February 25, 2017

Υπόδουλοι στη καύλα μας

Μωρό μου, η καύλα μας χτύπησε κόκκινο προχθές. Γίναμε και οι δύο έρμαια του αμοιβαίου πάθους μας και ήταν υπέροχο. Όταν μου γδύθηκες και έμεινες με τα πρόστυχα εσώρουχα να αποκαλύπτουν τα βυζιά σου ανάμεσα από τις τρύπες του σουτιέν… σφιχτά με θηλές πέτρα από καύλα. Και το σχεδόν ανύπαρκτο στρινγκάκι που από μέσα μπορούσα να δω το πρησμένο μουνάκι σου, να στο χαϊδέψω πάνω από το βρακάκι, να το νιώσω ζεστό και μουσκεμένο και εσύ να το γουστάρεις και να περιμένεις να στο μαλακίσω, τραβώντας το ύφασμα στην άκρη. Και με το στρινγκάκι και τα ψηλοτάκουνα μόνο, να προχωράς στο δωμάτιο κι εγώ να σε ακολουθώ. Κωλάρα! Ατελείωτη! Μαλακή με όμορφο και καυλιάρικο σχήμα, ελαφριά τουρλωτή και απίστευτα ζουμερή και καμπυλάτη. Και σε κάθε βήμα κουνιόταν ερεθίζοντάς με, μέχρι τρέλας…

Και όπως ήσουν έτσι, κατεβαίνω και άρχισα να γλείφω το μουνί σου από πίσω… τον κώλο σου το ίδιο... Πραγματικά σε έτρωγα. Άρχισες να κουνάς ρυθμικά το σώμα σου, ψάχνοντας για το στόμα μου. Το δέρμα σου ήταν απαλό και λείο και η μουνάρα σου μύριζε πολύ όμορφα. Ένα απαλό άρωμα καύλας. Σιγά-σιγά άρχισα να το γλύφω, πρώτα τα χείλη του, μετά τη τρυπούλα του, ενώ ανέβαινα προς τα πάνω αργά. Όταν έφτασα στη κλειτορίδα, με προσοχή, την έγλειφα αργά γύρω-γύρω. Έβαλα το στόμα μου επάνω της και σε αισθάνθηκα να τρέμεις. Έκανα το γλύψιμό μου λίγο πιο αργό... απλώς ακουμπούσε η γλώσσα μου απαλά, γιατί ήθελα να σ' ευχαριστήσω όσο μπορούσα.

Και τότε με έχυσες! Ήταν τόσο έντονος ο οργασμός σου που όλο σου το σώμα τραντάζονταν ενώ πλημμύρισες το στόμα μου μουνόχυμα. Επέμεινα με τη γλώσσα μου ανάμεσα στα χείλη του αιδοίου για να μου σκουπίσω όλα τα υγρά. Βογκώντας ευχαρίστηση, πήρα ξανά την κλειτορίδα σου στο στόμα σου και σε έκανα να χύσεις και πάλι, απανωτά και αυτή τη φορά ήταν λίγο πιο έντονο από τη προηγούμενη. Εγώ εκεί, προσηλωμένος να γλείφω όλα σου τα υγρά που στάζανε. Δεν μπορούσα να σε αφήσω έτσι, όφειλα να σε δοκιμάσω, να πάρω την γεύση σου μαζί μου. Μετά από αυτό, ο χρόνος σου φαινόταν μία αιωνιότητα. Σε κοίταζα και σκούπιζα τα χύσια σου από το στόμα μου και το πρόσωπό μου. Είσαι θεά! Είσαι καύλα και δεν σε χορταίνω!

Τι όμορφο πούτσο σου πέταξα έξω και εγώ με τη σειρά μου; Τον ήθελες μωρό μου… σε κατάλαβα! Από τον τρόπο που έσκυψες και τον πήρες στο στόμα σου. Με έγλειφες απαλά και βαθιά, γιατί ξέρεις πως έτσι το απολαμβάνω πολύ περισσότερο. Θεά της πίπας! Με γέμισες σάλια παντού και ένιωθα ένα βελουδένιο αίσθημα στον πούτσο μου... μου έγλειψες και τ ’αρχίδια με τον ίδιο υπέροχο τρόπο. Πήγες ακόμα πιο χαμηλά όταν μάζεψα τα πόδια μου και μου έγλειψες τον κώλο... και μετά πάλι τον πούτσο… και χωρίς να σταματήσεις στιγμή πάλι τον κώλο. Ένιωθα τον πούτσο μου έτοιμο να σπάσει καυλιάρα μου. Δεν άντεχα, ήθελα να σε γαμήσω, να νιώσω την αίσθηση του μουνιού σου, στο καυλί μου!

Φανερά ερεθισμένη με μια γρήγορη κίνηση βρέθηκες από πάνω μου και καβάλησες την ψωλή μου. Το στενό μουνάκι σου δυσκολεύτηκε στην αρχή να την αφομοιώσει. Σύντομα όμως, άρχισες να το απολαμβάνεις και να χτυπιέσαι σαν τρελή. Και 'γω απλώς να παρακολουθώ το χορό των λαγόνων σου πάνω στη κοιλιά μου, έχοντας μόνο χουφτώσει τα πλούσια στήθη σου, την ώρα που εσύ απολάμβανες με κλειστά μάτια το υπέροχο γαμήσι…

Αλλαγή στάσης τώρα, κι εσύ μπρούμυτα. Να σε καρφώνω από πίσω, θαυμάζοντας την υπέροχη αυτή κωλάρα, να πιάνω πάτο στη μουνάρα σου με τον καυλωμένο πούτσο μου. Σε γαμούσα όσο πιο δυνατά μπορούσα, έσταζα ιδρώτα και βόγκαγα.. η αίσθηση της κωλάρας σου να κοντράρει τη κοιλιά μου σε κάθε κάρφωμα ήταν θεϊκή! Έχυσες ξανά… και δεν μπορούσες να κουνηθείς... απλά ένιωθες τον οργασμό και το μουνί σου να χύνει… Αλλά κι εγώ χρειαζόμουνα μια παύση... είχα κουραστεί και δεν ήθελα ακόμα να χύσω.. έτσι σταμάτησα μένοντας πάνω σου. Σε ήθελα και ανάσκελα. Να βλέπω τις εκφράσεις της ηδονής να ζωγραφίζονται στο πρόσωπό σου καθώς θα σε πηδούσα.  Με τα πόδια ανοιχτά, το μουνί ανοιχτό, τα μουνόχειλα μεγάλα... σαν ανοιχτό λουλούδι. Και μια γραμμούλα από τρίχες πάνω από τη σχισμή σου… τρέλλα!

Σκύβω και στον βάζω απαλά. Παρ' όλη τη θηριώδη καύλα μου μπήκε εύκολα, μεταξύ μιας πολύ βαθιάς ανάσας και στεναγμού...  το μουνί σου από το προηγούμενο γαμήσι ήταν φαρδύ και υγρό. Έμεινα καρφωμένος μέσα σου και πεσμένος πάνω σου, ήθελα να νιώσω τα βυζιά, την κοιλίτσα σου, όλο σου το σώμα πάνω μου. Άρχισα να σε γαμάω… ανασήκωσες τα πόδια σου και τότε ανέβασα ρυθμό. Σε κάρφωνα πια... τα βυζιά σου πηγαίνανε πέρα-δώθε. Τα κοίταζα και καύλωνα κι άλλο. Το μουνί σου έτρεχε από υγρά, το μόνο που ήθελε ήταν να του δίνω πούτσο. Σε γύρισα πλάγια για να απολαύσω τα μπούτια και την φαρδιά κωλάρα σου. Όπως γύριζες το μουνί σου έκανε τους γνωστούς ήχους από τα πολλά υγρά και τον αέρα... Από την καύλα σου μου μιλάει μωρό μου και γουστάρω!

Στη συνέχεια σου άνοιξα τα πόδια σου διάπλατα και έτριβες παράλληλα τα βυζιά σου. Προφανώς σου άρεσε πολύ... πάρα πολύ. Ανάσαινες βαριά και το μόνο που έκανες ήταν να βογκάς και να με παροτρύνεις να σε πηδάω όλο και πιο δυνατά. Τρόμαξα γιατί νόμισα ότι θα χύσω, αλλά από θαύμα κρατήθηκα. Σήκωσα και ένωσα τα πόδια σου πολύ σφιχτά. Ο κώλος σου σε αυτή τη στάση ήταν υπέροχος! Η μουνάρα σου το ίδιο. Ήθελα να σε γαμήσω έτσι μωρό μου, να σου πιάσω τα πόδια και ν' αρχίζω να σε ξεμουνιάζω. Εσύ στον κόσμο σου όπως και πριν.. απλά έσφιγγες περισσότερο τα μπούτια σου επιδιώκοντας να σε γαμάω αργά και βαθιά… Και όταν ήμουν μέσα σου όλος να μένω για λίγο εκεί. Τη στιγμή εκείνη εσύ έκανες τις κινήσεις σου με τους γοφούς και την μέση σου…

Με ξεσήκωνε πολύ η καύλα σου… το ότι όταν ακούμπησα τη κλειτορίδα μου με τον αντίχειρά μου ξανάρχισες να χύνεις. Και έχυσες πάνω μου με σπασμούς, για περίπου ένα λεπτό. Εγώ με την πούτσα βαθιά στο μουνί σου έμενα ακίνητος και σε άφηνα να κάνεις ό,τι θέλεις όπως το θέλεις. Οι ρώγες σου ήταν πέτρα. Το μουνί σου έτρεχε ποτάμια. Αφού έχυσε παραδόθηκες τελείως χαλαρή στο κρεβάτι, εγώ όμως δεν σταμάταγα… Αυτό που με τρελαίνει είναι να σε γαμάω ακριβώς μετά το χύσιμο σου, απόλυτα παραδομένη. Σε γύρισα μπρούμυτα για να σε πάρω σε ένα πισωκολλητό και ξεκίνησα να σε σφυροκοπάω δυνατά, ακούγοντας το πλατσούρισμα του μουνιού σου από τα υγρά, να παίζει στο ρυθμό του καρφώματος μου.

Μετά σε έσπρωξα να γυρίσεις στο κρεβάτι και ανέβηκες πάνω μου με τη πλάτη σου να βλέπει το πρόσωπό μου. 'Ησουν αρκετά μακριά μου ώστε να έχω πλήρη θέα του πούτσου μου καθώς γλιστρούσε μέσα στο μουνάκι σου και εξαφανίζονταν ανάμεσα στα υπέροχα κωλομέρια σου. Άρχισες αυτή τη φορά εσύ να με πηδάς με μακριά, αργά χτυπήματα και κουνήματα. Ανέβαινες ψηλά, σχεδόν μέχρι να νιώσεις την άκρη του πουτσοκέφαλού μου, έπειτα γλιστρούσες πάλι απότομα προς τα κάτω για να τον πάρεις όλον μέσα σου. Μου μίλαγες και μου έλεγες πόσο ωραία ένιωθες τον πούτσο μου και πόσο ήθελες να ξαναχύσεις. Και τελείωσες άλλη μια φορά, μουσκεύοντας πούτσο και αρχίδια, πέφτοντας πάνω μου σε μια σφιχτή αγκαλιά… φωνάζοντας γιατί είχες χάσει πλέον τον λογαριασμό του πόσες φορές έχυνες μαζί μου….

Και αυτό που θα μου αποτελείωνε την καύλα που μου προξενούσες, ήταν ο κώλος σου! Με λίγο λιπαντικό, ο πούτσος μου βρέθηκε στη πίσω τρύπα σου, σφηνωμένος μέχρι τη ρίζα. Άρχισα να σε γαμάω. Δεν χόρταινα να παίρνω αυτή τη κωλοτρυπίδα... να σε ξεκωλιάζω και να το κάνω όχι μόνο βλέποντας την κωλάρα σου, τον αλλά και κρατώντας την από τα πλάγια. Υπέροχος κώλος…. να τον ζουλάω, να τον ανοίγω, να τον γεμίζω πούτσο... καύλα! Δικός μου δεν είναι, είναι μωρό μου; Πλέον ο πούτσος μου μπαινόβγαινε σαν πιστόνι μέσα στο κωλαράκι σου. Δεν ήθελα να σταματήσει με τίποτα, ήθελα να τον κάψω εκεί μέσα. Τον ήθελες και συ δυνατά στον κώλο σου, σαν πουτάνα… μου το έλεγες και απογειωνόμουνα από καύλα. Ξανάχυσες, χωρίς ν' αγγίξω καν το μουνί σου και δεν το πίστευα! Μόνο με το ξεπάτωμα!

Δυσκολευόμουνα πολύ να κρατηθώ κι εγώ. Καιρός να χύσω πια... το ήθελα… ήθελα να σου τα ρίξω. Τα χείλια σου, η γλώσσα σου… όλα στον πούτσο μου! Θέλω να μου τον γλείψεις, καύλα μου! Και μόλις το λέω, βγάζω το προφυλακτικό και σου τον δίνω για πίπα. Το θέλεις και συ… βάζεις το πουτσοκέφαλο μου μόνο στο στόμα σου και το βυζαίνεις δυνατά για αρκετά δευτερόλεπτα... Μετά το ρουφάς ολόκληρο και κάνεις δυο-τρία βαθιά γλειψίματα. Με τσιμπουκώνεις υπέροχα. Οπότε όταν μου λές «Χύσε με!» το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σου πω να στηθείς στα γόνατα και παίζοντας ελάχιστα τον πούτσο μου αρχίζω να χύνω. Πάρτα όλα καύλα μου, πάρτα! Πίδακες από χύσια πέφτουν παντού στο στόμα σου… στο πρόσωπό σου. Σου τον δίνω στο στόμα και γλείφεις και βυζαίνεις δυνατά να πάρει και τις τελευταίες σταγόνες. Σ' έχυσα στο πρόσωπο και στο στόμα όπως γουστάρω πολύ μετά από ένα πολύ καλό γαμήσι! Με τα χύσια στο πρόσωπο ήσουν μια θεά! Σε λατρεύω έτσι όπως μου τα δίνεις όλα και σε νοιώθω πλάι μου… γυμνή, φρεσκοπηδημένη και χυμένη…

 

1 comment:

  1. Καλο δουλεμένη τρύπα την έσκισες και εσύ. Πολλά εύγε !!

    ReplyDelete