January 6, 2017

Αχόρταγη για απιστία!

Μωρό μου, έχεις έντονη την επιθυμία για ένα καλό πήδημα, έτσι δεν είναι; Ή μάλλον ξέσκισμα... Από νωρίς το πρωί το σκεφτόσουν. Το στήθος σου όταν σηκώθηκες ήταν πρησμένο από καύλα. Έκανες ντους και το μουνάκι σου ανταποκρίθηκε αμέσως στο άγγιγμα από τα δάχτυλά σου. Είδες πόσο καλά ξέρω το κορμί σου. Και τον τρόπο που ανταποκρίνεται στη γοητεία του ζωώδη πόθου μου για τη πάρτη σου;

Αποφάσισα να σε τρελλάνω απόψε, χωρίς να σου αφήσω πολλά περιθώρια να ξεφύγεις, άλλωστε και οι δυο μας ξυπνήσαμε με μεγάλες καύλες. Θέλω λοιπόν κούκλα μου, να κρατηθείς έτσι: έτοιμη για να σε πηδήξω! Σε θέλω τόσο που δεν μπορείς να φανταστείς. Άμεσα διαθέσιμη μόλις βρεθούμε... Να μου στηθείς για να γαμηθείς και να σε χύσω. 

Επιτέλους μαζί, στο πιο κοντινό γαμησοξενοδοχείο. Σου αρέσει μουνάρα μου αυτό που βλέπεις; Ξεκίνα να μου τον παίζεις και μην τον τσιμπουκώσεις ακόμα. Σήμερα, θέλω να χύσω πάνω στο πρόσωπο και στο στήθος σου. Μαλάκισέ τον και σκέψου πώς θα 'ναι να σε γαμάει... να μου τρομπάρεις τον πούτσο και να σ' απολαμβάνω. Τον έχεις καυλώσει απίστευτα!

Θέλεις να σε ξεσκίσω σήμερα; Πες μου! Προτιμάς να σε γαμήσω δυνατά; Ο πούτσος μου είναι τόσο σκληρός… ανυπομονείς πότε θα σου επιτρέψω να τον βάλεις στο στόμα. Είμαι φιλεύσπλαχνος και σε οδηγώ να γονατίσεις από πάνω μου, σκύβοντας για να παίρνεις το καυλί μου στο στόμα σου, μόνο το κεφάλι, και ν' αρχίσεις τα δυνατά ρουφήγματα. Πιάνω το κεφάλι σου και σ' αναγκάζω να μου πάρεις πίπα στο ρυθμό που γουστάρω εγώ. Μπορείς να τον πάρεις πιο βαθιά για μένα; Να γαμήσεις το λαρύγγι σου με τη ψωλή μου, καύλα; Παίξε το μουνάκι σου με το χέρι σου όσο με τσιμπουκώνεις! Έχεις τώρα τα δαχτυλάκια σου στην τρυπούλα σου και την ανοίγεις... παίζεις και την κλειτορίδα σου, ενώ δεν σταματάς να με σαλιώνεις με τη γλώσσα σου. Θα 'θελες να σου τα δώσω εδώ και τώρα αλλά έχω κάτι καλύτερο για κυρίως πιάτο...

Σε σταματώ... όμως δεν βγάζεις ακόμα τον πούτσο από το στόμα σου, περνάς την γλώσσα σου γύρω-γύρω, ενώ τεντώνομαι και σου βγάζω το κιλοτάκι. Το στρινγκ που έχω στο χέρι μου σφιγμένο σαν μια μπάλα το βάζω στο στόμα σου. Μαζί με τον πούτσο μου. Το δέχεσαι έκπληκτη. Με κοιτάς στα μάτια και συνεχίζεις να με τσιμπουκώνεις, ενώ πότε-πότε δαγκώνεις ελαφρά, πούτσο, μαζί και δαντέλα. Με το χέρι σου χαϊδεύεις τα αρχίδια μου, που απ' ότι δείχνουν, γεμίζουν άφθονο σπέρμα. Σου φωνάζω ότι θέλω να γίνεις η πουτάνα μου! Έχω παραδοθεί πλήρως. Το καυλί μου είναι πέτρα. Δεν μπορώ να μη σου σκίσω το μουσκεμένο το μουνάκι σου...

Τότε ανασηκώνομαι και φέρνω το μουνάκι σου ένα μόλις εκατοστό από τα χείλη μου. Να το ετοιμάσω για το καυλί μου! Εσύ ξεκινάς ένα χορό κουνώντας κυκλικά την μέση σου πάνω από το πρόσωπο μου, πιέζοντας και τρίβοντας τα  μουνόχειλα στα χείλη μου. Με τρελαίνει το μουνάκι σου πουτανάκι μου, είναι το καλύτερο που υπάρχει. Στήσου τώρα καριόλα, να στο γαμήσω! Μπρούμυτα στο κρεβάτι!

Ξαπλώνεις μπρούμυτα στο στρώμα. Βάζω το χέρι μου στο μουνάκι σου και απλώνω τα υγρά σου τριγύρω, έπειτα ακουμπάω πάνω του το καυλί μου. Σπρώχνω με δύναμη…. τα μουνόχειλά σου με υποδέχονται ευχάριστα. Βάζω τα δάχτυλα από το ένα μου χέρι στο στόμα σου. Τα γλείφεις, τα δαγκώνεις… και τότε περνάνε από κάτω σου και μαλακίζουν τη κλειτορίδα σου… Είμαι τέλειος γαμιάς, σκέφτεσαι. Όλο μου το βάρος είναι πάνω σου, αλλά νιώθεις ευχάριστα έτσι εγκλωβισμένη και με ένα δυνατό καυλί να σου σκάβει το μουνάκι. Θέλεις να χύσεις… προσπαθείς να κρατηθείς… θέλεις να μου χαρίσεις κάτι μοναδικό. Τώρα, τα χέρια μου πιέζουν το στήθος σου… έχει φουσκώσει από τη καύλα. Σε γαμάω δυνατά πλέον. Η καύλα σου είναι απερίγραπτη!

Τι γαμήσι είναι αυτό! Ξαφνικά μένω ακίνητος. Αφήνεις κι εσύ ελεύθερο τον εαυτό σου κι νοιώθεις το καυτό μουνόχυμα να κυλάει άφθονο, βαθιά μέσα σου. Σ' έκανα την πρώτη πουτάνα... με χύνεις στον πούτσο και φωνάζεις το όνομά μου! Αδειάζει όλος ο κόλπος σου στο καυλί μου! Τα πόδια και η μέση σου τρέμουν. Εγώ στηριγμένος στους αγκώνες, σε κοιτάω στα μάτια και σου χαμογελάω. Είσαι η τέλεια καυλιάρα, μωρό μου! Μένουμε έτσι για μερικά λεπτά: μέχρι να ξαναβρούμε τις ανάσες μας…

Έλα τώρα, σειρά μου! Το τσουλάκι μου θέλω να με τελειώσει! Σκύβεις και αρχίζεις πάλι να το τσιμπούκι. Ξεκινάς να τον ρουφάς, στην αρχή αργά... και όλο πιο γρήγορα στην συνέχεια. Με κοιτάς στα μάτια, πότε μπουκώνεσαι πούτσο μέχρι τ' αρχίδια και πότε μου τον τραβάς έξω και τον μαλακίζεις δυνατά. Ταυτόχρονα έχεις ανοίξει το στόμα σου λίγο, δείγμα της προσμονής σου για το χύσιμο μου. Τα θέλω στο πρόσωπο σου!

Δεν αργώ… Χύνω πουτάνα μου... Τι καύλα... στη μούρη σου, παρ' τα! Καυτά χύσια τινάζονται στο στήθος και στο πρόσωπό σου, μερικά και στην γλώσσα σου. Σηκώνομαι από κάτω σου και μένω όρθιος στο κρεβάτι. Εσύ γονατίζεις μπροστά μου και συνεχίζεις το γλείψιμο. Έχει τόσο υπέροχη γεύση! Τον σπρώχνεις πότε βαθύτερα στο στόμα σου και πότε αργά, βασανιστικά με ατέλειωτα ρουφήγματα, ώστε να πάρεις κάθε σταγόνα του. Θέλω και 'γω με τη σειρά μου να τα γλείψω από πάνω σου και να τα καταπιώ. Όταν πλέον μου τον έχεις στεγνώσει, σκύβω και σε γλύφω, καθαρίζοντας τα χύσια που είχαν πιτσιλίσει το πρόσωπο και τα βυζιά σου...

Μανάρα μου, είσαι σκέτη καύλα! Ελπίζω να 'χεις από το σπίτι σου χρόνο, να το ξανακάνουμε σύντομα. Σε γουστάρω τρελλά!

1 comment: