September 18, 2016

Σαββατιάτικες ορέξεις

Χθες το απόγευμα με πήρε τηλέφωνο η παντρεμένη και που είπε ότι θα έφευγε πιο νωρίς από κάποια επίσκεψη που είχε πάει… και ρώταγε πού βρισκόμουν… και αν είχα χρόνο να τα λέγαμε λίγο… Της απάντησα "Είμαι στο γραφείο και ετοιμάζω κάτι σχέδια για τη δουλειά". Και όπως ήταν Σάββατο, περασμένες 6 και ήμουνα μόνος, συμπλήρωσα "δεν έρχεσαι από εδώ να τα πούμε;"

Έτσι και έγινε. Σε καμμιά ώρα ήρθε κρατώντας δυο τεράστιους καφέδες από τα Starbucks και πριν ακόμα αράξει, άρχισε να με φιλάει και να μου λέει πόσο της έχω λείψει και πώς θα γίνει να βλεπόμαστε πιο συχνά. Την παρατηρούσα όσο μίλαγε… είχε άλλο κούρεμα, άλλα νύχια, καινούργια ρούχα και παπούτσια, τα οποία τα πήρε από πρόσφατο ταξίδι της στο εξωτερικό. Ρε τι κάνει το χρήμα του άντρα της…

Εν τω μεταξύ, είχα πολύ δουλειά και δεν είχε ξεκολλήσει το μυαλό μου από το project… Απλά την άκουγα, όταν ψιλοτσαντισμένη μου πετάει ανάμεσα στη φλυαρία για το ταξίδι της και το κλασσικό "αφού έχεις δουλειά γιατί μου είπες να έρθω;"… και άλλες σχετικές γκρίνιες. Την έγραψα διακριτικά και συνέχισα να σχεδιάζω, τότε ήρθε σα γατούλα δίπλα μου και άρχισε να με φιλάει και να μου τρίβεται. Δεν την απογοήτευσα αυτή τη φορά, της χάρισα ένα από τα πιο γλυκά μου χαμόγελα και ανταπόδωσε αγκαλιάζοντάς με τρυφερά. Σταμάτησα τότε ό,τι έκανα και την κράτησα και εγώ σε μια σφιχτή αγκαλιά για μερικά λεπτά και την αποζημίωσα δίνοντάς της ένα καυτό φιλί στο στόμα.

Μου πετάει, τότε, όλο υπονοούμενα: "Τουλάχιστον προλαβαίνω να του δώσω ένα φιλάκι, όπως εγώ ξέρω; Να σε αγκαλιάσω και να σε φιλήσω τρυφερά και αφού σε γδύσω να σε βάλω να ξαπλώσεις και ν' αρχίσω να σε φιλάω και να σε γλείφω σε όλο σου το σώμα μέχρι που να σε νοιώσω έτοιμο να εκραγείς…". Και πριν προλάβω να πω οτιδήποτε, ξεκούμπωσε το φερμουάρ της βερμούδας μου και έβγαλε την καυλωμένη πούτσα μου έξω. "Μου αρέσει να τον γλείφω… μου αρέσει να γλείφω το πούτσο σου…" επανέλαβε χαϊδεύοντάς τον.

Αμέσως έσκυψε και τον πήρε απαλά στο στόμα της. Μου τον έγλειφε δειλά στην αρχή, ενώ μου σάλιωνε και τ' αρχίδια, αλλά σύντομα άνοιγε πιο πολύ το στόμα της για να με πιπώσει βαθύτερα. Έτσι άρχισε να τον ρουφάει κανονικά, κάνοντάς μου όσο πιο καλή πίπα μπορούσε. Την κοίταζα σαν υπνωτισμένος, ενώ η Ι. με τσιμπούκωνε σκυφτή, βαστώντας τα μπράτσα της καρέκλας μου με τα χέρια, και προσπαθώντας να στηριχτεί στα τακούνια της.

Δεν τη βόλευε όμως η στάση και μπήκε γονατιστή κάτω από το φωτεινό πίνακα του σχεδιαστηρίου… Χαμήλωσα λίγο το κάθισμα και κάθισα αναπαυτικά να απολαύσω το στοματικό της. Μου τον έγλειφε, κάνοντας μου ένα πολύ υγρό τσιμπούκι, καθώς στη στάση που βρίσκονταν μπορούσε και έχωνε όλη τη ψωλή βαθιά μέσα στο λαρύγγι της. Την άκουγα που βογκούσε από καύλα και αυτό με ερέθιζε περισσότερο… Έτσι, μου την έγλειφε για αρκετή ώρα ενώ συγχρόνως μαλακίζονταν μέσα από το φουστάνι της. Η ρουφιάνα έκανε καλό τσιμπούκι, προσπαθούσε πολύ να με ευχαριστήσει και το χαίρονταν…

Αφού χόρτασα πίπα, της είπα: "Μωρό μου, θέλω να σου δώσω αυτό που και συ έχεις στο μυαλό σου και περιμένεις…",  και αφού τη σήκωσα όρθια τη γύρισα και την έσπρωξα πάνω στο σχεδιαστήριο. Με μία απότομη κίνηση, της ανέβασα το φουστάνι και πήρα θέση πίσω της. "Έτσι μπράβο καύλα μου, να δεις τι ωραία που θα σε γαμήσω..." της είπα και παραμερίζοντας το στρινγκάκι της, μπήκα μέσα της όσο πιο τρυφερά μπορούσα, σπρώχνοντας απαλά τον πούτσο μου στη μουνάρα της, για να της προσφέρω την απόλυτη ηδονή. Κινήθηκα σε κύκλους μέσα στο κόλπο της, ενώ ταυτόχρονα τη δάγκωνα παθιασμένα στο σβέρκο. Την πήγα σιγά-σιγά, μέχρι που ένιωσα ότι μπορώ να ξεκινήσω κανονικά. Τότε καρφώθηκα μέσα στη μουνάρα της και η ανταμοιβή μου ήταν τα βογκητά ηδονής που αντήχησαν στο χώρο.

Για τον δεύτερο γύρο, την έβαλα στα τέσσερα, με τα χέρια της πάνω στην πλάτη της πολυθρόνας των επισκεπτών και τον κώλο της τουρλωμένο, να στέκεται ολόγυμνος, λαχταριστός και ανυπεράσπιστος μπροστά μου. Μπήκα πάλι στο μουνάκι της με όση δύναμη είχα. Ταυτόχρονα της έβαζα κωλοδάχτυλο και αισθανόμουν πάνω του την πούτσα μου που μπαινόβγαινε στη μπροστινή της τρύπα. Πίεζα με το δάχτυλο προς εκείνη την κατεύθυνση, κάτι που καταλάβαινα ότι την τρέλαινε, αν έκρινα από τις φωνές της.

Μετά την έπιασα από τα μαλλιά και την έκανα άλογο, τραβώντας τα σαν γκέμια. Με είχε εκστασιάσει. Όταν όμως αισθάνθηκα ότι λίγο ακόμα να συνεχιζόταν αυτό θα έχυνα, σταμάτησα απότομα. Αυτή ήταν τόσο καυλωμένη, που από πρώτες φορές που ο πούτσος μου μπήκε και βγήκε στη μουνάρα της, είχε ξεχάσει όλα τα προσχήματα… "Σκίσε με, μωρό μου, μου αρέσει η πούτσα, είσαι ο καλλίτερος γαμιάς που είχα..." έλεγε.

"Είσαι εντελώς δικιά μου, πουτανάκι μου", της απάντησα ρίχνοντας μια μέτριας δύναμης ξυλιά στα κωλομέρια της. Ακούμπησα τον πούτσο μου πάνω στην κωλοτρυπίδα της. "Ναι, είμαι" μου αντιγύρισε, "μην με κάνεις να περιμένω άλλο, μωρό μου, δώστο μου!". Χθες όμως ήταν πολύ σφιχτή και δυσκολεύτηκα να μπω μέσα της… πονούσε κάπως και μου το έδειχνε με τα μουγκρητά της, αλλά δεν τραβιόνταν κιόλας. Η καύλα της επικρατούσε...

Τραβήχτηκα σιγά-σιγά έξω και μετά της τον ξανάσπρωξα μέσα. Και ξανά… αλλά πιο δυνατά και πιο απότομα. Μούγκριζε αλλά δεν με σταμάτησε. Τότε κι εγώ άρχισα να τη σοδομίζω βαθιά και με φόρα. Σε γαμούσα έτσι βαθιά γιατί ήθελα να την ανοίξω. Δεν με απασχολούσε μέσα στην καύλα μου, αν τον έβαζα κάπως άγαρμπα και άγρια… απλά γούσταρα που την έπαιρνα δυνατά από τον κώλο...

Καθώς έσκιζα το σφιχτό στης κωλαράκι και άκουγα τα βογκητά της, ασυναίσθητα έβαλα το χέρι μου μπροστά και έπιασα το μουνάκι της που έσταζε. Ξεκίνησα να της το παίζω όσο είχε μέσα της τον πούτσο μου. Και η καυλιάρα έχυσε… όχι μία αλλά δύο φορές πάνω στα δάχτυλά μου, καπάκι, χωρίς να σταματά ούτε μια στιγμή… Και εγώ όμως δεν σταματούσα να της πηδάω το κωλαράκι και αυτή να μου πηγαίνει μπρος-πίσω, πάνω-κάτω, κουνώντας τα καπούλια της ρυθμικά…  Δεν σκεπτόμαστε παρά μόνο τη καύλα μας. Έμπαινα στο στενό της άνοιγμα μέσα-έξω και η ρουφιάνα με βοηθούσες κάνοντας κυκλικές κινήσεις και επάνω και κάτω. Όταν ένοιωθα ότι θα τελειώσω, έκοβα το ρυθμό για να μου φύγει η ένταση και μετά ξανά πάλι… Και ξανά και ξανά και ξανά… Μέχρι που ο κώλος της άνοιξε και δεν τον αισθανόμουνα πια σφιχτό… μέχρι που είχα την αίσθηση πως αν δεν τελείωνα εκείνη την ώρα, μετά θα έχει ανοίξει τόσο που δεν θα κατάφερνα να χύσω...

Σε κάποια στιγμή της είπα ότι θα χύσω και μου απαντάει: "Δώστα μου όλα, δώστα μου μωρό μου να τα πάρω όλα!". Με ένα τελευταίο τράβηγμα καρφώθηκα στον κώλο της μέχρι τη ρίζα του καυλιού μου και αισθάνθηκα την έκρηξη κάτω στ' αρχίδια μου. Άρχισα να χύνω ακίνητος μέσα της, ενώ ο πούτσος μου δονούνταν γεμίζοντάς το κωλαράκι της καυτό σπέρμα.

Αφού τελείωσα και βγήκα από μέσα μου, της λέω: "Κοίτα μωρό μου, ακόμα καυλωμένος είμαι, έλα σκύψε και γλειψ' τον λίγο.", και χωρίς να περιμένω απάντηση, την άρπαξα και την πίεσα να γονατίσει. Μ' έγλειψε με τη γλώσσα και τον πήρε στο στόμα της. Ο πούτσος μου έσταζε ακόμα. Τα ρούφηξε όλα μαζί με το καυλί μου και μου το καθάρισε τελείως... Κατάρρευσα πάνω της, παίρνοντάς την αγκαλιά και γεμίζοντας το πρόσωπό της με φιλιά.

Η Ι. συνέχισε να μου τον παίζει για ακόμη λίγο και τέλος σηκώθηκε, με αγκάλιασε, με έβλεπε λίγη ώρα να σχεδιάζω τελειώνοντας τον καφέ της και μετά έφυγε. Το μυαλό μου δεν μπορούσε να ξεκολλήσει από τον τέλειο κώλο της που είχα απολαύσει πριν από λίγο. Είναι υπέροχη αυτή η καυλιάρα, όταν γίνεται έτσι δικιά μου…


No comments:

Post a Comment