December 28, 2016

Δώρο στην αγαπημένη μου

Τώρα στις γιορτές που τα ξαναείπαμε, ξέρεις τί θυμήθηκα γλυκούλα μου; Εκείνα τα στρινγκ με τα κοσμήματα που σου είχα χαρίσει… δαντελένια μπροστά και πίσω μόνο ένα κορδόνι να τελειώνει δεμένο σε ένα ρουμπίνι. Όταν τα φορούσες, αυτή η λαχταριστή κωλάρα σου ήταν ουσιαστικά γυμνή μπροστά μου. Ακόμα καλύτερα από γυμνή.. ήταν πρόστυχα στολισμένη! Όταν έσκυβες στο κρεβάτι μπορούσα να διακρίνω το μουνί σου που φαινόταν πεντακάθαρα… όμορφα αποτριχωμένο. Ό,τι χρειάζονταν για να νιώσω την πούτσα μου να αγριεύει και να μην μπορώ να συγκρατηθώ.

Χάζευα συνέχεια τον κώλο σου όταν τα φόραγες. Αυτά τα στρινγκ τον τόνιζαν και με το κόσμημα μου φαινόταν πολύ πιο καυλωτικός και το θέαμα ευχάριστα πρόστυχο. Τι καύλα γυναίκα είσαι! Οι ποδάρες σου, η κωλάρα σου, οι βυζάρες σου… τα εσώρουχα που μου φοράς δεν καλύπτουν τίποτα. Όλα σε κοινή θέα για τον εραστή σου. Να εκπέμπουν αισθησιασμό και λαγνεία, τόσο το σώμα σου όσο και το πρόσωπο. Και αυτό σε έκανε ακόμα πιο καυλωτική. Μια πολύ σέξι και όμορφη, επιθυμητή γυναίκα.

Είσαι το κάτι άλλο μουνάρα μου. Δεν παίζεσαι! Με έχεις τρελάνει με όλο αυτό το παιχνίδι μωρό μου. Με έχεις φτιάξει τρελά. Σε θέλω. Είμαι τέντα καυλωμένος. Κάθομαι όρθιος μπροστά σου και ξεδιάντροπα παίζω με τον πούτσο μου. Καίγεται και τρέμει από την καύλα! Θέλει να σε γαμήσει πολύ! Αρχίζω να φιλάω και να γλείφω όλο σου το σώμα. Το λαιμό σου, το στόμα, τα χείλια, τους λοβούς των αυτιών σου, τα βυζιά σου. Τι καύλα αυτές οι βυζάρες σου. Να τις πιάνω, να τις χουφτώνω, να τους γλείφω τις ρώγες. Πέτρα έχουν γίνει από ερεθισμό.

Και το μουνάκι σου δεν πρέπει να μείναι παραπονεμένο Το γλείφω, το ρουφάω αρχίζω να το φιλάω με γλώσσα μου παντού. Σου κάνω ένα πολύ παθιασμένο γλειφομούνι… πιπιλώ τα μουνόχειλα και ταλαιπωρώ την κλειτορίδα σου, απαλά και πάρα πολύ υγρά. Και μετά σταματώ, σου βάζω δάχτυλο και συνεχίζω. Η μουνάρα σου πλημμυρισμένη στα υγρά να τρίβεται παντού στο πρόσωπο μου και εγώ όχι απλά να τη γλείφω αλλά να την ρουφάω και να την τρώω... Με λύσσα, όχι μόνο την κλειτορίδα, αλλά όλη τη περιοχή -κάθε φορά σαν να είναι η πρώτη φορά. Μια ανοιχτή, ξυρισμένη μουνάρα με λαχταριστά μουνόχειλα να ευωδιάζει και να χύνει στο πρόσωπο μου.

Θέλεις όμως πούτσο, κουκλάρα μου! Να νιώσεις τον πούτσο μου βαθιά στο μουνί σου. Σου τον τρίβω στην γλιστερή και ολάνοιχτη μουνάρα σου και αρχίζω να στην γαμάω.. βαθιά και σταθερά. Σε κάθε κάρφωμα βλέπω τις βυζάρες σου να πάλλονται, να χορεύουν πάνω-κάτω και ακούω τα βογκητά σου, μαγική μουσική στ' αυτιά μου. Πέφτω πάνω στο κορμί σου για να νιώθω την ανάσα σου καυτή στο λαιμό μου και τις βυζάρες σου να πιέζονται από το βάρος μου και σε πηδάω πλέον δυνατά και γρήγορα.

Ναι, μωρό μου! Σε γαμάω καριόλα μου. Πάντα αφοσιωμένος σε σένα, ο πούτσος μου σου ανοίγει τη μουνάρα και τρελαίνομαι. Το γουστάρω το μουνί σου καύλα μου. Με ανεβάζει να αισθάνομαι το πουτσοκέφαλο να πιάνει πάτο. Και γυρισμένη στα τέσσερα να σε παίρνω πισωκολλητά. Η θέα του κώλου σου που κουνιόταν σε κάθε κάρφωμα με πεθαίνει. Και στο καθρέφτη του δωματίου να βλέπω τις βυζάρες σου κρεμασμένες να κουνιούνται πέρα-δώθε.

Είναι η αγαπημένη μου στάση αυτή. Να σε γαμάω και να νιώθω τον κώλο σου να κοντράρει στο εφηβαίο μου κάθε φορά που μπαίνω βαθιά στη μούνα σου. Σπαρταράς και κουνάς και εσύ τα κωλομέρια σου κυκλικά. Τι γαμήσι είναι αυτό μωρό μου; Δεν σε χορταίνω. Μια απίστευτα καυλωτική γυναίκα που απολαμβάνει το γαμήσι χωρίς κολλήματα και φραγμούς. Να φτιάχνεται όταν τη κάνω τη πουτάνα μου.

Η θέα της πούτσας μου να μπαινοβγαίνει στο μουνί σου, οι βυζάρες σου να κουνιούνται, το πρόσωπο σου μέσα στην καύλα, με απογειώνουν. Σε τραβάω πάνω μου και αρχίζω να σε καβαλάω δυνατά και γρήγορα. Έχω πιάσει την κωλάρα σου και δίνω ρυθμό στο πήδημα. Σου χαστουκίζω τα κωλομέρια και τρελαίνεσαι. Το μουνί σου κατεβάζει απίστευτα υγρά, τα νιώθω να τρέχουν στ’ αρχίδια μου. Τα σώματα μας λούτσα από τον ιδρώτα. Και οι δυο χαμένοι στο πάθος και στην καύλα!

Θα χύσεις καύλα μου δυνατά, έτσι όπως σ' έχω ξεμουνιάσει! Και παραδομένη και αδύναμη από τους έντονους συνεχείς οργασμούς σου, θα με νιώθεις ακούραστο, έτσι ξεψυχισμένη από το πολύ χύσιμο, να σε γαμάω δυνατά και σε όλες τις στάσεις. Αυτό ήταν για σένα. Τώρα θα είναι για μένα! Γιατί εγώ μουνάρα μου δεν σε χόρτασα ακόμα… Πάρε λοιπόν πούτσο πουτάνα μου! Πάρε τον πούτσο του καλύτερου γαμιά σου να χορτάσεις!


2 comments:

  1. Ωραίο δώρο έκανες στην αγαπημένη σου..

    ReplyDelete
  2. Ό,τι μπορώ για να τη ξεσηκώνω να γίνεται η πουτάνα μου. Καλή χρονιά να 'χουμε, με πολλά γαμήσια!

    ReplyDelete