December 12, 2015

Πώς σταματάς τόση καύλα;

Είσαι μοναδικό καυλόμουνο μωρό μου! Και με στοιχειώνεις! Να θέλω συνέχεια το μουνάκι σου! Να το προσκυνήσω! Να οδηγήσω τη γλώσσα μου μέσα στην υγραμένη τρύπα του, να δαγκώσω απαλά τα μουνοχειλάκια, να «χτυπήσω» τη κλειτορίδα σου με την γλώσσα μου δεξιά-αριστερά! Πολλές φορές! Βασανιστικά! Και στη συνέχεια να σπρώξω τη γλώσσα μου, σαν μικρό πέος μέσα στο καυτό υγρό σημείο του κόλπου σου!

Άπειρες φορές μέχρι τα να νιώσεις ότι σεισμικά ρίγη ηδονής κατακλύζουν το φλογισμένο από καύλα σώμα σου. Και εγώ να συνεχίζω με ερωτική μανία να σε πιπιλάω, να σε γλύφω και να κάνω οτιδήποτε άλλο μπορεί να σου αυξάνει την ηδονή. Οδηγώντας με μαεστρία τη γλώσσα μου στην υπέροχη «πίσω πόρτα» σου! Κάνοντας με απέραντη σαγήνη μικρούς κύκλους γύρω της, νοιώθοντάς σε να συγκλονίζεσαι από απέραντες ηδονικές εξάρσεις.
 
Και πάλι πίσω, πότε στην κλειτορίδα και πότε στην υπέροχη μουνάρα σου, να συνεχίζω! Επίμονα! Με ακούραστη διάθεση! Μέχρι να μου φωνάξεις πως έρχεται ο οργασμός! Ναι, με τη γλώσσα μου! Σε κάνω να χύνεις... να αφήνεις την γεύση σου στο στόμα μου. Να ρουφάω το μουνί σου που τρέμει απο ηδονή, να πίνω όλο σου το είναι... Έκρηξη! Οργασμός υπερβατικός, απόλυτος, ανεξάντλητος, μαγικός ηδονικός... εγώ για σένα γίνομαι ένας μάγος του έρωτα και εσύ μια ιέρεια της Αφροδίτης!


No comments:

Post a Comment