April 14, 2017

Τα ατμοσφαιρικά πηδήματα μένουν πάντα αξέχαστα...

Ίσως να αναρωτιέσαι καμμιά φορά γιατί έχω τόση μανία να κάνω ατμόσφαιρα παίζοντας με τα φώτα. Είναι που στο ημίφως δείχνεις ακόμα πιο καυλιάρα, ακόμα πιο πρόστυχη, ακόμα πιο μουνάρα! Ιδιαίτερα όταν σκύβεις στα τέσσερα, τουρλώνεις την κωλάρα σου και χώνεις το πρόσωπό σου ανάμεσα στα πόδια μου γλείφοντας και ρουφώντας τα αρχίδια μου χαμηλά. Σηκώνω τα πόδια μου για να έχεις καλύτερη πρόσβαση, μέχρι τη κωλοτρυπίδα μου.

Όση ώρα μου κάνεις αυτά τα καταπληκτικά τσιμπούκια, εγώ γουστάρω να χαζεύω την κωλάρα σου στον καθρέφτη του δωματίου. Καύλα είσαι μωρό μου... τρέλα! όταν σηκώνεις το πρόσωπό σου αναμαλλιασμένη σχετικά, αναψοκοκκινισμένη, με τα χείλια σου, τα μάγουλα και το σαγόνι σου να γυαλίζουν από τα σάλια. Ακριβώς όπως γυαλίζει ο πούτσος και τ’ αρχίδια μου στο μισοσκόταδο. Η καλύτερη στιγμή να σκύψεις και ν' αρχίσεις να τρίβεις τα βυζιά σου στο καυλί μου.

Θέλεις πούτσο καυλιάρα μου, ε; Να σε γαμήσει ο άντρας σου! Να στον τρίψω δυνατά πάνω-κάτω στη μουνάρα σου, να σου τον χώσω αργά και να τον σπρώξω όσο πιο πολύ μπορώ βαθιά μέσα στη μήτρα σου. Σε κάθε κάρφωμα να μου βγάζεις φωνούλες που μαρτυρούν την απόλαυση και την καύλα σου. Τα αισθάνομαι άλλωστε αυτά και στο μουνί σου… έτσι που είναι γεμάτο υγρά τα οποία τα νιώθω να μουσκεύουν τ' αρχίδια μου.

Σε κάθε κάρφωμα ακούγονται οι γνωστοί ήχοι πλατσουρίσματος που μου δείχνουν ότι ταξιδεύεις μέσα σε πελάγη καύλας και ηδονής. Δεν αντέχω τότε πολύ... μου 'ρχεται να σε σφυροκοπήσω, να σε ξεμουνιάσω πραγματικά, να σε γαμήσω αλύπητα…  να γεμίσω τη μουνάρα σου πούτσο! Και όλα αυτά μιλώντας πρόστυχα, λέγοντάς σου πως είσαι η πουτάνα μου, η μεγαλύτερη γαμιόλα του κόσμου και πως θέλω να σε γαμάω συνέχεια.

Και όταν σε γυρνάω τελείως μπρούμυτα και σε καβαλάω από πίσω φτιάχνομαι πολύ. Είναι από τις αγαπημένες μου στάσεις. Έτσι μπορώ να σε ιππεύω με ρυθμό και δυνατά, να πιάνω πάτο στο μουνί σου. Η αίσθηση του κώλου σου να χτυπάει την κοιλιά μου είναι τέλεια... Τ' αρχίδια μου χτυπάνε στα μουνόχειλά σου... η καύλα μας φτάνει στα ύψη. Και σε κάτι τέτοιες στιγμές, εσύ πάντα χύνεις.

Όχι μόνο χύνεις καυλιάρα μου, αλλά μου ζητάς να σε γαμάω κι άλλο. Δεν χορταίνεις τον πούτσο μου… Σε όλες τις δυνατές στάσεις. Και φυσικά το αγαπημένο μας… πισωκολλητά! Στημένη στα τέσσερα, να σου πιάνω πολύ σφιχτά τα κωλομάγουλα και να σε πηδάω δυνατά, τόσο πολύ που η φωνή σου να πάλλεται ανάλογα με τον ρυθμό που καρφώνεσαι στο πούτσο μου.

Εκεί εγώ ξεφεύγω, βγάζω τα λυσσακά μου. Θέλω να σε πάρω με όποιο τρόπο μπορώ, δεν σε χορταίνω. Όρθια, στημένη στη πολυθρόνα του δωματίου. Να ακουμπάς με το χέρι σου το έπιπλο και να μου τουρλώνεις την κωλάρα σου. Να σε πιάνω από τους ώμους και να σε γαμάω... αργά και περιστροφικά. Με κινήσεις της λεκάνης μου να περιστρέφω τον πούτσος μου μέσα στο μουνί σου. Να σταματώ και να νοιώθεις τον πούτσο μου μέσα σου… να ξεχειλώνει τη μουνάρα σου.

Αρχίζεις εσύ τώρα να κουνάς τη λεκάνη σου με τον πούτσο μου βαθιά μέσα στο μουνί σου και τον κώλο σου κολλημένο πάνω μου. Βογκάς από ηδονή γιατί ξέρεις ότι θέλω κι άλλο να σε γαμήσω. Η αίσθηση της μουνάρας σου είναι τέλεια. Όπως και για σένα η αίσθηση του καυλιού μου να σε γεμίζει. Η κωλάρα σου πάλλεται από τις ψωλιές μου λες και είναι από ζελέ. Βλέπω τα βυζιά σου από τον καθρέφτη να κουνιούνται πέρα-δώθε. Σε ελάχιστο χρόνο τρέμεις, λαχανιάζεις και χύνεις πάλι. Χύνεις πολύ!

Τι γαμήσι είναι αυτό, κούκλα μου! Σ' έχω ξεμουνιάσει! Έχουμε και οι δυο μας διαλυθεί από την καύλα! Μόνο ένα μεγαλειώδες τελείωμα λείπει. Σε καβαλάω από πάνω, φέρνω τον πούτσο μου στο πρόσωπό σου και αρχίζω τον παίζω. Τα θέλεις, ναι! Θέλεις τα χύσια μου! Ανοίγεις το στόμα, βγάζεις την γλώσσα έξω και με περιμένεις. Να χύσω να τα πιείς! Δεν άντεξα… Το καυλί μου πυροβόλησε χύσια με δύναμη… στο πρόσωπό σου αλλά τα πιο πολλά στο στόμα σου. Έμπειρη στις πίπες όπως σ' έχω κάνει, παίζεις με τη γλώσσα το πουτσοκέφαλο, αλλά να δεν κλείνεις το στόμα. Μόλις
τελειώνω, κλείνεις το στόμα και τα καταπίνεις όλα. Με τραβάς και με φιλάς και ξαπλώνω δίπλα σου. Κολλάς πάνω μου και με αγκαλιάζεις. Αυτό ήταν πραγματικό γαμήσι μωρό μου! Ό,τι σου στερεί ο αντρούλης σου. Ένα ταξίσι στο όνειρο!

No comments:

Post a Comment