July 14, 2016

Πρωϊνό ξεκώλιασμα στον Κάλαμο

Με την παντρεμένη μιλούσαμε καθημερινά μέσω του chat στο facebook, όλες τις προηγούμενες ημέρες. Δεν παραλείπαμε να αλληλοκαυλώνουμε και να καταλήγουμε να κάνουμε έντονο cybersex, καθημερινά. Πέρασαν έτσι μια-δυο βδομάδες και το προηγούμενο Σάββατο πρωί, αποφασίσαμε να βρεθούμε και ό,τι προέκυπτε. Εκείνη θα βρίσκονταν για το week end, φιλοξενούμενη στο εξοχικό κάποιων οικογενειακών φίλων τους στο Κάλαμο, όπου θα περίμενε και τον άντρα της το απόγευμα, και εγώ είχα μια δουλειά εκεί κοντά... Έτσι αφού τελείωσα, πήγα να τη συναντήσω. 

Δεν δυσκολεύτηκα να βρω το σπίτι. Ωραία μεζονέτα με κήπο, λίγο απόμερη και με θέα στη θάλασσα. Χτύπησα το κουδούνι και περίμενα. Έκανε αρκετή ώρα μέχρι να μου ανοίξει, η αναμονή ήταν απελπιστικά αργή, ή τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε σε σχέση με την ταχύτητα που έτρεχαν οι σκέψεις στο μυαλό μου. Όλη εκείνη την ώρα αναρωτιόμουν αν ήταν η ενδεδειγμένη κίνηση ή αρκετά επικίνδυνο να τη συναντήσω στο σπίτι των γνωστών της, αλλά ξαφνικά, με το που άνοιξε η πόρτα του κήπου, το πήρα απόφαση.

Με περίμενε μισοκρυμμένη πίσω από τη μισάνοιχτη εξώπορτα. Μόλις είχε βγει απ' το μπάνιο και φορούσε μια μεγάλη πετσέτα γύρω της. Όταν βρέθηκα στην διακριτικότητα της κλειστής πόρτας έσκυψα και τη φίλησα. Εκείνη ανταποκρίθηκε και το φιλί μας συνεχίστηκε με γλώσσα, χουφτώματα και πολύ πάθος. Κατάφερα να μπερδευτώ με τη πετσέτα, με αποτέλεσμα αυτή να πέσει την ώρα που την έσφιγγα πάνω μου και να μείνουν τα βυζιά της ελεύθερα μπροστά στα μάτια μου. Χάζεψα το κορμί της, το βλέμμα  της, τις εκφράσεις  της... όλα πάνω της έλεγαν "έλα να με γαμήσεις". Μου άρεσε.

Χωριστήκαμε λίγο να ηρεμήσουμε. Κοιταχτήκαμε στα μάτια, χωρίς να μιλάμε... Καταλάβαμε και οι δύο τι ήθελε ο ένας από τον άλλο. Να πηδηχτούμε σαν τα ζώα. Πάραυτα!

Περάσαμε στη κουζίνα να μου φέρει μια μπύρα. Κυκλοφορούσε στο σπίτι ξυπόλητη, γυμνόστηθη μόνο με ένα στρινγκάκι που ήταν πολύ μικρό επάνω της και μόλις περπατούσε λίγο έμπαινε εντελώς μέσα στα κωλομέρια της. Την ώρα που έσκυψε χαμηλά στο ψυγείο, απόλαυσα τη θέα του κώλου της να καταπίνει το κορδόνι του στρινγκ της. Ερεθίστηκα στην εικόνα του υφάσματος που τριβόταν στη κωλοτρυπίδα της. Η ψύξη της συσκευής έκανε το κορμί της να ανατριχιάσει και τις ρώγες της πέτρινες. Ήταν αποφασισμένη να με προκαλέσει ακόμα περισσότερο... φτιαχνόμουν και εγώ όταν την έβλεπα να μου ρίχνει κρυφές ματιές και το βλέμμα μου καρφώνονταν στα βυζιά της, στον κώλο της ή στο μουνί της. Σηκώθηκα και πήρα από τα χέρια της το παγωμένο ντενεκεδόκουτο της μπύρας και το πέρασα αργά πάνω στις ρώγες της, μουσκεύοντας και χαϊδεύοντάς τες. Το μουνί της είχε ήδη νοτίσει αρκετά το βρακάκι της.

-    Ξέρω πολλούς που θα πλήρωναν για ένα τέτοιο θέαμα, εγώ το έχω δωρεάν και απλόχερα... Πώς έχεις καταφέρει... από κυρία, να γίνεις τόσο μεγάλη πουτάνα; Ποιος σου τα έμαθε αυτά; Ποιος σου έμαθε να με καυλώνεις έτσι, ξέκωλο;

…της είπα κοροϊδευτικά και όσο της μίλαγα, ξεκούμπωνα το σορτσάκι μου αργά και φθάνοντας μπροστά της το άφησα να πέσει κάτω. Την κοίταξα διαπεραστικά, αυταρχικά, στα μάτια.

-    Τι απίστευτη κωλάρα είναι αυτή που έχεις γαμιόλα; Την ονειρεύομαι πολύ καιρό. Η κωλοτρυπίδα σου κοντεύει να ρουφήξει όλο το βρακί σου μέσα της καυλιάρα!

Την είχα πλέον μάθει να έχει πάντα μαζί μου μία συμπεριφορά προκλητικού θηλυκού. Της άρεσε η αίσθηση υπερβολικά και όσο περισσότερο της άρεσε, τόσο περισσότερο το έκανε. Αυτή τη φορά κολλήσαμε μεταξύ μας και σπρώχνοντάς την με το κορμί μου, αρχίσαμε να ανεβαίνουμε την εσωτερική σκάλα προς την κρεβατοκάμαρα. Προτιμήσαμε την άνεση του κρεββατιού, καθώς και την ηδονή που προσφέρει η σκέψη ότι χρησιμοποιούμε ένα ξένο συζυγικό κρεββάτι. Με το που βρεθήκαμε εκεί, την έσπρωξα να μου στηθεί στα τέσσερα στο υπέρδιπλο κρεββάτι της φίλης της και της μπάτσισα τα γυμνά κωλομέρια... Αστραπιαία, τα δάχτυλά μου απομάκρυναν το βρακί της από τον κώλο της και τα χέρια μου άνοιξαν διάπλατα τα κωλομάγουλά της, ώστε να αισθανθεί τον αέρα από το ανοιχτό παράθυρο να χαϊδεύει την κωλοτρυπίδα της...

-    Φςςςςς... καριόλαααα...

Ανάμεσα σε αυτό το ξεφύσημα και σφύριγμα που παίνευε ερεθιστικά τα ενδότερα του κώλου της, η Ι. μου κουνούσε τα καπούλια της ερεθιστικά. Τράβηξα το στρινγκάκι από πάνω της και αυτή το έβγαλε εντελώς από το ένα της πόδι. Ακόμα μια ευχάριστη έκπληξη, γιατί το είχε δουλεμένο καλά το κωλοτρυπίδι της. Η αλήθεια είναι ότι από τότε που της ανακάλυψα τη καύλα του σωστού πρωκτικού sex, σε πρώτη ευκαιρία που βρίσκαμε, φρόντιζα ο κώλος της να δέχεται αντικείμενα διαφόρων διαστάσεων σε διαφορετικές διαμέτρους και μήκη, με αποτέλεσμα η σούφρα της να έχει αποκτήσει μία χαρακτηριστική (και όπως φαίνονταν οφθαλμοφανή) χαλάρωση "εσωτερικά".

-    Η κωλοτρυπίδα σου είναι ορθάνοιχτη ξεκωλίδι. Στην έχουν γαμήσει πολλοί πούτσοι πουτανάκι;

… τη ρώτησα ενώ ήδη είχα φτύσει μια μεγάλη ποσότητα σάλιου πάνω της και τα δάχτυλά μου ήταν ήδη μέσα στη στενή δίοδο και δοκίμαζαν τις αντοχές της. Ένα... δύο... τρία... τέντωναν την κωλοτρυπίδα της...

-    Μόνο εσύ μωρό μου, το ορκίζομαι...

είπε αθώα με το στόμα της χωμένο μέσα στα σεντόνια. Τα δάχτυλά μου είχαν τώρα αντικατασταθεί από τη γλώσσα μου που της γαμούσε αχόρταγα το κώλο, ενώ τα χέρια μου της μάλαζαν ή σφαλιάριζαν δυνατά τα κωλομάγουλα. Εναλλακτικά, για να ξεκουράσω το στόμα μου χρησιμοποιούσα δύο ή τρία δάχτυλα και πήδαγα τη κωλοτρυπίδα της με δύναμη. Η παντρεμένη βογκούσε από απίστευτη καύλα.

Η αδρεναλίνη μου είχε φτάσει στα ύψη. Της έβγαλα από το άλλο της πόδι το άσπρο βρακάκι της που κρέμονταν στον αέρα, το έβαλα στο στόμα μου να γευτώ τα μουνοζουμιά της που το είχαν μουσκέψει και μετά κατέβασα και το σλιπάκι μου. Ο πούτσος μου ήταν εντελώς καυλωμένος. Ανέβηκα στο κρεββάτι και στάθηκα όρθιος, ενώ τύλιξα τον πούτσο μου με το βαμβακερό στρινγκ της και άρχισα να τον παίζω.

-    Γονάτισε πουτάνα!

Ο τρόπος και ο τόνος στη φωνή μου δεν της άφησε κανένα περιθώριο δεύτερης σκέψης, άλλωστε ήθελε και αυτή να παίξω αυτό το παιχνίδι μαζί μου. Γονάτισε... πλησίασε μπουσουλώντας... και το πρόσωπό της απείχε μερικά εκατοστά από το στρινγκάκι της και τον καυλωμένο πούτσο μου που ασφυκτιούσε τυλιγμένος εντελώς μέσα σε αυτό. Με τα δύο μου χέρια, έπιασα το κεφάλι της από πίσω, το κράτησα σταθερά μέσα σε αυτά, και κόλλησα τη μούρη της στη κοιλία μου, θέλοντας να της μεταδώσω τη μυρωδιά της πουτσίλας και τη θέρμη που πήγαζε από εκεί. Με κινήσεις κυκλικές και πάνω-κάτω έτριψα τον πούτσο μου, έτσι όπως ήταν τυλιγμένος μέσα στο σλιπάκι πάντα, οπουδήποτε μπορούσα... πάνω στο πρόσωπό της και κυρίως στο στόμα της. Όσην ώρα τριβόμουν πάνω της, την αποκαλούσα: ξέκωλο, πουτανάκι, καυλίδιο, ψωλοπνίχτρα... την έβριζα... πως έχει γίνει τελειωμένη πουτάνα και γαμιέται στο κρεββάτι των γνωστών της, πως ηδονίζεται να ξεφτιλίζει το στεφάνι της συνεχώς μαζί μου. Με καύλωνε απίστευτα η όλη φάση και από τις αντιδράσεις της καταλάβαινα ότι την έφτιαχνε και αυτή. Χωρίς να αφήσω από τα χέρια μου το κεφάλι της, έκανα μερικά εκατοστά πίσω.

-    Πιάσε με τα δόντια σου το κυλοτάκι σου παλιοτσούλα, και τράβα το από το καυλί μου!

Γνωρίζω πολύ καλά ότι αυτός ο αυταρχικός τόνος της προκαλεί ρίγη ερεθισμού. Η Ι. υπάκουσε πειθήνια και δαγκώνοντας το ύφασμα του βρακιού της, το τράβηξε με δύναμη και πετάχτηκε το γυμνό καυλί μου, μπροστά στο πρόσωπο της, πρησμένο και στητό, αυταρχικό σαν εμένα, απειλητικό. Κράτησα το κεφάλι της χαμηλά και περνώντας το ένα μου πόδι πίσω από την πλάτη της, χαμήλωσα φέρνοντας τα αρχίδια μου στο μουτράκι της. Τα 'τριψα με δύναμη πάνω στο πρόσωπό της ώστε να αισθανθεί την ανάμικτη μυρωδιά των αρχιδιών και της κωλοτρυπίδας μου να τρυπάει τα ρουθούνια της και μετά τα πρησμένα αρχίδια να κολλήσουν πάνω στο στόμα της. Το άνοιξε να ανασάνει και τα άφησε να τρίβονται μέσα σε αυτό... πάνω στη γλώσσα της... στα χείλια της... Έτσι ζαλισμένη όπως ήταν, μπερδεύονταν και το μόνο που έκανε ήταν να τρίβει τη μούρη της στα γεννητικά μου όργανα με πρωτοφανή λαιμαργία.

Της ζήτησα να ανοίξει καλά το στόμα της, βύθισα μέσα ένα αρχίδι και τη διέταξα να το πιπιλίσει και να το ρουφήξει, όπως θα έκανε με ένα στρογγυλό γλειφιτζούρι. Ακολούθησε πιστά τις εντολές μου με αποτέλεσμα να βογκάω, να αναστενάζω και να την αποκαλώ τη πουτάνα μου. Έβαζα και έβγαζα εναλλάξ μέσα στο στόμα της, μια το ένα αρχίδι μια το άλλο και εκείνη ρουφούσε και πιπιλούσε αχόρταγα. Είχε γεμίσει με σάλια που έτρεχαν πάνω στα βυζιά της. Μετά από λίγη ώρα, τράβηξα τα αρχίδια μου από το στόμα της και με τα χέρια μου έσπρωξα το κεφάλι της προς τον κώλο μου.

-    Γλείψε την κωλότρυπά μου ξεκωλιάρα... καλά, με τη γλώσσα σου μέσα της, να την καταλάβω!

Γλυφοκώλι είχαμε ξανακάνει, και είχαμε συζητήσει την εμπειρία στο chat. Γνώριζα ότι η αίσθηση της έντονης μυρωδιάς, της πικρής γεύσης, των υγρών, αντί να την απωθούν την έλκυαν. Και απόδειξη ήταν ότι η Ι., όλο και περισσότερο και ρουφούσε τη κωλοσχισμή μου και πιπιλούσε με μανία την αρχιδακουμπήστρα. Με τα χέρια της μου είχε ανοίξει τα κωλομέρια και βύθιζα στην τρύπα μου τη γλώσσα της. Μούγκριζα από καύλα, μέχρι που δεν άντεχα άλλο και ξεκαβαλώντας, άφησα το κεφάλι της και της έριξα μια σφαλιάρα στο μάγουλο.

-    Καριόλα, είσαι γεννημένη πουτάνα. Θα περάσουμε καλά μαζί εμείς οι δύο σήμερα. Κάτσε στο κρεββάτι της κολλητής σου να φας κι άλλο πούτσο!

Το μάγουλό της είχε κοκκινήσει από τη σφαλιάρα, αλλά δεν φάνηκε να ενοχλείται. Κάθισε όπως της είπα στην άκρη του κρεβατιού. Στάθηκα μπροστά της, ανέβασα το ένα μου πόδι στο στρώμα και της ζήτησα να ανοίξει το στόμα της.

-    Σου έχει γαμήσει ποτέ κανένας το λαρύγγι, πουτανίτσα;

Μου απάντησε με ένα ξέπνοο "όχι". Την οδήγησα πως να κρατάει κάτω τη γλώσσα της και να αναπνέει από τη μύτη. Αργά, έσπρωχνα τον πούτσο του στο βάθος του λαιμού της. Όσο προχωρούσε όλο και βαθύτερα, έβλεπα ότι την κατέκλυζε ένα ρεφλέξ πνιγμού και αναγούλας, ενώ τα μάτια της γέμιζαν δάκρυα. Αντιλήφθηκα τις σπασμωδικές της κινήσεις και τραβήχτηκα...

-    Ωραία μωρό μου, τα πάμε καλά, έχεις δυνατότητες...

Της τον έδωσα, να τον παίζει με το ένα χέρι και να τον γλείφει με τη γλώσσα εξωτερικά... να του ρουφάει το κεφάλι, να το πιπιλάει. Όσην ώρα ασχολούνταν με τον πούτσο μου, της έδινα συνεχώς οδηγίες, τί σημείο να γλείφει και πώς να ρουφάει, ενώ με ανάλογες κινήσεις του σώματός μου, τη βοηθούσα να γλείφει από τη κορυφή μέχρι και τη βάση στα αρχίδια μου, αλλά και για εμένα τον ίδιο ώστε να γίνεται η απόλαυσή μου μεγαλύτερη. Εγώ από τη μεριά μου ήμουν στον έβδομο ουρανό. Απολάμβανα τον πούτσο μου στο στόμα της και η Ι. για να με ανεβάσει μου περιέγραφε πως ήταν το ωραιότερο και γευστικότερο γλειφιτζούρι που είχε βάλει ποτέ στο στόμα της. Είχε γίνει μούσκεμα από τα ίδια της τα σάλια που είχαν φτάσει στάζοντας και κατρακυλώντας στο κορμί της, χαμηλά μέχρι το μουνί της και είχαν μουσκέψει τα βυζιά και την κοιλιά της...

Ξαφνικά, με τις κινήσεις μου να γίνονται πιο απότομες, κοφτές και βίαιες, τη σταμάτησα, την άρπαξα δυνατά από το μαλλί, και τραβώντας, την έσπρωξα να γονατίσει μπροστά από το κρεββάτι, κοιτάζοντάς το. Πιέζοντάς της την πλάτη με το χέρι μου, της κόλλησα το πρόσωπο στο στρώμα.

-    Μείνε εκεί... ακίνητη!...

…φώναξα με ένταση. Γονάτισα πίσω της. Είδα το βλέμμα της να προσπαθεί να με εντοπίσει. Ανασηκώθηκα ώστε ο πούτσος μου ίσα-ίσα να ακουμπάει πάνω της και άρχισα να της γλύφω και να της δαγκώνω τη πλάτη, ενώ ταυτόχρονα πήρα τη ρώγα της ανάμεσα στα δάχτυλά μου. Ήθελα να την τιμωρήσω για αυτό που μου έκανε πριν, την τρελάνω. Ρουφούσα, πιπιλούσα και δάγκωνα τη πλάτη της ενώ έσφιγγα τη ρώγα της και έτριβα τα βυζιά της με τις παλάμες μου. Ταυτόχρονα έσερνα τον πούτσο μου, πάνω στα γεμάτα υγρά μουνόχειλα της. Τον έφερνα και κατά μήκος του μουνιού της και τον κινούσα με τον ίδιο τρόπο που κινούσα τη γλώσσα μου πριν. Επέμενα ιδιαίτερα στην κλειτορίδα της και τον έβαζα ελάχιστα μέσα της... ίσα-ίσα το πουτσοκέφαλο και έβγαινα πάλι. Συνέχισα έτσι και ταυτόχρονα, χωρίς να έχω σταματήσει να περιποιούμαι και τις ρώγες τις, μέχρι να φτάσει στο σημείο να με παρακαλάει:

-    Σε παρακαλώ, γάμα με... πήδα με... δεν αντέχω άλλο... σε παρακαλώ...

Αυτό ακριβώς ήθελα. Να με παρακαλέσει! Να νοιώσω την ικανοποίηση ότι εγώ είχα τον απόλυτο έλεγχο του κορμιού της και της καύλας της...

-    Σε παρακαλώ, μπες μέσα μου. Όπως είσαι... Μπες παλιοπούστη... αααχ…

Μόλις άκουσα την σπασμένη φωνή της, σήμα κατατεθέν όταν η καύλα της έχει χτυπήσει κόκκινο, δεν κρατήθηκα και μπήκα έτσι όπως μου ήταν στημένη, με μια δυνατή, απότομη κίνηση. Ξεκίνησα να τη γαμάω σε ένα αργό ρυθμό για να τη νοιώθω πλήρως. Σιγά-σιγά άρχισα να επιταχύνω και συγχρονιστήκαμε σε ένα υπέροχα παθιασμένο γαμήσι. Κάποιες φορές σταματούσα απότομα και έμενα όλος μέσα της ακίνητος και αυτό την τρέλαινε. Την έκανε να έχει σπασμούς και ένοιωθα τα τοιχώματα του μουνιού της να ακουμπάνε τον πούτσο μου.

-    Μη σταματάς καύλα μου, σε παρακαλώ... συνέχισε!

Συνέχισα στον ίδιο ρυθμό για λίγο, αλλά ήταν αυτή που με φρέναρε κάποια στιγμή. Ανασηκώθηκε, και με έσπρωξε πίσω, σηκώνοντας περισσότερο τα καπούλια της και κοντράροντάς τα πάνω μου. Εκείνη τη στιγμή, με τα τουρλωμένα της οπίσθια, το λάγνο της κορμί και τα αναμαλλιασμένα της μαλλιά, είδα την πιο ερεθιστική εικόνα που μου έχει δείξει ποτέ...

-    Πόσο πουτάνα είσαι; Πες μου…

...και της έσπρωξα απότομα ένα δάχτυλο στον κώλο, όσο γαμούσα τη μουνάρα της και της τον είχα χώσει όλο, βαθιά μέχρι τα αρχίδια. Ανέβασα ρυθμό και τη πήδαγα όλο και πιο γρήγορα, μέχρις ότου έχυσε δυνατά, με πολλά υγρά να βγαίνουν από το καυλωμένο της μουνί μουσκεύοντας τα αρχίδια μου. Απεγκλωβίστηκε και σωριάστηκε, σχεδόν κλαίγοντας από καύλα... Τότε έπιασα το κωλαράκι της και την τούρλωσα προς το καυλί μου. Έσκυψα, έφτυσα την κωλοτρυπίδα της και ακούμπησα το ερεθισμένο μου πουτσοκέφαλο πάνω και σιγά σιγά-άρχισε να το χώνω μέσα. Η αλήθεια ήταν πως δεν πολυζορίστηκα... ήταν εκπαιδευμένη από πίσω. Αφού την είχα βάλει σχεδόν όλη, σταμάτησα λίγο για να τον συνηθίσει και άρχισα να ταλαντεύομαι αργά μπρός-πίσω, με αυξανόμενη ένταση. Εντός ολίγου τη γαμούσα δυνατά και γρήγορα.

-    Έτσι καυλιάρη μου, έτσι... Σκίσε με, τρέλανε με, κάνε με ότι θέλεις!

 -   Άνετα μουνάρα μου μπαίνει... και δε σε σάλιωσα πολύ.

-    Ναι καύλα μου, είμαι ανοιχτή.

-    Σου αρέσει που είσαι ανοιχτή;

-    Πολύ μωρό μου. Για πάρτη σου. Μόνο για σένα!

-    Σ' αρέσει να γεμίζεις την τρύπα σου με τη ψωλή μου;

-    Συνεχώς γαμιά μου.

-    Είσαι ωραία πουτάνα μωρό μου.

-    Με έκανες πουτάνα.

-    Σε έκανα γιατί σου αρέσουν οι πούτσες.

-    Ναι μωρό μου... μου αρέσουν, μου αρέσουν πολύ!

 Η πρώτη σφαλιάρα έσκασε με δύναμη πάνω στο δεξί της κωλομέρι και την έκανε να τσιρίξει...

-    Αουτς!!! Αυτό έτσουξε!

-    Πόνεσες ξεκωλίδι; Είναι απίστευτος ο κώλος σου βρωμιάρα. Έχεις πάρει τα προσόντα της μεγαλύτερης πουτάνας.

Δεύτερη σφαλιάρα στο άλλο κωλομάγουλο. Πάλι έτσουξε και τσίριξε.

-    Γαμιόλη, με πονάς...

...με όχι και τόσο προσποιητό πόνο γιατί η αλήθεια είναι ότι πονούσε. Όμως είχε ήδη αρχίσει να είναι ιδιαίτερα ερεθιστικό. Έτσι, τα λόγια της είχαν μία ανάμικτη χροιά, πόνου και καύλας. Και φυσικά το κατάλαβα. Τέτοια ηδονή δεν είχε ξανανιώσει. Είχε την πούτσα μου μέσα στον κώλο της να πάλλεται, ενώ τα αρχίδια μου χτυπούσαν στα κωλομέρια της, το κορμί μου να ακουμπάει στην πλάτη της και τη φλογισμένη μου ανάσα στο σβέρκο της. Κάθε τόσο σηκωνόμουν και της χαστούκιζα τα κωλομέρια. Η Ι. ήταν εξαντλημένη, εντελώς ανήμπορη να αναλάβει οποιαδήποτε πρωτοβουλία στο πήδημα, άλλη από το να υπομένει το ξεκώλιασμά της...

-    Έχεις καυλώσει ξεκωλιάρα; Η κωλάρα σου είναι σαν πέτρα. Θα στη κάνω αγνώριστη!

Δεν ξέρω γιατί, όμως, αν και μέχρι εκείνη τη στιγμή είχε πάρει μέσα της μεγαλύτερα αντικείμενα από το καυλί μου, ένιωθε ένα κάποιο ζόρι. Ίσως έφταιγε το ότι έχωνα με τόση ορμή μέσα της, κατευθείαν όλο μου το μήκος... Ή ίσως τελικά, είναι απλά διαφορετικό να σε πηδάει ένα εκπαιδευμένο καυλί αντί ενός δονητή. Σημασία έχει ότι καθώς πλέον τ' αρχίδια μου έσκαγαν με μανία πάνω στα κωλομέρια της, αυτή παρέλυσε. Σα να τη διαπέρασε ρεύμα υψηλής έντασης και φώναξε τόσο δυνατά που με έκανε να εκπλαγώ και να κοκκαλώσω μέσα της. Άρχισε να τρέμει από ηδονή και είχε ένα τόσο δυνατό οργασμό κατά τη διάρκεια του οποίου είχε μπήξει τα χέρια της τόσο βαθιά στα σεντόνια, που είχαν μελανιάσει. Εγώ, να βογκάω, να βρίζω και να λέω για την πιο τρελή κωλοτρυπίδα που είχα γαμήσει ποτέ μου... Άρχισα σαν έμβολο να μπαινοβγαίνω μέσα στο έντερό της και αυτή έσκουζε σαν ένα περίεργο ζώο με υπόκωφες κραυγές που έβγαιναν μέσα από τη κοιλιά της. Δεν είχε νοιώσει ποτέ ξανά τόση καύλα, ούτε καν όσες φορές την είχα πάρει από πίσω μέχρι εκείνη την ημέρα. Ο ιδρώτας που έχυσε αυτά τα λεπτά είχε μουσκέψει το κρεββάτι εντελώς...

Από ένα σημείο και μετά που απέκτησε επαφή με τη πραγματικότητα, με τράβηξε ολόκληρο, μπρούμυτα πάνω στο κρεβάτι και με παρότρυνε να συνεχίσω -κολλημένος πλέον από πάνω της- να της πηδάω το κώλο και να της δαγκώνω τη πλάτη, το λαιμό, τους ώμους, έχοντας μία τα πόδια της ενωμένα μεταξύ τους, μία τελείως ανοιχτά... Λίγα λεπτά αργότερα, τη γύρισα ανάσκελα σηκώνοντας τα πόδια της στους ώμους μου και μπήκα πάλι μέσα της. Στον κώλο! Ίσως και να περίμενε ότι θα δοκίμαζα να την ξαναπάρω από το μουνί, όμως εγώ για το υπόλοιπο εκείνης της ημέρας είχα αφοσιωθεί εξ' ολοκλήρου στον κώλο της.

Δεν ξέρω πόση ώρα την σοδόμιζα. Μου τον πήρε σε αμέτρητες στάσεις... ξαπλωμένη μπρούμυτα και ανάσκελα, στα τέσσερα, όρθια, στο πλάι, καβάλα πάνω του... Είχα μουδιάσει και δεν αισθανόμουν τίποτα. Την ώρα που τον είχε καβαλήσει και της δάγκωνα τις ρώγες ενώ πήδαγα τον κώλο της που είχε ανοίξει εντελώς, ακούσαμε τη πόρτα του σπιτιού κάτω να ανοίγει. Στην αρχή μαρμαρώσαμε και οι δύο, περιμένοντας να ακούσουμε κάτι, κάποιον να ανεβαίνει, όμως κατευθείαν πετάχτηκε από πάνω μου και άρχισε να ψάχνει το κυλοτάκι της. Εγώ είχα σηκωθεί και έβαζα το μπλουζάκι μου, όταν ακούσαμε την φίλη της να μιλάει στο τηλέφωνο. Είχε πάρει τον άντρα της. Την ακούσαμε να της λέει ότι είχε έρθει σπίτι και δεν ήταν κανένας εδώ και ότι θα έφευγε πάλι να τον πάρει από τη δουλειά και να πήγαιναν σε κάποιο κατάστημα να δούνε  κάτι έπιπλα για τον κήπο πριν έρθει και ο Γ. (ο άντρας της παντρεμένης) . Πού να ήξερε!

Έτσι όπως την είχα σπρώξει στη κορυφή της σκάλας για να ακούμε, και όπως ήταν όρθια, της τον έχωσα στο κώλο πάλι. Η Ι. μου έκανε νόημα πανικόβλητη ότι μπορούσε να ανέβει η φίλη της, όμως εγώ την άρπαξα από το μαλλί και την κόλλησα στο τοίχο, όρθια, ακριβώς στην απέναντι μεριά της σκάλας, εκεί που αν η γνωστή της πλησίαζε έστω, να ανέβει προς τα πάνω, θα μας έβλεπε σίγουρα. Αυτή προσπάθησε να αντιδράσει όσο εγώ την πήδαγα σαν τρελός, χτυπώντας με δύναμη τα κωλομέρια της με τ' αρχίδια του. Φοβόμαστε ότι οι ήχοι μας έφταναν μέχρι κάτω, φοβόμαστε, μα και για ένα περίεργο λόγο ερεθιστήκαμε ακόμα περισσότερο στην ιδέα ότι η -άγνωστη σε μένα- φίλη της βρίσκονταν ακριβώς μερικά μέτρα παρακάτω και εγώ, ο παράνομος εραστής, τη γαμούσα κρυφά πάνω από το κεφάλι της. Άκουσα την γνωστή της να κλείνει το ψυγείο της κουζίνας και να περπατάει προς τη πόρτα. Την άνοιξε και βγήκε. Εγώ τότε, βγήκα απότομα από μέσα της, και τραβώντας την από το μαλλί στην άλλη άκρη του δωματίου, μέχρι μπροστά στην ανοιχτή μπαλκονόπορτα, την έσπρωξα να γονατίσει πάλι μπροστά μου και άρχισα να τον παίζω μπροστά στο πρόσωπό της.

-    Θα σε χύσω σαν πουτάνα στη μάπα γαμιόλα, μπροστά στα μάτια της κολλητής σου...

Η φίλη της περπατούσε προς την έξοδο του σπιτιού μέσα από τον κήπο, ακριβώς από κάτω μας. Ήταν με τη πλάτη γυρισμένη προς εμάς, αν όμως γύριζε να κοιτάξει επάνω, θα μπορούσε να δει την οικογενειακή της γνωστή σχεδόν έξω στο μπαλκόνι, γυμνή εντελώς, γονατισμένη μπροστά στον γυμνό γαμιά της που έπαιζε τον πούτσο του πάνω από το πρόσωπό της, να την κάνει μπάνιο με ριπές από σπέρμα... Θα τον έβλεπε να της ανοίγει το στόμα για να αδειάσει τα τελευταία του χύσια μέσα σε αυτό. Να της τον βάζει μετά πάλι στο στόμα και τέλος να τη σηκώνει όρθια, να τη γυρίζει και να της καρφώνει στα όρθια το πούτσο του πάλι στο κώλο της για τα τελειώματα, μέχρι να ξεκαυλώσει εντελώς. Ευτυχώς η θέση που είχε αυτό το μπαλκόνι δεν επέτρεπε την πλήρη ορατότητα από τα γειτονικά σπίτια και ήταν πολύ δύσκολο, αν και όχι εντελώς απίθανο, να την έχει δει κάποιος να γαμιέμαι με αυτό το τρόπο στο μπαλκόνι του σπιτιού, μέρα μεσημέρι, με χύσια να στάζουν από πάνω της παντού. Η ιδέα όμως και μόνο, ήταν εκπληκτικά ερεθιστική. Όσο κι αν φαίνεται περίεργο, μετά από τόση ώρα πήδημα, αυτή η ιδέα, εκείνη ακριβώς τη στιγμή, ήταν που την έκανε να φτάσει σε έναν ακόμα τρελλό οργασμό, παίζοντας το μουνί της που εγώ ούτε καν είχα αγγίξει όσην ώρα τη κωλογαμούσα.

Την ώρα που πήγαινε στο μπάνιο να πλυθεί, εγώ, χωρίς να πω τίποτα ιδιαίτερο πέρα από το ότι φεύγω για να μπορέσει να τακτοποιήσει τη κρεββατοκάμαρα, κατέβαινα τη σκάλα σα να μην είχε συμβεί τίποτα. Εκείνο το Σάββατο ήταν η υπέρτατη φορά που τη γάμησα από το κώλο, όμως ήταν ταυτόχρονα και η μέρα που θα την έκανε να συνειδητοποιήσει πολλά από τα γούστα μου, και η έναρξη των πολλών "ιδιαίτερων" επαφών που θα είχαμε στη πορεία...


No comments:

Post a Comment