January 2, 2017

Εμείς, για αιώνες εραστές!

Μωρό μου, αρκούν δέκα λεπτά κουβέντας μεταξύ μας και ο ερωτισμός έχει πλημμυρίσει την ατμόσφαιρα. Είσαι μια κόλαση μεταμορφωμένη σε ποθητό σώμα. Και εγώ πολύ ερεθισμένος για να επιθυμήσω κάτι άλλο. Θέλω να μπω μέσα σου χωρίς να το σκεφτώ. Για άλλη μια φορά να με γεμίσεις ηδονές. Να σε φέρω με δύναμη πάνω μου, να κολλήσουν τα χείλη σου στα δικά μου με μια επιθυμία… να γευτούμε ο ένας τη σάρκα του άλλου. Το χέρι μου να χουφτώσει το σώμα σου που καίει. Να σε φιλήσω με πάθος σαν να είμαστε αιώνες εραστές.

Στη σκέψη μου, με βιαστικές κινήσεις απαλλαχτήκαμε από τα ρούχα μας και άρχισα χωρίς να πω τίποτα να σε γλείφω. Στο λαχταριστό μουνάκι σου. Σε γευόμουνα ασταμάτητα, ακούραστα. Κάθε ίχνος ντροπής είχε χαθεί. Έφτασα πιο χαμηλά. Τα πόδια σου τύλιξαν το κεφάλι μου και ξεκίνησα να σε γαμάω με τη γλώσσα μου. Ο τρόπος που σε ρουφούσα, η δύναμη που κολλούσα τα χείλια μου πάνω στα μουνόχειλά σου, η πίεση που έβαζα με τα χέρια μου στα κωλομάγουλά σου ώστε να βεντουζώσει η κλειτορίδα στο στόμα μου... σε έκαναν να υγραίνεσαι απίστευτα. Και επιτέλους, η γλώσσα μου είχε τρυπώσει στην τρυπούλα σου... τη δρόσιζε... την έσκαβε... κινούνταν ανάμεσα στα μουνόχειλά σου και μάζευε τα υγρά που έρεαν από το μουνάκι σου... Οι λέξεις σου πλέον έγιναν κραυγές. Με έσπρωχνες πιο βαθιά, χωρίς ανάσα. Δεν άργησες να με πλημμυρίσεις με τα ηδονικά σου υγρά.

Σε κοίταξα στα μάτια. Ήταν καρφωμένα πάνω μου. Περίμενες τώρα να μπω μέσα σου. Στάθηκα μπροστά στ' ανοικτά πόδια σου και έτριψα την ορθωμένη ψωλή μου στη μουνότρυπά σου, ώστε να υγρανθεί το πουτσοκέφαλό μου. Εσύ βόγκηξες και μου σήκωσες τα πόδια ώστε να υποδεχτείς τον πούτσο μέσα σου, ακουμπώντας τις πατούσες στους ώμους μου. Έβαλα τα χέρια μου στους μηρούς σου και με μια κίνηση στον κάρφωσα! Ήσουν τόσο μούσκεμα που τον δέχτηκες εύκολα μέσα στα σωθικά σου, φώναξες όμως: περισσότερο από την καύλα παρά από το ζόρι. Έπεσα ξανά πάνω σου με δύναμη. Μπήκα στη μουνάρα σου με ορμή σαν να ήθελα πάνω σου να εκδικηθώ το εφήμερο της ζωής. Σε γαμούσα με μανία, χωρίς να σκέφτομαι τίποτα, παρά μόνο την ηδονή σου. Έτσι καύλα μου, με τρέλανες. Να σε πάρω άγρια… Πιο βαθιά! Να σε σκίσω από παντού! Να φας το πούτσο της ζωής σου πουτανάκι για απόψε!

Δεν μιλούσα, δεν είχα καμιά λέξη διαθέσιμη. Μονάχα μούγκριζα καθώς είχα αφηνιάσει. Με μια δυνατή κίνηση καρφώθηκα όλος μέσα σου. Γαντζώθηκες πάνω μου. Τα νύχια σου μπήκαν βαθιά στη σάρκα μου αλλά δεν με ένοιαζε. Σε γαμούσα με τόση δύναμη που σχεδόν έκαιγε ο πούτσος μου. Είχα μεταμορφωθεί σε μηχανή του σεξ. Έσπρωχνα τον πούτσο μου τέρμα μέσα, ανοίγοντάς σου βίαια το μουνάκι μέχρι που τα αρχίδια μου, σχεδόν έμπαιναν στα μουνόχειλά σου. Ακούγονταν σε όλο το δωμάτιο ο ήχος του κορμιού μου που χτυπούσε τα μπούτια σου, ενώ η ψωλή μου χάνονταν μέσα σου. Ένα μεθυστικό άρωμα μουνοχύματος έβγαινε από τις τρυφερή σου τρύπα που με τρέλαινε...

Με μια απότομη κίνηση σε γύρισα μπρούμυτα. Ήμουν εκτός εαυτού. Άρπαξα τα καλοσχηματισμένα καπούλια σου και τα έφερα προς το μέρος μου. Σηκώνοντάς σε στα τέσσερα, έφερα το δάχτυλο μου στην στενή πίσω τρυπούλα σου με μια γρήγορη κίνηση. Τη χαϊδεψα ελαφρά, την πίεσα με τον αντίχειρά μου, μέχρι που τον έσπρωξα και μπήκε μέσα σου. Δεν είπες τίποτα, παρά μόνο δάγκωσες τα χείλη σου και μαζεύτηκες προς τα πίσω. Το σώμα σου σχημάτισε ένα νοητό τόξο πάνω μου. Το ήθελες. Το φώναζες. Δεν προσπαθούσες να ξεφύγεις, ούτε να απαλλαχτείς, είχες αποδεχτεί το ρόλο σου... Όχι πως θα σε άφηνα έτσι και αλλιώς. Σε κόλλησα πάνω μου, στημένη για τον πούτσο μου…

Τώρα πια θα σε γαμούσα όσο πρόστυχα ήθελα… Μπήκα μέσα σου βαθιά, σε ένιωσα να ανοίγεις στα δύο. Όλος ο πρώτος πόνος έγινε πλέον η ηδονή σου. Δεν έβλεπα τα μάτια σου όσο σου άνοιγα το κωλάντερο, αλλά ξέρω ότι γυάλιζαν από καύλα. Παρέμεινα ακίνητος μέχρι να συνηθίσω την αίσθηση της μικροσκοπικής σου σούφρας. Απίστευτη αίσθηση! Δε θυμάμαι ποτέ τον πούτσο μου πιο σκληρό και καυλωμένο. Σιγά-σιγά ξεκίνησα να μπαινοβγαίνω και σε λίγα λεπτά και με πολύ σπρώξιμο, ο κώλος σου ήταν ανοιχτός και πλέον σχεδόν έτοιμος για να τον ευχαριστηθώ όπως ποθούσα. Επανέλαβα την κίνηση αυτή μερικές φορές πριν αρχίσω να σε σπρώχνω με ρυθμό πλέον. Σε πηδούσα ασυναίσθητα δυνατά και βαθιά, χαστουκίζοντας παράλληλα τα ολόλευκα κωλομέρια σου. Έβγαζα πάνω σου κάθε καύλα, κάθε πάθος, κάθε φαντασίωση με στοίχειωνε. Με το χέρι μου δεν σταμάταγα να τρίβω το μουνάκι σου που έσταζε φωτιά. Αυτό σε τρέλαινε!

Έτσι καριόλα. Θα σε γαμάω από παντού. Θα στα δώσω όλα. Θα σε σκίσω… θα σε κάνω με το πούτσο μου ό,τι θέλω. Είσαι το πουτανάκι μου και θα τον παίρνεις συνέχεια, ασταμάτητα… Χωρίς να περιμένω ανταπόκριση, σε άρπαξα γερά από τα κωλομέρια και ξέφυγα σε ένα ανελέητο σφυροκόπημα στην κωλοτρυπίδα σου. Σε σοδόμιζα σα λυσσασμένος, λες και προσπαθούσα να σου διαλύσω κυριολεκτικά την τρύπα. Εσύ είχες πέσει τελείως κάτω, ακουμπώντας το κεφάλι σου στο στρώμα. Κρατούσες τον κώλο σου ψηλά όμως, και άρχισες να τρίβεις το μουνί σου την ώρα που σε  γαμούσα με μανία. Πνιχτά βογγητά έβγαιναν από μέσα σου και ένοιωσες τη λεκάνη σου να κάνει επαναληπτικές συσπάσεις... Υγρά έτρεχαν ανάμεσα στα μπούτια σου, ξεκάθαρο δείγμα ότι είχες χύσει. Τότε σταμάτησες να χαϊδεύεις το μουνί σου και πιάνοντας και με τα δυο χέρια τα κωλομέρια σου, μου τα άνοιξες όσο περισσότερο μπορούσες. Σε αυτή τη δήλωση υποταγής μέσω της στάσης που είχες πάρει, δεν άντεξα. Ήταν πλέον αδύνατον να συγκρατηθώ...

Ήθελα να τελειώσω. Όχι στο κωλάντερό σου όμως... Όλο το ψωλόχυμα στο στόμα σου! Τόσο δυνατά που να σωριαστώ λιπόθυμος. Τραβήχτηκα. Σου έπιασα τα μαλλιά με δύναμη και σε γύρισα να με κοιτάς. Άρχισα να ρουφάω το στόμα σου με μανία… να σε δαγκώνω απαλά. Ο ιδρώτας έτρεχε ασταμάτητα στο σώμα μου ανακατεμένος με την μυρωδιά σου. Σου κατέβασα το κεφάλι χαμηλά. Εσύ χαμογέλασες. Ήταν το πιο ωραίο χαμόγελο που έβλεπα στα χείλη σου. Άρχισες να ρουφάς με μανία τον σκληρό μου πούτσο. Ακουγόταν μονάχα η λαχανιασμένη ανάσα σου και τα μουγκρητά σου καθώς με κατάπινες όσο περισσότερο μπορούσες. Δεν μου αρκούσε όμως. Ήθελα να σου γαμήσω εγώ το στόμα. Σου κράτησα το κεφάλι ακίνητο. Και σφυροκοπούσα με μανία το στόμα σου. Προσπαθούσες να καταλάβεις πόση καύλα έκρυβα μέσα μου.

Με μια απότομη κίνηση καρφώθηκα όλος μέσα στο καυτό σου στόμα και άρχισα να χύνω με μανία. Ίσως να δυσανασχέτησες αλλά η δύναμη μου δεν σε άφησε να ελπίζεις πως θα απαλλαχτείς. Προσπάθησες να τραβηχτείς αλλά δεν σε άφηνα, μέχρι που το χέρι σου τύλιξε τους γοφούς μου και πίεσε περισσότερο αποδέχοντας τον αυταρχικό ρόλο μου. Ποτάμια από σπέρμα άρχισαν να φεύγουν από τα πλαϊνά των χειλιών σου καθώς έχυνα την δύναμη και την μανία μου στο στόμα σου. Πνιγόσουν αλλά σου άρεσε.

Έμεινες λίγα δευτερόλεπτα εκεί. Ακίνητη, καθώς εγώ έγειρα ξέπνοος πάνω σου. Θυμάμαι τα μάτια μου να συναντούν τα δικά σου… δεν είχα δύναμη, μήτε να ανασάνω. Εσύ ξάπλωσες πάνω μου. Οι ανάσες μας κοφτές. Και παθιασμένα φιλιά για επίλογο...

Είσαι απίστευτη μωρό μου. Ήταν καλύτερο από ότι περίμενα. Έχεις αποφασίσεις να με ξεσηκώνεις τόσο, ώστε να μετατρέπομαι σε δάσκαλο της ηδονής, προσφέροντάς σου όλο και πιο καυτές στιγμές απόλαυσης.
 

1 comment:

  1. Μια ακόμη ερωτική ιστορία μέσα στη κάβλα !!

    ReplyDelete