March 27, 2016

Ποθητή και καυλιάρα

Κουκλί μου, έχω τον πούτσο μου ορθωμένο σαν κατάρτι. Ο ατέλειωτος πόθος μου με κάνει να σε φαντασιώνομαι γονατισμένη μπροστά μου, με χωμένο το προσωπάκι σου ανάμεσα στα μπούτια μου, να πιπιλάς τ' αρχίδια μου! Κατόπιν να μου γλείφεις τον πουτσοκορμό και να βυζαίνεις το πουτσοκέφαλό μου με λύσσα και τελικά να μπουκώνεσαι ανυποχώρητα με το σάρκινο παλούκι μου, ρουφώντας και βεντουζώνοντάς-το ασφυκτικά με τις χειλάρες σου, ενώ κουνάς το κεφάλι σου πάνω-κάτω στο ρυθμό που σου δίνω!

Είσαι μεγάλη τσιμπουκλού, μωρό μου! Ξέρεις να γλύφεις πούτσο μοναδικά. Απαλά για ξεκίνημα, σα να δοκιμάζεις παγωτό, σαλιώνοντάς τον πεινασμένη από την ερωτική λιγούρα, πριν καταπιείς το κοντάρι μου μέχρι σκασμού, ρουφώντας το εξουθενωτικά με τα πιπόχειλά σου! Μου χαρίζεις πάντα με τις μοναδικές σου πίπες καύλα ατελείωτη, που μου ‘ρχεται να σουβλίσω το υγρό μουνί σου πέρα ως πέρα και ν’ αρχίσω να σε γαμάω με πάθος, ποθώντας ανεξέλεγκτα να με νιώσεις να σε ανοίγω κυριολεκτικά μέχρι τη μήτρα…

Αλλά το κλου του σεξ μαζί σου λαμβάνει χώρα όταν σε έχω στα τέσσερα, με τον κώλο τουρλωμένο, και παίρνω τη μουνάρα σου με τη καυλωμένη ψωλή μου πόντο - πόντο, ενώ εσύ δαγκώνεις το μαξιλάρι, πασχίζοντας έτσι να πνίξεις τις φωνές σου όπως νιώθεις να σε ανοίγω κυριολεκτικά στα δύο! Τότε θέλω να σε πηδάω ατελείωτα, γλυκιά μου! Να σε ξεμουνιάζω με την ψωλάρα μου, να σε τρελλαίνω στο γαμήσι. Να σου κάψω τη κλειτορίδα, να σου ξετινάζω τη μουνάρα στο χύσιμο. Γιατί είσαι από τις πιο ποθητές και καυλιάρες γυναίκες που υπάρχουν, μωρό μου.

Και τέλος πάντα θα έρχεται το εκρηκτικό φινάλε, η αποθέωση της πουτάνας που γίνεσαι για μένα! Θα σε χύνω όπου και όπως γουστάρω και θα σε στέλνω χυμένη πίσω στον κερατά σου. Πού να φαντάζονταν ότι η υποδειγματική σύζυγός του πηγαίνει και ξενογαμιέται σαν τσούλα. Αλλά είσαι τόσο καυλιάρα που αξίζει να παίζεις με τα καλύτερα καυλιά. Και εγώ σε ευχαριστώ για το γαμήσι που μου χαρίζεις. Και έτσι θέλω πάντα να περιμένω την πουτάνα μου… με το καυλί πάντα έτοιμο. Για σένα. Για να σε πηδήξει από παντού!


No comments:

Post a Comment