August 8, 2016

Η συνέχεια; Το συντομότερο!

Αύγουστος και η πόλη απελπιστικά άδεια. Ευτυχώς εμείς οι δύο έχουμε ξεμείνει ταυτόχρονα· ιδανικό timing για να ψάξουμε δροσιά, διασκέδαση και απόλαυση. Όπως τώρα, στον πρωϊνό καφέ... σε σκέφτομαι καυλιάρα μου, να το κάνουμε και τα κορμιά μας να γεμίζουν από τη πιο μεθυστική ηδονή. Να με ερεθίζεις κολλώντας τα καυτά χείλη σου πάνω στα δικά μου. Η γλώσσα σου στο στόμα μου, να ξυπνά ηδονικά, επικίνδυνα ένστιχτα και πόθους…  οι ορμές μας να γίνονται ποτάμια και να μας πνίγουν. 

Θυμήσου... Όταν αναστενάζεις από προσμονή, είναι το σύνθημα που περιμένω να ακούσω. Είναι εκείνη η ώρα της ανείπωτης καύλας που δεν σκέφτομαι τίποτα άλλο, παρά με γρήγορες κινήσεις πως θα σε ρίξω στο κρεβάτι. Να σου βγάλω βιαστικά την μπλούζα να δω το μαύρο σουτιέν που καλύπτει τα απίστευτα σφιχτά από καύλα βυζιά σου... που περιμένουν να γλύψω με μανία τις ρώγες τους, να δαγκώσω κάθε κομμάτι σάρκας σου με λαγνεία.

Δεν έχει μείνει πλέον κανένα ρούχο να μας εμποδίζει. Τα σώματά μας βράζουν από επιθυμία... άναρχες ανάσες χαϊδεύουν την επιδερμίδα σου. Τα ακροδάχτυλά μου ταξιδεύουν απαλά στα στήθη σου ενώ τα χείλη σου περιμένουν τα δικά μου. Να ξεκινήσω να γλείφω με λαχτάρα το πηγούνι σου και πιο κάτω το λαιμό σου, χαϊδεύοντας παράλληλα το μουσκεμένο μουνάκι σου που μοιάζει να ακολουθεί τη ροή του στόματός μου στο κορμί σου.

Η γλώσσα μου τώρα ταξιδεύει πάνω στις σκληρές σου ρώγες, γλύφοντας με λαχτάρα. Εσύ αναστενάζεις βαθιά. Τα χέρια σου αρπάζουν με λύσσα το σεντόνι σαν να θέλουν να το ξεσκίσουν. Τρέμουμε και οι δύο από καύλα.. από λαγνεία. «Τι στόμα είναι αυτό!» μου λες... ξανά και ξανά... ενώ τα χέρια σου προσπαθούν να ανάψουν κάθε σημείο του κορμιού μου που δεν έχει πάρει ακόμα φωτιά.

Δεν σταματάω να σε γλύφω. Κατεβαίνω χαμηλά και αρχίζω να γεύομαι το μουνάκι σου. Γλυκά αρώματα με πλημμύρισαν καθώς μένω εκεί, να το τρώω για ώρα, μέχρι να μην ακούω πια κανένα ρυθμό στην ανάσα σου… μέχρι που αρχίζεις να χύνεις αφήνοντας στον αέρα άναρθρες κραυγές… λέξεις απαράμιλλης ηδονής. Σε τελειώνω μωρό μου… σε τελειώνω!  Όπως σου αρέσει… ρουφώντας σε όλη.

Η μέθη της καύλας μου, έχει δώσει τη θέση της στην απόλυτη διάθεση για γαμήσι… πρόστυχο, άγριο, δυνατό σεξ. Να σε σηκώσω όρθια ενώ έχεις ακόμα οργασμικούς σπασμούς και να σε κολλήσω πάνω στον τοίχο-καθρέφτη και έτσι όπως καθρεφτίζονται τα γυμνά κορμιά μας να σε καρφώσω με δύναμη πάνω μου, εμβολίζοντας  χωρίς δισταγμό με το σκληρό καυλί μου το χυμένο μουνάκι σου…

Θα βλέπω τα μάτια σου που ανοίγουν διάπλατα από καύλα και θα τρελαίνομαι! Από το πάθος μου για σένα δεν θα καταλαβαίνω καν πως λειτουργώ. Σου κάνω έρωτα έντονα σαν ζώο, ξεχειλίζοντας παράλληλα από συναισθήματα πόθου και στοργής, θέλοντας στον οργασμό μου να κορυφώσω την ερωτική μου λατρεία για σένα... να σου δώσω το είναι μου τελειώνοντας.

Πόσο πολύ με ανεβάζεις κούκλα μου, όταν εκτός εαυτού συνεχίζω να σε γαμάω με λύσσα την ώρα που εσύ χτυπιέσαι και φωνάζεις. Οι φωνές της ηδονής σου με κατευθύνουν να μη σταματάω! Μέχρι που με κοιτάς λαχανιασμένη και αρπάζεις το κεφάλι μου καρφώνοντας τα χείλη σου στο στόμα μου. Είναι η στιγμή μωρό μου, που σου βγαίνει να εκφράσεις ευγνωμοσύνη στον γαμιά σου για το υπέροχο ταξίδι ηδονής που σου προσφέρεται...

Πίσω ξανά στο κρεβάτι… Εδώ είμαι· όλος καυλωμένος για σένα. Να σου δώσω τον πούτσο μου, να βυθιστώ με δύναμη μέσα στο στόμα σου. Σε βλέπω να εγκαταλείπεσαι στην προσπάθεια να με καταπιείς ανάμεσα στα φιλήδονα χείλη σου. Τώρα εσύ έχεις μεταμορφωθεί σε μια υπέροχη θεά γεμάτη λαγνεία και άσβεστο πόθο του να χαρίσεις πρόστυχες απολαύσεις… όπως ακριβώς αισθάνομαι και εγώ μέσα μου.

Και πάλι σταματώ. Αδειάζω όλο το ποτήρι με το ποτό πάνω σου. Αρχίζω να το πίνω από παντού με μανία. Εσύ χύνεις συνέχεια... ασταμάτητα… Οι φωνές σου ξεσηκώνουν όλη τη γειτονιά. Εγώ πίνω αχόρταγα το αλκοόλ από πάνω απ’ το κορμί σου. Εκείνη τη στιγμή η καύλα με κάνει να αισθανθώ έρωτα, πάθος και απέραντη ηδονή! Ο πούτσος μου έχει γίνει κατακόκκινος και πονάει, πραγματικά κοντεύω να σκάσω. Με μια σπασμωδική κίνηση αρχίζω να τελειώνω στο στόμα σου, χωρίς καν να μπορέσω να συγκρατηθώ.

Aισθάνομαι την απόλυτη ηδονή να με κυριεύει... μονάχα απόλαυση. Ούτε στα πιο καυτά όνειρα μου τέτοιο τσιμπούκι. Εσύ προσπαθείς να με πιείς... να με γευτείς. Τον παίρνεις μέσα αργά και παίζεις με την γλώσσα σου, κρατώντας το κεφαλάκι στο στόμα σου, όλη την ώρα που χύνω, χωρίς να σταματήσεις λεπτό να με κοιτάς... Ρουφάς τα πάντα... ακόμα και τα δάχτυλά μου που σου χαϊδεύουν το πρόσωπο. Όλα μου δικά σου! 

Σου χρωστάω να συνεχίσουμε. Από 'κει που μείναμε, μωρό μου. Το συντομότερο!

No comments:

Post a Comment