July 7, 2016

Στην τουαλέτα της ταβέρνας

Τα γαμήσια με την παντρεμένη συνεχιζόταν όποτε αυτή είχε ελεύθερο χρόνο, γιατί από καύλες την κρατούσα μονίμως στο κόκκινο. Ήταν και μια περίοδος που ο άντρας της είχε δουλειά στην επαρχία και η Ι. κανόνιζε να έρχεται όσο πιο συχνά γινόταν για ξέσκισμα.

Σάββατο βράδυ, είμασταν με ένα φίλο μου τον Αντρέα σε ένα ταβερνάκι και πίνουμε τα κρασάκια μας, ενώ είμαστε σε χαλαρό, καλοκαιρινό mood. Σε κάποια φάση, ανοίγει η πόρτα και βλέπουμε τη Ι. με ένα ακόμη ζευγάρι να μπαίνουν μέσα στην ταβέρνα. Κατά διαβολική σύμπτωση αδειάζει το απέναντι τραπέζι και κάθονται εκεί. Η Ι. περιποιημένη, βαμμένη, χτενισμένο μαλλί, με μια μπλούζα που αναδείκνυε το πλούσιο μπούστο της και μια φούστα μέχρι το γόνατο. Εγώ με το Αντρέα συνεχίζουμε την κουβέντα σαν να μην συνέβαινε τίποτα.

Όσο συζητούσα με τον Αντρέα, το μυαλό μου φτερούγιζε αλλού, στα προηγούμενα γαμήσια με τη παντρεμένη και ο πούτσος μου είχε γίνει πέτρα. Είχα καυλώσει τρελά και ήθελα κι εγώ να την ξεπληρώσω με κάτι αντίστοιχο. Στα κλεφτά έστελνα στην Ι. ματιές όλο νόημα, αλλά συγχρόνως προσέχοντας μην γίνει και καμιά παρεξήγηση. Δεν ήξερα τι σχέση πιθανόν να είχε το ζευγάρι που ήταν μαζί της, με τον άντρα της…

Σε κάποια στιγμή την αντιλήφθηκα που με κάρφωνε, την κοίταξα επίμονα, και αφού της έκλεισα το μάτι σηκώθηκα οδεύοντας προς τη τουαλέτα. Σε δύο λεπτά, ήρθε και η Ι. Με το που μπήκε μέσα, φιλιόμαστε λαίμαργα, με πάθος, λες και θα κατασπαράζαμε ο ένας τον άλλο… Με έσυρε παραδίπλα σε μια τουαλέτα και συνέχισε το γλωσσόφιλο, κλείνοντας τη πόρτα.

- Ήξερα ότι είσαι πουτάνα, αλλά τόσο μεγάλη δεν το περίμενα να είσαι.

- Ακόμη μεγαλύτερη μ' έχεις κάνει γαμιά μου… για σένα έχω γίνει έτσι. Σε παρακαλώ κάνε αυτό που ξέρεις μόνο εσύ τόσο καλά, γλείψε μου το μουνάκι… ξέρεις ότι με τρελλαίνει.

Αυτή που όταν τη γνώρισα ήταν μια συνεσταλμένη, ευγενική κυρία, μίλαγε τώρα εντελώς  χύμα… σαν μια του δρόμου. Είχε γίνει η απόλυτη πορνολυσσάρα της είχα γαμήσει κυριολεκτικά τον εγκέφαλο. Όσο μίλαγε, σήκωνε τη φούστα της… είδα ένα κίτρινο στρινγκ και τρελλάθηκα στην καύλα. Ακούμπησε τα χέρια στα πλακάκια και τούρλωσε την κωλάρα της.

- Έλα ρε καριόλη,  γλείψε με σε παρακαλώ, το έχω τόσο ανάγκη η πουτάνα. Πριν που με κοίταζες, σκεφτόμουν εκείνη τη μέρα που σου πήρα πίπα στο σπίτι σου όταν έβρεχε, και καύλωσα απίστευτα. Βράζει η μουνάρα μου και ανυπομονώ να χύσω… Λύτρωσε την ξεσκισμένη σου τσούλα μωρό μου.

- Καλά, αυτός ο μαλάκας ο άντρας σου, πως σε αφήνει χωρίς σεξ και φεύγει; Τέτοια γυναίκα δεν την αφήνεις χωρίς σεξ τόσο καιρό!
 
- Ε… έτσι είναι αυτά, μετά το γάμο και τα παιδιά… Τα 'χουμε ξαναπεί. Έλααα, μη μ' αφήνεις άλλο καυλωμένη…

- Αφού το έχεις ανάγκη ξεκωλιάρα, ξεφτιλισμένη γαμιόλα… που έχεις τον κερατά να ταξιδεύει και τους κολλητούς του να τρώνε έξω και εσύ κρύβεσαι στις τουαλέτες για πούτσο... αυτό θα έχεις!

Χούφτωσα γερά τα ζουμερά της κωλομέρια και δαγκώνοντας το στρινγκάκι της το παραμέρισα στην άκρη και ακούμπησα τη γλώσσα μου στην καυτή της κωλοτρυπίδα…

- Ναι ρε γαμιόλη… ναιαιαιαιαι… έέέέέτσι… Αυτό θέλει η πουτάνα σου… συνέχισε καύλα μου. Τι γλώσσα έχεις ρε πούστη; Αυτή η γλώσσα είναι που με έχει τρελάνει! Μόνο εσύ με φτάνεις σε σημείο να τρέμω με τη γλώσσα σου μωρό μου.

- Σκάσε καυλιάρα, θα έρθει κανένας να μας ακούσει και θα γίνουμε ξεφτίλα.

- Ο κερατάς θα 'θελα να 'ρθει, να ακούσει την πουτάνα που έχει για γυναίκα πώς την κάνεις να βογκάει από καύλα.

Εγώ είχα πλέον τη γλώσσα μου στη σούφρα της και χάιδευα απαλά τα μουνόχειλά της που ήταν πρησμένα από καύλα. Έσπρωχνα ένα δάχτυλο στο μουνάκι της που ήταν μούσκεμα και το στριφογύριζα στα βάθη της, μετά την έπαιζα βάζοντας και δεύτερο και τρίτο... Η Ι. είχε καυλώσει πολύ και μούγκριζε από απόλαυση.

- Ναι… ναι… ναι… έτσι, εκεί… σκίσε-με με τα δαχτυλάκια σου, άνοιξε μου το μουνάκι μου καύλα μου!

Δεν μίλησα… μόνο έσερνα την γλώσσα μου από την κωλοχαράδρα της στο μουνί της, βάζοντας τη γλώσσα μου στις τρύπες της και ρουφώντας ατελείωτα τα ζουμιά της που ανάβλυζαν ασταμάτητα. Νοιώθοντας τα πόδια της να τρέμουν την χούφτωσα γερά από τα κωλομέρια, σχεδόν κρατιόμουνα από πάνω τους...

- Πάρτααααααααα ρε γαμημένε! Πάρτα μωρό μουουουουουουουου…

Με έχυσε δυνατά, με σπασμούς, τρίβοντας τα μουνόχειλά της στη μούρη μου. Πριν καλά-καλά συνέλθω, σηκώθηκε βιαστικά, κατέβασε τη φούστα της και βγήκε έξω, αφήνοντάς με στη τουαλέτα να προσπαθώ να συμμαζευτώ…

- Έχει περάσει σχεδόν τέταρτο! Φεύγω μην με καταλάβουν…

- Ρε καύλα, κοίτα πως με έχεις κάνει… πώς θα βγω έτσι έξω;

- Καλύτερα να βγεις με το πουλί σηκωμένο, παρά να σε πάρουν σηκωτό μωρό μου. Σε λίγο θα ξανασηκωθώ να πάω στις γυναικείες τουαλέτες, θα σου κλείσω το μάτι να προηγηθείς και να με περιμένεις στην πρώτη. Με το που μπω θα σου μιλήσω με τρόπο, να καταλάβεις ότι είμαι εγώ…

Δεν μπορούσα να κάνω και πολλά. Μετά από ένα λεπτό συμμαζέματος, βγήκα και επέστρεψα στο τραπέζι που με περίμενε ο φίλος μου, όλο κατανόηση. Μετά από κανά μισάωρο, η Ι. μου έκλεισε το μάτι και ξεκίνησα να κατευθύνομαι διακριτικά στις γυναικείες τουαλέτες. Ευτυχώς ήταν άδειες… μπήκα στην πρώτη όπως είχαμε πει και περίμενα. Άκουσα να μπαίνει κάποιος και…

- Είσαι στην πρώτη πόρτα μωρό; Άνοιξε μου!

Κοκκάλωσα για λίγο ώστε να αφουγκραστώ που είμαστε μόνοι μας και μετά άνοιξα... Η παντρεμένη, μπήκε φουριόζικα μέσα.

- Το προηγούμενο με τρέλλανε, καυλιάρη μου. Πώς σου φάνηκε;

ρώτησε και με πλησίασε για να τη χαϊδέψω στο σβέρκο. Εκείνη κράτησε ανοιχτά τα μπούτια της για να έχουν χώρο τα πόδια μου να χωθούν ανάμεσά της.

- Ήταν φοβερό. Με καύλωσες πολύ όταν μου έκανες γλυφομούνι και πίστεψέ με... από την πολλή καύλα που είχα όταν έχυνα, αν προσπαθούσες να με πάρεις από πίσω εκείνη τη στιγμή, δε θα με πείραζε όσο και αν θα πονούσα. Το χύσιμο μου όμως, κυριολεκτικά το ευχαριστήθηκα. Πάντως τελικά... νομίζω πως θα κανονίζουμε να παιρνόμαστε όσο μπορούμε συχνότερα. Τι λες; Με έχεις τρελλάνει στον πούτσο, καυλιάρη...

- Ναι, εντάξει αλλά...

- Τώρα που σε έχω καυλώσει τόσο πολύ, θέλω να μου τα ρίξεις στο στόμα. Κάθε φορά θα είμαι έτοιμη να καταπιώ τα χύσια σου. Και θέλεις να σου πω και ένα μυστικό μου; Είσαι ο πρώτος που τα έχω δοκιμάσει...

- Αει στο καλό, πλάκα κάνεις...

είπα και τη κοίταξα με έκπληκτο ύφος.

- Όχι, καθόλου. Και δεν είναι άσχημα. Ανεπαίσθητα αλμυρά. Του άντρα μου μία φορά που μου πετάχτηκαν στο στόμα και κόντεψα να ξεράσω. Δεν ήμουν συνηθισμένη και τόσο στο στοματικό πριν σε γνωρίσω. Εσύ με ξέβγαλες και σ' αυτό, όπως και σε πολλά άλλα…

- Θα ξανακάνεις μία δοκιμή τώρα, λοιπόν;

ρώτησα με ελαφριά ειρωνεία και την έπιασα απαλά από τους ώμους, σπρώχνοντάς την προς τα κάτω ώστε να ακουμπήσει τον πούτσο μου πάνω από το παντελόνι.

- Μην αργήσεις να χύσεις, μωρό μου. Όπου να 'ναι μπορεί να με πάρει ο άντρας μου. Και περιμένουν και οι άλλοι έξω… Να προλάβω να πλυθώ, χωρίς να καταλάβουν τίποτα.

Είχα μείνει με την όλη φάση. Κάθισε στην τουαλέτα, μου ξεκούμπωσε το παντελόνι και άρχισε μια τέλεια πίπα. Πρώτη φορά την έκανε τόσο υγρή και τόσο θορυβώδη, επίτηδες ίσως για να ακούει κάποια άλλη άγνωστη, που πιθανόν να βρίσκονταν σε κάποια από τις πλαϊνές τουαλέτες…

- Ρούφα με γαμιόλα. Τι πίπα κάνεις τσιμπουκλού μου… έτσι καριολάκι μου.

- Μμμμ…. έτσι σ' αρέσει γαμιά μου; Να στον ρουφάει τέρμα η πουτάνα σου;

Η Ι. στήριζε την πλάτη της στο καπάκι της λεκάνης και τσιμπούκωνε με πάθος. Εγώ πέρασα πάνω από τα πόδια της και της τον έσπρωξα στο στόμα. Βαθιά! Τα σαρκώδη χείλια της και η γλώσσα της την είχα πια εκπαιδεύσει να τα δουλεύει όπως μία επαγγελματίας πουτάνα. Και αφού είχε μάθει να καταπίνει και τα χύσια, ήταν πλέον η δική μου πουτάνα!

- Γλείψε μου τα αρχίδια καυλιάρα μου!

- Ό,τι θέλει ο γαμιάς μου!

Το στόμα της τώρα καραμέλωνε τα μπαλλάκια μου. Μου τα ρούφαγε αργά και όσο πήγαινε τα έγλυφε όλο και πιο γρήγορα παίζοντάς τα με τη γλώσσα και τα χείλη. Είχα κολλήσει να κοιτάω τη σκυμμένη Ι. που με τη γλώσσα της περιεργαζόταν κάθε σπιθαμή από το καυλί και τ' αρχίδια μου, καθώς με έγλειφε χωρίς χέρια και με κοιτούσε όσο πιο πρόστυχα μπορούσε. Μιλάμε ότι με τη πούτσα μου στο στόμα της, μεταμορφώνονταν σε απίστευτα καυτό αγριόμουνο, με το κοίταγμα που σε κάνει να θέλεις να τη χύσεις στη μούρη! Η πουτάνα με τρέλλαινε πραγματικά! Αφέθηκα στο ηδονικό κύμα… δεν ήθελα να τελειώσει αυτή η υπέροχη αίσθηση. Δεν έπρεπε όμως να καθυστερούμε και πολύ. Είχα αρχίσει να κουνιέμαι σχετικά γρήγορα, και πάντα με τη σκέψη στο μυαλό μου ότι θα της έδινα να καταπιεί τα χύσια μου.

- Αν δεν θέλεις να τα ρίξω βαθιά στο λαρύγγι την ώρα που θα χύνω, χτύπα με ελαφρά στον κώλο για να στα ρίξω στο στόμα.

Μου έγνεψε με ελαφρύ μουγκρητό. Η πίπα συνεχίστηκε για λίγο ακόμη, όταν άρχισα να νιώθω αυτό το γνώριμο γαργάλημα στα αρχίδια, λίγο πριν χύσει ο πούτσος. Η γλώσσα της παντρεμένης δούλευε πλέον στο κάτω μέρος του πούτσου μου, τόσο τέλεια που δεν θ' αργούσα να χύσω.

- Μανάρα μου θα σε χύσω...

Δε μπόρεσε να μιλήσει γιατί ήταν μπουκωμένη. Απλά μούγκριζε καταφατικά και δούλευε το στόμα και τη γλώσσα της ασταμάτητα. Ένοιωσα τα χύσια μου να έρχονται...

- Πουτάνα μου... θα στα ρίξω,  θα σε χύσω στο στόμα...

και ενώ μέσα στην καύλα μου είχα και λίγο το νου μου για κανένα ελαφρύ χαστουκάκι στα κωλομέρια μου, τελικά δεν έκανε τίποτα και με άφησε να της χώσω όλο το καυλί μου στο στόμα της και να της τα τινάξω όλα στο λαρύγγι, μέχρι που την έπνιξα. Όχι μόνο τα κατάπιε όλα, αλλά τη στιγμή που τα κατάπινε με χάιδεψε στον κώλο και στα μπούτια. Σαν να μου έλεγε "χύσε με αγόρι μου, τα αντέχω"… Η όλη φάση ήταν μοναδική απόλαυση.

Μόλις τελειώσαμε, πλυθήκαμε ταχύτατα γιατί δεν έπρεπε να μας καταλάβουν. Βγήκα τελευταίος έξω από την τουαλέτα, και γύρισα στο τραπέζι που περίμενε ο κολλητός μου…

- Όλα καλά;

- Τέλεια Αντρέα. Κοίτα την πουτάνα να φιλάει την παρέα της με τα δικά μου χύσια στο στόμα της…


2 comments:

  1. Τα γαμήσια στις τουαλέτες είναι τα καλύτερα...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γουστάρεις και 'συ, ε; Καυλώνεις;

      Delete