March 14, 2017

14 Μαρτίου: Παγκόσμια ημέρα μπριζόλας και πεολειχίας

Ώστε μέρα πεολειχίας σήμερα, ε; Στο στοιχείο σου λοιπόν! Δεν έχεις παρά να γονατίσεις μπροστά μου και ν ανοίξεις το φερμουάρ από το παντελόνι μου που κοντεύει να σπάσει. Το καυλί μου θα ξεχυθεί μεγαλόπρεπο έξω και εσύ θα σκύψεις και θ αρχίσεις να παίζεις με την γλώσσα μου στα αρχίδια μου που έχουν σκληρύνει από την καύλα και έχουν γίνει σαν πέτρα. Να μου χαρίσεις αυτό το υπέροχο θέαμα… το χέρι σου πάνω στο καυλί μου και τη μούρη σου χωμένη στ’ αρχίδια μου.

Και μόνο που θα νιώσω την υγρή σου γλωσσίτσα να κυλιέται προς τα πίσω αγγίζοντας την τρυπούλα μου θα τιναχτώ από την καύλα. Εσύ, σαν καλό πουτανάκι θα συνεχίσεις να στριφογυρίζεις την γλώσσα σου στην τρυπούλα μου κάνοντάς με να τρελαίνομαι όλο και πιο πολύ. Ταυτόχρονα θα φέρεις το χέρι σου στο στόμα μου, ζητώντας μου με τον τρόπο σου να σου γλείψω τα δάχτυλά σου.

Θα βάλεις στόχο να μου προσφέρεις την απόλυτη ηδονή. Όταν με δεις ότι έχω φτάσει στα όρια της καύλας μου, θα πάρεις το δάχτυλό σου από το στόμα μου και απαλά θ' αρχίσεις να το βυθίζεις στην κωλοτυπίδα μου. Ταυτόχρονα η γλώσσα σου θα τρίβεται πάνω στο καυλωμένο πουτσοκέφαλο… και γλυστρώντας πάνω στο πουτσοκορμό χαμηλότερα, θα τη νιώσω καυτή, να αφήνει τον πούτσο μου και να ρουφάει τις φουσκωμένες μπαλίτσες μου.

Με ανάβει να με τσιμπουκώνουνε και να αισθάνομαι ότι μας βλέπουνε οι άσχετοι συνάδελφοι… Γι αυτό θα πάρεις τον καυλωμένο πούτσο μου ολόκληρο στο στόμα σου και θα τον βυθίσεις βαθιά μέσα σου. Κοντεύω… σε λίγο θα σε χύσω μωρό μου, αλλά μη τραβηχτείς... Θέλω να μου τα καταπιείς. Έτσι ζεστά να μου τα ρουφήξεις όλα! Είναι δικά σου! Η έκρηξή μου δεν αργεί να έρθει. Ξεχύνομαι ολόκληρος, πλημμυρίζοντας το στόμα σου με το καυτό μου σπέρμα…

Με άδειασες πουτάνα, μου τα πήρες όλα… Μέρα πεολειχίας όμως σήμερα, καυλιάρα. Ετοιμάσου για δεύτερο γύρο πίπας!


No comments:

Post a Comment