα και φωνάζω κι εγώ μαζί σου! Τώρα σε στήνω στα τέσσερα, και γαμάω το μουνάκι σου τόσο δυνατά που νιώθω τ' αρχίδια μου να χτυπάνε πάνω του. Και τώρα ήρθε η ώρα να πάρω και τον κώλο σου, όπως μόνο εγώ ξέρω πως να σε παίρνω και να το απολαμβάνεις. Σκύβω και αρχίζω να σου γλύφω την τρύπα απο το κωλαράκι σου, βάζω τη γλώσσα μου μέσα της και παίζω και με τα δάχτυλά μου. Με αρκετή υπομονή χαλαρώνει, ανοίγει ο κώλος σου για μένα, ετοιμάζεται να τον γαμήσω και να χύσουμε μαζί. Η σειρά μου να προετοιμαστώ. Σου δίνω τον πούτσο μου στο στόμα σου και μου τον σαλιώνεις καλά…
 
Στημένη στα τέσσερα είσαι έτοιμη! Ο πούτσος μου κοντεύει να εκραγεί απο την καύλα και ενώ δεν είναι τεράστιος σε μήκος έχει γίνει πολύ χοντρός και ξέρω ότι θα σε σκίσει. Τον σπρώχνω αργά ακούγοντας σε να βαριανασαίνεις. Μόλις μπήκε όλο το κεφάλι του μέσα σου, νιώθω το σφικτήρα σου να υποχωρεί απο την πίεση και ταυτόχρονα σπρώχνω αργά μέχρι να νιώσω τα αρχίδια μου να χτυπάνε το μουνάκι σου. Γαμάω τη θεϊκή κωλάρα σου μωρό μου, και το θέαμα είναι απίστευτο: σφιχτό καλοσχηματισμένο κωλαράκι και μια τρυπούλα σκέτη γλύκα. Σε ξεκωλιάζω και στο λέω, κι εσύ φωνάζεις απο την καύλα ότι χύνεις.  Ο κώλος σου έχει πλέον χαλαρώσει, εξαφανίζει τον πούτσο μου, γιατί έχει γίνει απίστευτα βαθύς, επιτρέποντας να σε γαμάω όλο και πιο αγρία, όλο και πιο δυνατά!

Έχουμε γίνει και οι δυο μούσκεμα, και ο ιδρώτας απο το κορμί μου στάζει πάνω σου. Δε σταματάω ούτε στιγμή να σε γαμάω! Με παλαβώνει που σε βλέπω να χτυπιέσαι και χάνομαι κάθε φορά που κοιτάζω τον πούτσο μου να ρουφιέται ολόκληρος μέσα στον κώλο σου. Τραβιέμαι τελείως έξω και χαζεύω την τρύπα σου να μεγαλώνει κάθε φορά και τον ξαναβάζω με δύναμη πάλι πίσω. Δεν αντέχω όμως άλλο τέτοια καύλα και σου φωνάζω, «σε σκίζω και σε χύνω μουνάρα μου», συνεχίζοντας να τον καρφώνω όσο πιο βαθιά μπορώ μέσα σου και εκεί στο βάθος σου, αφήνω να εκτοξευτεί ολόκληρη η πύρινη λάβα μου. Σου δίνω όλο το καυτό σπέρμα μου στη κωλάρα σου! Αισθάνομαι ότι χύνω και ξαναχύνω και ξαναχύνω… δίχως τελειωμό! Είσαι όπως πάντα αξιολάτρευτη, όταν χυμένη χαλαρώνεις στην αγκαλιά μου…


No comments:

Post a Comment