November 5, 2016

Θα καίει το μουνί σου!

Με ανεβάζει όταν σε καυλώνω ανυπέρβλητα, τόσο που δεν ξέρεις τι να κάνεις και με αποκαλείς "παλιοπούστη". Καταλαβαίνω ότι πλέον περνάς από το στάδιο της κυρίας σε αυτό της πουτάνας γιατί έχεις τρελαθεί στην καύλα εξ' αιτίας μου. Έτσι δεν είναι μουνάρα μου; Για μένα τον παλιοπούστη, δεν λιώνεις από την καύλα; Και θα συνεχίσεις να λιώνεις χειρότερα.

Δεν πρόκειται να νιώσεις αυτό το καυλί να σου τρυπάει τη μουνάρα σου: ακόμα! Ήθελες παιχνίδια και θα τα ΄χεις ώστε ν' ανάψεις περισσότερο. Θα κοιτάς τον πούτσο μου και θα λιώνεις, καθώς θα στο πετάξω έξω έτσι ορθωμένο και γυαλιστερό και θα το παίζω μπροστά σου, χωρίς να σε αφήνω να το αγγίξεις... Θα με παρακαλάς να στον δώσω να τον φας, πλησιάζοντας τα χείλια σου κοντά στο πουτσοκέφαλο μου, αλλά σαν απάντηση θα τρως πουτσοσκάμπιλα και αυτό θα σε τελειώσει για τα καλά. Η αγάμηρη (από τον σύζυγο) μουνάρα σου, θα σπαρταράει σφιγμένη από τη καύλα.

Εκεί είναι που θα σε λυπηθώ και απότομα θα σου μπήξω την ψωλή μου στο στόμα σου. Με ποθείς τόσο, που τα χείλια σου σαν βεντούζα, θέλουν να μου ξεριζώσουν τον πούτσο. Τον αρμέγουν καθώς κουνάς δυνατά το κεφάλι σου σε έντονους ρυθμούς. Τσιμπουκώνεις τόσο λαίμαργα λες και γύρω σου δεν υπάρχει τίποτε άλλο από το καυλί μου. Κάπου-κάπου τον βγάζεις από το στόμα σου και μου τον παίζεις απολαυστικά, για να παρατείνεις την έκσταση.

Με τρελαίνεις με τη σειρά σου μουνάρα μου και δεν κρατιέμαι. Θα σε φάω, θα σε ξεσκίσω ολόκληρη… στο στόμα, στο μουνί σου, στην κωλάρα σου, παντού! Λύσσαξες πουτάνα και θα σε κάνω να μη μπορείς να με ξεχάσεις. Να καίει το μουνί σου, να 'χει δακρύσει από την καύλα, να λιγώσει για γαμήσι. Είμαι πούστης άντρας, μη το ξεχνάς. Και 'συ καυλιάρα μου, μου ανάβεις τόσο πολύ τη φαντασία που μπορώ να σε γαμάω ατελείωτες ώρες.

Την επόμενη φορά θα σε πεθάνω στο πήδημα γαμημένη τσούλα.  Θα καρφώσω το καυλί μου στο μουνί σου και θα του χαρίσω ένα τρελό γαμήσι, όπως του αξίζει. Θα σου βγάλω ένα χείμαρρο από τον κόλπο σου και τα χύσια σου θα τρέχουν σαν ποτάμι. Θα τινάζεται η λεκάνη σου στον αέρα, θα χτυπιέται όλο σου το κορμί στα σεντόνια, θα μπήγεις τα νύχια σου στους ώμους μου και θ' αδειάζεις ολόκληρη.

Καύλα… γαμιόλα… θα σε ξεμουνιάσω. Μ' έχεις παρασύρει να σε πηδήξω χωρίς όρια. Να σε κάνω να με χύσεις όπως ποτέ γυναίκα δεν με έχει χύσει ως τώρα. Να καίει το μουνί σου και να μην αντέχεις άλλο. Να στα δώσω όλα, να σε γεμίσω με τα χύσια μου, να σε πλημμυρίσω ολόκληρη. Στο πρόσωπό σου... τόσο πολύ... που το σπέρμα μου να κυλάει στα υπέροχα βυζιά σου και να κατηφορίζει προς τον αφαλό σου. Και θα σε κλείσω στην αγκαλιά μου με υπόσχεση να σου το επαναλάβω μόλις συνέλθεις…


2 comments:

  1. Έτσι την βρώμα σκίστην τελείως..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Από τη μία με 'μισεί' που την έχω κάνει από κυρία πουτάνα, από την άλλη τρελλαίνεται να κερατώνει τον καληνυχτάκια της για τη ψωλή μου. Κάθε φορά θα της το δίνω στο χέρι...

      Delete