September 10, 2016

Παραβιασμένη!

Πάλι καύλωσες με τα sms μου, μωρό μου; Τέτοια καυλωμένη μουνάρα δεν έχω ξαναδεί! Είναι απίστευτο πως ερεθίζεσαι ταυτόχρονα και από μπρος και από πίσω. Όχι μόνο το μουνάκι σου… κι ο κώλος σου καυλωμένος είναι γλυκειά μου! Τι θα γίνει μ' εσένα; Τόσο πολύ θέλεις να σε πηδήξω; Όλα σου είναι καυλωμένα και θέλουν πούτσο. Τον δικό μου πούτσο και μόνο!

Τον πούτσο μου πρέπει να τον κερδίσεις σαν τσούλα! Θα με παρακαλάς να σε πηδάω. Πρέπει να είσαι καλή και υπάκουη για να δικαιούσαι το γαμήσι μου. Πρώτα να χαϊδέψεις τον καυλωμένο πούτσο μου, να του πεις πόσο πολύ τον ποθείς και τον αγαπάς, να τον τσιμπουκώσεις πρόστυχα. Και αν αποφασίσω πως είσαι καλό και πρόστυχο κορίτσι τελικά, θα σε ανταμείψω μ’ ένα πήδημα όπως αυτά που τρελαίνεσαι να σου χαρίζω...

Τι λες λοιπόν; Μ' έχεις φτιάξει απίστευτα και έχω τη διάθεση να σε γαμάω μέχρι να χύσεις ποτάμια και να παρακαλάς και γι’ άλλο! Ξέρω τι καυλιάρα είσαι και πως γουστάρεις εμένα και τον πούτσο μου. Γυναικάρα έτοιμη για κολασμένο γλέντι. Παθιασμένο, άγριο σεξ, που θα μου τον πάρεις αρχικά στα τέσσερα και στην συνέχεια ανάσκελα, με τα πόδια στον αέρα να σε βλέπω στο πρόσωπο προκειμένου να βλέπω στο προσωπάκι σου την ολοκληρωτική σου παράδοση στην ηδονή.

Έτσι λοιπόν. Θα το κανονίσεις να γίνει σπίτι σου την επόμενη φορά. Να σε γαμήσω στο σαλόνι, μπροστά στον άντρα σου... εκεί που έχεις τη φωτό του γάμου σας, στην ασημένια κορνίζα. Του αξίζει του καριόλη, να μάθει να μη σ' αφήνει έτσι αγάμητη! Και θα είσαι η πουτάνα μου σήμερα, θα κάνεις τα πάντα μαζί μου…

Στήσου λοιπόν στα τέσσερα, να κοιτάς τη φώτο του άντρα σου γαμιόλα και να σε ξεμουνιάζω! Όμορφα δεν είναι; Έτσι όπως βάζω σιγά-σιγά τον πούτσο μου μέσα μέχρι να χαθεί όλος στο στενό μουνάκι σου. Αγάμητο κανένα μήνα; Για τρελλό σφυροκόπημα και σφαλιάρες στα κωλομάγουλα. Να τρέμεις σαν το ψάρι από καύλα, πουτανάκι. Και δωσ' του χαστούκια στα καπούλια όσην ώρα με παίρνεις μέσα σου. Να σου πιάνω τα μαλλιά και τραβώντας τα προς τα πίσω να φτάνω στο αυτάκι σου και να σου λέω να κοιτάς τη φωτογραφία του μαλάκα σου και να ομολογήσεις αν σε έχει γαμήσει έτσι ποτέ αυτός; Ποτέ γαμιόλα, αυτή είναι η αλήθεια… ποτέ δεν τον έχεις φάει τόσο δυνατά! Δυνατά, άγρια και πρόστυχα, με τον επιβήτορά σου να σε χτυπά στον κώλο και να χύνεις!

Μετά το ακατάπαυστο γαμήσι και όταν πλέον έχεις εξουθενωθεί, ενώ θα είσαι διαλυμένη και ξέπνοη μπροστά μου και «παραβιασμένη» από παντού, θα με κάνεις να τελειώσω με τον πιο αποθεωτικό τρόπο… θα στον οδηγήσω μπροστά σου για να χύσω στο πρόσωπό σου. Ο ύστατος οργασμός… η τελική πινελιά στο τόσο υπέροχο, τόσο τέλειο, γαμήσι σου.

Και μετά; Τύψεις;

Δε θα το έλεγα.

Αναμονή για την επόμενη φορά;

Σίγουρα!

No comments:

Post a Comment