November 6, 2016

Συναδελφικές επιθυμίες

Τελικά το να το αποτυπώνεις τις προσωπικές σου επιθυμίες και φαντασιώσεις σε ένα sms  και να τις μοιράζεσαι με τον εραστή σου είναι μια πολύ καυλωτική διαδικασία που αξίζει τον κόπο. Για αυτό δεν είναι το ερωτικό παιγνίδι; Για να ερεθιστεί η φαντασία μας, να γνωρίσουμε νέα πράγματα και φυσικά να καυλώσουμε ο ένας τον άλλον. Νοιώθω μωρό μου, πως γίνεσαι έτσι περισσότερο δικιά μου…

Νοιώθω ότι μαζί σου μπορώ να μιλήσω πάρα πολύ άνετα για το σεξ. Γιατί έχουμε τέτοια οικειότητα και το έχουμε απολαύσει τόσο πολύ μαζί, ώστε σχεδόν να μην υπάρχουν ταμπού μεταξύ μας. Και είσαι ανοιχτή και μ' εμπιστεύεσαι να σε οδηγώ σε μονοπάτια ασυνήθιστης για τον πολύ κόσμο ηδονής, είτε ανταλλάσσοντας ρόλους, είτε παίζοντας με το τι επιτρέπεται, είτε με όσα δεν έχεις δοκιμάσει πριν βρεθείς στο δρόμο μου: τον δονητή, τη σφήνα για τον κώλο, τις κινέζικες μπάλλες… με ό,τι βάζει ο νους μου που μπορεί να πολλαπλασιάσει την απόλαυσή σου.

Αλλά και από πλευράς σου είσαι αχόρταγη γυναίκα, αν βρεθείς στο κατάλληλο σκηνικό. Γουστάρεις πολύ τα τσιμπούκια, χύνεις με το πρωκτικό σεξ, έχεις φαντασιώσεις για αχαλίνωτο πήδημα σε όλες τις στάσεις, σου αρέσει να μαλακίζεσαι μπροστά μου για να με καυλώνεις, απολαμβάνεις τα χύσια μου παντού... γενικά δέχεσαι τις καινούριες προκλήσεις και  γουστάρεις πολύ να εξερευνείς το σεξ με έναν εραστή που σου ξυπνά τα έντονα πάθη..

Και πώς να συγκρατήσουμε αυτό το πάθος; Είναι η χημεία μωρό μου που καταλήγουμε να μπαλαμουτιαζόμαστε σαν μικρά παιδιά στο κάθισμα του αυτοκινήτου στα σκοτεινά δρομάκια. Πώς να συγκρατηθώ και να μη χαϊδέψω αυτό το απίστευτα απαλό και λείο μουνί, πώς να μη γλύψω τα σφιχτά και καυλερά βυζιά, πώς να μη σου δείξω τον καυλωμένο πούτσο μου στο ημίφως; Πώς να σου αντισταθώ που μυρίζεις υπέροχα και γλείφεις καταπληκτικά. Και που όταν σε χύνω στο στόμα το απολαμβάνεις τόσο πολύ...

Εσύ με τη σειρά σου με θέλεις τόσο μέσα στο μουνί σου… δεν θέλεις να σταματάω να σε πηδώ. Το νιώθω μωρό μου, το μουνάκι σου να συσπάται και να χύνει πάνω στον πούτσο μου. Δεν αντέχω… θέλω να τον τραβήξω έξω και να σε χύσω με μανία. Πάνω στη κοιλιά σου, στις βυζάρες σου και ψηλότερα... στο λαιμό σου. Ο πούτσος μου να αδειάζει πάνω σου και το χέρι σου να αλείφει το σπέρμα στις βυζάρες σου σαν κρέμα. Η ηδονή που μου χαρίζεις κούκλα μου, με κάνει πλέον να χάνω κάθε λογική.

Είσαι μεγάλη καύλα σαν γυναίκα, μωρό μου. Οι ποδάρες σου, η κωλάρα σου, οι βυζάρες σου, το προσωπάκι σου… όλα! Με έχεις καυλώσει τρελά και σε θέλω. Να σου κάνω ένα γλειφομούνι μέχρι να χύσεις στο στόμα μου, να στο φιλήσω παθιασμένα με τη γλώσσα μου παντού. Να σε απολαύσω να μου χαρίζεις ένα ζεστό τσιμπούκι και να στα δώσω όλα εκεί που τα θέλεις.  Είσαι μια πραγματικά καυλιάρα ερωμένη, απόδειξη ότι στην ομορφιά και στην σεξουαλικότητα δεν υπάρχουν "πρέπει" και στερεότυπα.


1 comment:

  1. Τα πρέπει και τα ταμπού μας μειώνουν την σεξουαλική διέγερση τέλος

    ReplyDelete