January 4, 2017

Σαρκοβόρα διάθεση

Με έχεις φτιάξει τρελλά τις γιορτές αυτές, που μείναμε μόνοι μας στην Αθήνα. Καθημερινά έχω διάθεση χαλαρή και πολύ ερωτική. Ό,τι πρέπει για να μεταμορφωθώ πλήρως σε πλάσμα αισθησιακό που λαχταράει να γευτεί την γυναικεία αύρα. Να 'χω τα χείλη σου κολλημένα στα δικά μου, να σε τραβήξω απότομα στο μέρος μου, να 'ναι τα σώματά μας κολλημένα, στριμωγμένα. Να ευχαριστηθώ το γεμάτο χυμούς στόμα σου... Oικεία γεύση. Της αγαπημένης μου ερωμένης.

Τα χέρια σου ήδη ταξιδεύουν χαμηλά και αρχίζουν να περιεργάζονται κάτι σκληρό που ξέρεις πως σε περιμένει. Το βρίσκεις όπως το περίμενες και το ήθελες. Και γουστάρεις! Ακόμα δεν είδες τίποτα καύλα, μην αργείς λοιπόν… Ξεκούμπωσε το φερμουάρ και πάρε τον πούτσο μου στο χέρι σου. Έλα, δεν πρέπει να τον αφήσουμε έτσι. Δεν μπορώ άλλο από καύλα… με τρελαίνεις!

Παραμερίζω το μικροσκοπικό στρινγκάκι σου και πέφτω με τα μούτρα πάνω στο μουνάκι σου. Γλύφω και ρουφάω με μανία σκουπίζοντας με τη γλώσσα μου παράλληλα τα πρώτα υγρά σου ενώ εσύ δεν σταματάς να παίζεις με το σηκωμένο μου εργαλείο. Θέλω να σε κάνω να χύσεις όπως δεν έχει χύσει ποτέ! Αρχίζεις να βογκάς δυνατά…. Τι απόλαυση να ακούω τις τόσο γνώριμες γυναικείες κραυγές που μ' αφιονίζουν, κάνοντας τη καύλα μου να χτυπήσει κόκκινο…

Ώρα για τσιμπούκι όμως. Καρφώνομαι μέσα στο στόμα σου που αδημονεί. Γλύφε καύλα μου! Ρούφηξέ με όλο! Εσύ, πειθήνιο όργανο των ορέξεών μου, ξεκινάς να με τραβάς πιο πολύ μέσα στο στόμα σου. Η γλώσσα σου έχει πάρει φωτιά. Μια καταπληκτική πίπα από μια έξοχη παρουσία, φιλήδονη, αποφασιστική, μυστηριώδης και ανεξάντλητα καυτή.

Δεν φαντάζεσαι πόσο πολύ σε θέλω μανάρι. Αμέσως σε βάζω να κάτσεις με δύναμη πάνω στο πούτσο μου. Αισθάνθηκα να σε σκίζω. Το στενό μουνάκι σου άνοιξε διάπλατα να με υποδεχθεί και μια μεγάλη ανακούφιση ξεδιπλώνεται… Θα το αφήσω εκεί μέσα σου για ώρες μωρό μου… Θα σε γαμάω ατέλειωτα…

Ανεβοκατεβαίνεις με σιγανό ρυθμό και κουνιέσαι ρυθμικά, οδηγώντας το στητό καυλί μου σε κάθε σημείο μέσα σου. Η καυτή παρουσία μου γεμίζει τη μουνάρα σου βαθιά, μέχρι τη μήτρα. Δεν σταματάς τον ήρεμο χορό σου πάνω μου, ούτε λεπτό. Οι κυκλικές κινήσεις της λεκάνης σου πάνω στο πούτσο έχουν γίνει ο μαέστρος της συνουσίας… Με εκλιπαρείς να μην τελειώσω…

Τα χέρια μου αρπάζουν με δύναμη το καταπληκτικό στήθος σου. Το σφίγγω με μανία, το ρουφάω με τα χείλη μου, κάθε εκατοστό και ξανά εσύ χοροπηδάς πάνω-κάτω σε ξέφρενους ρυθμούς, θάβοντας τη ψωλή μου μέχρι τη ρίζα στη πλημμυρισμένη μουνάρα σου. Εγώ όμως θέλω παραπάνω…

Σαν άγριο ζώο ανοίγω με τα δάχτυλα μου την τρυπούλα σου και καρφώνομαι απότομα στον απίστευτα στητό κώλο σου, κάνοντάς σε να τσιρίξεις. Βλέπω τον πούτσο μου που γεμίζει τον κώλο σου να γλιστράει μέσα έξω και τρελλαίνομαι. Είμαι παλιοπούστης, βρωμιάρης και θέλω να σε ανοίξω με τον πούτσο μου στα δύο. Σε γαμάω αργά αλλά συνάμα δυνατά, θέλοντας να νιώσεις ποιος είναι ο γαμιάς σου. Αυτός που σε ξεκωλιάζει, ξεστομίζοντας απίστευτες σε καύλα λέξεις, που στάζουν την αμαρτία αυτού του πηδήματος.

Δεν θα τελείωνα όμως έτσι… σ' ανασηκώνω και με μια σε ρίχνω ανάσκελα στο κρεβάτι. Μένει ένα σημείο να αποκτήσω… να τελειώσω στις βυζάρες σου. Εκεί θέλω, να σε αλείψω παντού! Ανεβοκατεβαίνω αργά αφήνοντας που και που τον πούτσο μου να ξεκουράζεται στα χείλη σου, όταν εσύ πρώτη αρχίζεις με απίστευτη ορμή να χύνεις. Μια εικόνα έντονης ηδονής.

Τα δάχτυλά μου έχουν μουσκέψει από τα υγρά σου. Μια θεσπέσια μυρωδιά αναβλύζει από τη μουνάρα σου. Ξεφεύγω! Είναι η στιγμή που αρχίζω να χύνω ανεξέλεγκτα πάνω της στο στήθος σου, στο λαιμό σου, στο στόμα σου, στο προσωπάκι σου… Ικανοποιημένος που για άλλη μια φορά ανέστησα το σώμα μου, χαρίζοντας έντονη, αξέχαστη ηδονή στις ψυχές μας.


3 comments:

  1. Ειδικά σε ΑΥΤΕΣ τις βυζάρες!

    ReplyDelete
  2. Καργιόλη... το είδα. Εχε χάρη που είμαι μακρια τώρα.
    ;-)

    ReplyDelete