January 21, 2017

Θέλω να σε πηδάω συνέχεια...

Μωρό μου, κρίμα που ο αντρούλης σου σε αφήνει παραπονεμένη. Εσένα, που σαν γυναίκα είσαι πρώτα απ' όλα επικίνδυνα γοητευτική. Ιδιαίτερα όταν βγάζεις τα ρούχα σου μπροστά μου, σε ένα ερασιτεχνικό striptease και πραγματικά απολαμβάνω το θέαμα. Τα σφιχτά βυζιά σου που κρατιούνται όμορφα στο σουτιέν σου και σε κάθε κίνηση σου κινούνται ελαφρά. Τα μπούτια σου, χυτά και όμορφα ζουμερά. Το στρινγκ κυλοτάκι σου με τα κορδονάκια να τονίζουν το μουνάκι σου και συγχρόνως να είναι μικροσκοπικό και πολύ αποκαλυπτικό στο κώλο σου. Έναν κώλο φανταστικό. Στρουμπουλό, μαλακό με σχετική αλλά όχι υπερβολική σφριγηλότητα. Ο κώλος μιας γοητευτικής τριαντάρας θα έλεγα. Πολύ καύλα! Κάθε που τον ακουμπάω νοιώθω την πούτσα μου να ερεθίζεται και φυσικά καυλώνω με το να σκέφτομαι τις φορές που τον έχω κάνει δικό μου. Κωλαράκι για πολλά γούστα… 

Κατευθείαν για γαμήσι ο πισινός σου! Καυλώνεις να στον γλύφω μωρό μου; Να στον γλύψω και να στον γαμήσω;… Να νοιώσεις την πούτσα μου μέσα σου, να σε γαμάω ως το βράδυ, να ξεσκίσω τη συφρίτσα σου;… Να χύσω πάνω στα υπέροχα κωλομέρια σου και να αλείψω το σπέρμα μου με το πουτσοκέφαλο πάνω τους;… Όπως την τελευταία φορά καύλα μου…

Θέλω να χαϊδέψω το μουνάκι σου. Nα το νοιώθω καυτό να καυλώνει και να μου περνάει από το μυαλό η εικόνα να σου γλύφω την κλειτορίδα. Έτσι όπως είμαι κολλημένος πάνω σου να αισθάνεσαι τον πούτσο μου καυλωμένο να σου πιέζει την κοιλιά. Άπιστο μουνί, αχόρταγο... Άλλη μια καύλα από αυτές που με τρελλαίνουν.

Θυμήσου λοιπόν! Τον χαϊδεύεις πάνω από το παντελόνι και σε τρελαίνει η ιδέα ότι έγινε έτσι επειδή με άγγιξες. Και εσύ έχεις αυτήν την επίδραση πάνω μου και το ξέρεις καλά. Με καυλώνει να βλέπω πόσο πουτανάκι γίνεσαι για μένα... Σε οδηγώ στο τοίχο.  Ακουμπάω το κορμί σου πάνω του και εγώ στέκομαι από πίσω σου. Έχω κολλήσει το σώμα μου πάνω σου και νοιώθεις τον πούτσο μου μέσα από το παντελόνι μου να ακουμπάει την σπονδυλική στήλη σου. Θέλεις να με νοιώσεις μέσα σου και το καταλαβαίνω. Το χέρι μου χαϊδεύει ήδη την κλειτορίδα σου που είναι πρησμένη και μουσκεύω τα δάχτυλά μου στα υγρά σου. Σου χαϊδέυω το μουνί ενώ σε φιλάω πίσω στο λαιμό.

Τώρα αισθάνεσαι να έχω βάλει μέσα σου δύο δάχτυλα που σε λίγο βγάζω και τα φέρνω στο στόμα μου. Σου λέω ότι τα υγρά σου με καυλώνουν και κάνεις και εσύ το ίδιο για να δοκιμάσεις τη γεύση τους. Έχεις τώρα τα δικά σου δάχτυλα στο μουνί σου και μέτα τα βάζεις στο στόμα σου. Γυρνάς το κεφάλι σου και με φιλάς. Μωρό μου είσαι καύλα ατελείωτη!

Στήσου μου τώρα! Θέλω να σου γαμήσω το μουνί και μετά την κωλοτρυπίδα! Το βλέμμα μου τα λέει όλα νομίζω…  Με φτιάχνεις απίστευτα μωρό μου. Έτσι που βλέπω μπροστά μου το υπέροχο κορμί σου μόνο με τα εσώρουχα… μόνο με τα τακούνια, το σουτιέν και το κορδονάκι σου. Διάλεξε αν θα είσαι από πάνω ή από κάτω καύλα μου, η πούτσα μου δεν μπορεί να περιμένει άλλο. Να σε δω να τη φιλάς… Να χαϊδεύεις απαλά το καυλί μου μέχρι τ' αρχίδια… Να τη θαυμάζεις… Να ετοιμάζεσαι να τη γλύψεις… Η γλωσσίτσα σου στο πουτσοκέφαλο… Να τη σφίγγεις με τα δάχτυλά σου… Και σε λίγο να τα προχωράς παρακάτω… Με τη γλώσσα πάντα... Βαθιά στη κωλοτρυπίδα μου. Με τρελαίνει αυτό! Και με φέρνει στο απροχώρητο...

Θυμάσαι τώρα; Πώς είναι; Να νοιώθεις τ' αρχίδια έτοιμα να αδειάσουν... Τη πούτσα έτοιμη να ξεσπάσει... Να τη κάνεις να χύνει…

Η πρώτη σταγόνα από τα υγρά που βγαίνει στη γλώσσα σου…
Η πρώτη καύλα…
Και μετά η έκρηξη.
Για πάρτη σου κούκλα μου!

Θυμήσου... έχουμε γενέθλια.

Σήμερα, ε;


No comments:

Post a Comment