September 3, 2016

Ξεμυαλίζοντας την παντρεμένη

Από θαύμα όταν διάβασε το sms μου δεν της έπεσε το πηρούνι στο πιάτο την ώρα που έτρωγε. Σηκώθηκε και είπε στον άντρα της ότι έπρεπε να πάρει τηλέφωνο τη κολλητή της και να περάσει και από την τουαλέτα στην επιστροφή. Του είπε τη μισή αλήθεια…

Περπάτησε μέχρι τις τουαλέτες του εστιατορίου στο πίσω μέρος του μαγαζιού και σταμάτησε μπροστά στην πόρτα, φοβισμένη για αυτό που σκεφτόταν να κάνει. Ήξερε ότι το ήθελε πολύ, και περίμενε όσο τίποτα αυτή τη στιγμή και πως δεν μπορούσε να αντισταθεί σε όσα την περίμεναν μαζί μου. Από πλευράς μου, της είχα υποσχεθεί ότι θα γίνονταν έτσι αλλά η θεωρία από την πράξη -στα λόγια που λέγονται πάνω στο πάθος- απέχει πολύ. Πήρε μια βαθιά ανάσα και άνοιξε την πόρτα γνωρίζοντας το ρίσκο που έπαιρνε. Έμπαινε μέσα στις αντρικές τουαλέτες ενός μαγαζιού για να συναντήσει για πρώτη φορά τον παράνομο εραστή της, ενώ είχε βγει για φαγητό με τον σύζυγο της. Αλλά δεν την ένοιαζε τίποτα πλέον και δεν μπορούσε να κάνει πίσω.

Ο φωτισμός ήταν χαμηλός και τα μάτια της δυσκολεύονταν να δουν. Εξάλλου φορούσα μαύρα ρούχα. Μόνο με άκουσε που κλείδωσα την πόρτα και έμεινε εκεί, κοκκαλωμένη, να περιμένει αυτά που ποθούσε. Τα γατίσια μάτια της με διάκριναν όταν προσαρμόστηκαν στο σκοτάδι και το λεπτό κορμί της με ένιωσε να την κολλάω στον τοίχο. Η ανάσα της ήταν βαριά και η καρδία της χτυπούσε τρομοκρατημένη γιατί ήξερε ότι δεν είχε πια τον έλεγχο για όσα θα συνέβαιναν, και αυτό με άναψε ακόμα περισσότερο. Η αναπνοή της κόπηκε εντελώς μόλις έσκυψα και την δάγκωσα ελαφρά στο λαιμό προσέχοντας να μην της αφήσω σημάδια.

Ήξερα από τις συζητήσεις μας πόσο αυτή η απλή κίνηση την άναβε σεξουαλικά και ο αναστεναγμός που βγήκε από το στόμα της μου το επιβεβαίωσε.  Κόλλησε πάνω μου και την έκανα να νοιώσει με την κοιλιά της πόσο της πόσο σκληρό ήταν το καυλί μου, γι' αυτήν, μέσα στο παντελόνι μου. Δεν σκεφτόμασταν τίποτα άλλο πλέον και όλοι οι ενδοιασμοί μας, είχαν χαθεί. Τα χέρια της πλέον, χάιδευαν το παντελόνι μου την ώρα που το στόμα μου είχε επικεντρωθεί στο ντεκολτέ ανάμεσα στα μεγάλα βυζιά της και της άνοιγα προσεχτικά το πουκάμισο της για να θαυμάσω το υπέροχο μαύρο σουτιέν της. Της το κατέβασα και βρέθηκα να μυρίζω και να φιλάω ίσως τα ωραιότερα βυζιά που έβλεπα στη ζωή μου… σφιχτά και στρόγγυλα, όπως τα γούσταρα.

-    Πουτάνα είσαι, μια ξεσκισμένη τσούλα, που βιάζεται να απολαύσει πούτσο στη μουνάρα της και μετά να συνεχίσει αμέριμνη το φαγητό της με τον άντρα της...

-    Ναι ρε μωρό, αυτό κάνω η γαμιόλα, αφού δε θέλει να περιποιείται το μουνάκι μου, θα το γεύεται μόνο αυτός που θα εκτιμά τη καύλα που του μεταδίδω.

Βιαστικά το χέρι μου βρέθηκε κάτω από την κοντή φούστα της και τα δάχτυλα μου μπήκαν χωρίς να δυσκολευτούν μέσα στο ήδη μουσκεμένο κυλοτάκι της, για να αγγίξουν τα πνιγμένα στα υγρά της ξυρισμένα μουνόχειλα της και το βρεγμένο και πρόσφατα περιποιημένο και κοντοκουρεμένο εφηβαίο της, που το είχε φροντίσει σε λεπτή γραμμούλα όπως μου αρέσει. Τόσο καυτή και υγρή γυναίκα εκεί κάτω που να κοντεύει τα 45, δεν περίμενα να βρω ποτέ! Η μυρωδιά από την καύλα της γέμιζε τα ρουθούνια μου και με σκλήραινε κι άλλο.

Την Ι. την συναντούσα για πρώτη φορά υπό τέτοιες συνθήκες, αλλά η μυρωδιά του πυρωμένου αιδοίου της δεν μου ήταν άγνωστη πλέον καθώς είχαμε παρθεί δεκάδες φορές. Σήμερα, είχε υποταχτεί στην απαίτηση μου να φορέσει το πιο σέξυ κυλοτάκι που της είχα χαρίσει, για να καυλώσω κατευθείαν μόλις το δω, γνωρίζοντας ότι ήταν δικό μου δώρο και το φορούσε για την πάρτη μου και μόνο, και όχι για τον άντρα της. Το φορούσε μια ολόκληρη μέρα -και με σκεφτόταν και καύλωνε- και το μικροσκοπικό κόκκινο ύφασμα είχε ποτίσει από τα φρέσκα υγρά της, πριν μου το αποκαλύψει ανασηκώνοντας τη φούστα της και απολαύσω το άρωμα της.

Η καυλιάρα βιαζόταν να πηδηχτεί και να χύσει, και δεν κατάλαβα καν πως το σκληρό καυλί μου βρέθηκε στο απαλό χέρι της και με έκανε να βογκήξω. Με σκούντηξε και χωρίς χρονοτριβή γονάτισε μπροστά στα πόδια μου και ο πούτσος μου βρέθηκε μέσα στο υγρό και έμπειρο της στόμα και μ' έστειλε στα ουράνια.  Μου έπαιρνε καυτή και πρόθυμη πίπα σα να ήταν επαγγελματίας και όσα μου έκανε με τη γλώσσα της ούτε να τα περιγράψω δεν μπορώ.

-  Αγόρι μου, έτσι θέλω να περιμένεις την πουτάνα σου, με το καυλί έτοιμο για μένα, να με χύνει παντού!

-    Συνέχισε και ρούφα ψώλα, ξεσκισμένη πουτάνα. Θέλω καλή πίπα, γιατί δε θέλω να δω ούτε πόντο έξω από το στόμα σου! Θέλω να με καυλώσεις όσο δεν παίρνει με το στόμα σου, για να σε γαμήσω και να με κάνεις να χύσω και να μη μου μείνει σταγόνα.

-    Ό,τι θέλει ο γαμιάς μου, μόνο να με χύνει θέλω... Είναι κακό που μ' αρέσει το χύσι σου;

-    Όχι τσούλα, για αυτό είμαι εδώ να σε ταΐζω όσο έχω…

Άρπαξα το ξανθό κεφάλι της και την έσπρωξα προς το καυλί μου αναγκάζοντας την να το πάρει όλο στο στόμα μέχρι τον λαιμό και να πνιγεί και το δέχτηκε αδιαμαρτύρητα. Της έπιασα το μαλλί και ξεκίνησα να της γαμάω το στόμα, με τα σάλια της να τρέχουν πάνω στις βυζάρες της που είχε βγάλει ήδη έξω για να μην λερωθεί το πουκάμισο. Τη μπούκωσα έτσι ζόρικα για λίγο, άλλα καταλαβαίνοντας ότι το χύσιμο μου κόντευε την σταμάτησα για να μη χύσω στο στόμα της.  Της είχα υποσχεθεί στο sms να της γαμήσω απόψε όλες τις τρύπες σαν πουτάνα και αυτό είχα σκοπό να κάνω. Κρίμα που, λόγω των συνθηκών, έπρεπε να είμαστε ήσυχοι, αλλιώς θα την έκανα και να με ικετεύει φωναχτά για να γαμηθεί από παντού.

Είδα στα καστανοπράσινα μάτια της την απογοήτευση της και ένα παράπονο γιατί της στερούσα κάτι που απολάμβανε και κόντευε να χύσει -και μόνο από το τσιμπούκωμα που μου έκανε- άλλα σύντομα θα το ξεχνούσε γιατί την κόλλησα στον τοίχο και της άνοιξα τα πόδια αποκαλύπτοντας την υγρή της μουνάρα, παραμερίζοντας το μουσκεμένο κυλοτάκι της. Έσκυψα και ένιωσε την καυτή αναπνοή μου να φυσάει τις μικρές της μαύρες μουνότριχες, που τις είχε περιποιηθεί ειδικά για μένα, και αναστέναξε ξανατρελλαμένη από καύλα.

-    Πώς θέλει η γαμιόλα μου να στηθεί να τη γλείψει ο γαμιάς της;

-    Ξέρεις μανάρι μου, πως μ' αρέσει έτσι καυλωμένη όπως είμαι να με γλείφεις στα όρθια.
 
Φαντάστηκα τι ωραίο θέαμα από αυτό το ανοιχτό μουνάκι θα αντίκρυζε κάποιος αν έμπαινε μέσα στην τουαλέτα εκείνη τη στιγμή.  Την έγλειψα ελαφρά και γεύτηκα επιτέλους την φρέσκια αλμυρή και πικάντική γεύση από το μουνί της. Αυτό και μόνο της ήταν πλέον αρκετό για να χύσει σαν τρελή και να με κάνει να κολλήσω το στόμα μου στα πρησμένα μουνόχειλα της και να πιώ τα υγρά του οργασμού της. Μου έπιασε δυνατά το κεφάλι και το κόλλησε πάνω στη λεκάνη της, τρίβοντας το καυτό μουνί της στο πρόσωπο μου, πνίγοντας το στα ζουμιά της. Βογκούσαμε χαμηλόφωνα και οι δύο απο το άγριο γλειφομούνι και το απολαμβάναμε απίστευτα έντονα. Όσην ώρα έχυνε, δάγκωνε το δάχτυλο και τα χείλια της για να μη φωνάξει και το ίδιο έκανα κι εγώ στην μικρή αλλά πρησμένη της κλειτορίδα, βασανίζοντας την ακόμα πιο πολύ.

Όταν σταμάτησε μετά από ώρα να χύνει, σταμάτησα και εγώ να την γλύφω και έκανε προσπάθεια να μείνει όρθια γιατί είχε ζαλιστεί από την ένταση του οργασμού της.  Δεν την άφησα να συνέλθει καθώς δεν είχαμε πλέον πολύ χρόνο κι έπρεπε να βιαστούμε για να επιστρέψει πίσω στο τραπέζι της και την γύρισα σκυμμένη με το πρόσωπο στον τοίχο, με τα μακριά της πόδια ανοιχτά και το πεταχτό κωλαράκι της έρμαιο στη θέα μου.

Της τον έβαλα μέσα στην υγρή τρύπα της απότομα και έβγαλε μια μικρή κραυγή έκπληξης και καύλας. Της γάμησα το μουνί για λίγη ώρα σιγανά και βαθιά, δεν ήθελα με τίποτα να ρισκάρω να χύσω ακόμα. Εκείνη τη στιγμή ακούστηκε το πόμολο να γυρίζει στην πόρτα και κάποιος προσπάθησε να μπει. Είδα στα μάτια της όταν γύρισε να με κοιτάξει, ανεξέλεγκτη καύλα και τρελό τρόμο μαζί… ίσως φοβήθηκε ότι θα έμπαινε ο άντρας της και θα μας έβρισκε έτσι. Εγώ, συνέχισα να την πηδάω χωρίς να κάνουμε θόρυβο, σα να μην έτρεχε τίποτα, και σύντομα ακούσαμε το άτομο να απομακρύνεται.  Κατάλαβα από τα καυτά υγρά που κατέβαζε ότι έχυσε ξανά, αυτή τη φορά εντελώς βουβά, και με δάκρυα να κυλάνε στα μάτια της από τον αγώνα που έδινε να μην φωνάξει και γίνουμε τσακωτοί. Μέσα στη τρέλλα, τη χτύπησα με 5-6 δυνατά χαστούκια στα κωλομέρια, μέχρι που άρχισαν να κοκκινίζουν…

-    Πουτάνα, ξεσκισμένη, θα σου κοκκινίσω τα κωλομέρια να καταλάβει ο κερατάς σου ότι πας και ξενογαμιέσαι τσούλα, καριόλα, ψώλα!

Τη συγκεκριμένη γκόμενα, την είχα εκπαιδεύσει να πηδιέται από την εποχή που ήταν εντελώς στερημένη και της είχα γαμήσει τόσο το μυαλό, ώστε όσο την έβριζες, τόσο καύλωνε. Από την καύλα, άρχισε να πονάει ο πούτσος μου, που αναγκάστηκα να βγάλω το σάρκινο εργαλείο μου από μέσα της, μουσκεμένο εντελώς και σκληρό όσο ποτέ, στο τσακ για να μη χύσω.  Δεν άφησα την μουνάρα της άδεια και της έχωσα αμέσως δυο δάχτυλα μέσα στον κόλπο της για να παραμείνει καυλωμένη, ενώ με ένα τρίτο δάχτυλο της ερέθιζα το πρησμένο σάρκινο κουμπάκι της.  Ήταν ο αντιπερισπασμός που χρειαζόταν για να μην ουρλιάξει από πόνο όταν της κάρφωσα τον χοντρό μου πούτσο, αυτή τη φορά στην στενή κωλοτρυπίδα της. Σφίχτηκε και τινάχτηκε από τον πόνο αλλά σύντομα χαλάρωσε και μου επέτρεψε να καρφωθώ βαθειά στην σούφρα της…

-    Λύτρωση ρε πούστη… λύτρωση! Αυτό θέλω η πουτάνα, πούτσους να μου σκίζουν τις τρύπες.

-    Πούτσους θες χαρά μου;

-    Ναι μωρό μου, να μου σκίζουν και τις δύο τρύπες…

Άρχισα να της γαμάω το κωλαράκι όλο και πιο βαθιά και της τραβάω τα μαλλιά. Δυνατό ξεκώλιασμα και αυτή η αχόρταγη καριόλα το χαιρόταν και κουνούσε ρυθμικά τον κώλο της για να τον παίρνει μέχρι τον πάτο.

-    Γάμα μου τον κώλο, σε παρακαλώ Σ., ξεκώλιασε με!

...και σε ελάχιστο χρόνο...

-    Ναι, ναι, χύνω ρε γαμιόλη χύνω!

-    Θα 'θελε η πουτάνα μου και ένα δεύτερο πούτσο στο στόμα της τώρα;

-    Το θέλω σαν τρελλή γαμιά μου… σαν τρελλή.

Ήταν κάτι που η Ι. έλεγε για πρώτη φορά μέσα στη καύλα της. Κάτι που άνοιγε νέους ορίζοντες αν το δούλευα έξυπνα και το οδηγούσα να είναι παρόν σαν εικόνα και επιθυμία, στις καθημερινές της φαντασιώσεις μαζί μου.

-    Σ' αρέσει παντρεμένη ψώλα μου, που έχεις γεμάτες τις τρύπες σου;

-    Ναι γαμιά μου, αυτό θέλω η πουτάνα, πούτσο από παντού!

-    Δε θα μπορείς να κάτσεις ρε καριόλα στο τραπέζι, θα σου τον σκίσω τον πάτο τσούλα!

-    Ναι μωρό μου, άνοιξε τον, κάνε με να μην μπορώ να κάτσω. Δείξε στο πουτανάκι σου τι πάει να πει γαμήσι καύλαρε. Πήδα με όπως μόνο εσύ ξέρεις, ρε καριόλη.

Το γαμήσι που κάναμε ήταν πολύ έντονο και η παντρεμένη έτρεμε από καύλα. Και δεν σταματούσε να χύνει και να βογκάει είχε τρελαθεί από τα συνεχόμενα χυσίματα που της έκανα και την ασταμάτητη ηδονή. Ήταν αδύνατο να αντέξω άλλο

-    Χύσε μέσα μου... θέλω να τα νοιώσω να με καίνε.

-    Σου χύνω τον πάτο, ρε τσούλα… ξεκωλιάρα… βρώμα…

… και όπως την έβριζα, έχυσα άγρια μέσα στον κώλο της και όταν ένιωσε το καυτό χύσι μου να την γεμίζει, έχυσε και αυτή έξαλλα για μια ακόμα φορά, σχεδόν αδειάζοντας εντελώς τη μουνάρα της. Αποκλείεται τόσο πολύ που έχυσε να είχε ακόμα υγρά να δώσει.

-    Χύσε μωρή ξεκωλίαρα! Έτσι! Σε αποθέωσε το καυλί μου όπως ήθελες, πουτάνα. Θα πας στον κερατά σου και θα σε βρει ξεσκισμένη…

Μόλις ηρέμησα και ξαναβρήκα το φως μου από το απίστευτης έντασης χύσιμο μου τον έβγαλα από την γεμάτη σπέρμα σούφρα της και σκουπίστηκα με ένα χαρτί. Πλύθηκα και ξαναντύθηκα. Αυτή στηριζόταν στον τοίχο γιατί τα λεπτά πόδια της δεν την κρατούσαν και έτσι την άφησα με ένα φιλί, χωρίς να της πω κουβέντα.

Αργότερα μου είπε ότι ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα που έχει κάνει ποτέ ήταν να συμμαζευτεί και να φτιαχτεί όπως πριν, και να γυρίσει στο τραπέζι σα να μην συνέβη τίποτα, κρύβοντας από το πρόσωπο της την λάμψη και το χαμόγελο μιας γυναίκας που μόλις είχε κάνει το καλύτερο σεξ της ζωής της, για να μην την καταλάβουν οι υπόλοιποι.

Ποτέ δε θα ξεχνούσε εκείνη την μέρα. Ούτε τους ορίζοντες που άνοιγαν οι καύλες της...


No comments:

Post a Comment