April 16, 2017

Πασχαλινές παρανομίες

Το ραντεβού μας είναι στο δωμάτιο του ξενοδοχείου. Σου έχω δώσει τον αριθμό και σε περιμένω με ανυπομονησία. Χτυπάς απαλά την πόρτα στην ώρα σου και σου ανοίγω. Στέκομαι πίσω από την πόρτα χωρίς να με δεις και να μην φανώ φυσικά από τον διάδρομο προχωράς μέσα στον χώρο και κλείνω την πόρτα πίσω σου. Έχω ακουμπήσει την πλάτη μου στον τοίχο με το ένα πόδι λυγισμένο.

Μέσα από το μισοσκόταδο ακούς τη φωνή μου που σε διατάζει να γδυθείς. Φοράς για εσώρουχο ένα κορμάκι  που πιέζει το στήθος σου αλλά δεν το καλύπτει… οι ρώγες σου είναι πολύ ερεθισμένες, μαύρες κάλτσες με σιλικόνη που αγκαλιάζουν τα μπουτάκια σου και μαύρες γόβες. Φαντάζομαι το μουνάκι σου να γυαλίζει από τα υγρά μου.  Είσαι έντονα βαμμένη με ένα κόκκινο κραγιόν στα χείλη.

Η έκπληξη στο βλέμμα σου είναι ευχάριστη. Σε πλησιάζω και περνάω το χέρι μου γύρω από την μέση σου. Σε φιλώ με πάθος και οι γλώσσες μας γίνονται ένα... κατεβάζοντας το χέρι μου στον κώλο σου χουφτώνοντάς τον δυνατά. Σε γυρνάω στο πλάι λίγο και γέρνεις προς τα πίσω, τα βυζάκια σου τεντώνονται και τα φυσάω απαλά, περνάω το δάχτυλό μου πάνω από τις ρώγες σου και ανατριχιάζεις. Κατεβάζω το χέρι μου στο υγρό μουνάκι σου και παίζω απαλά μαζί του, οι ρώγες σου είναι παραδομένες στο παιχνίδι που κάνει η γλώσσα μου, τις ρουφάω, τις γλύφω, τις δαγκώνω και  καυλώνεις …

Παίρνω μια πολυθρόνα και την βάζω πλάι στο κρεβάτι. Σιγά-σιγά  βγάζω όλα τα ρούχα μου ενώ εσύ χαϊδεύεις το κορμί μου απαλά και κάθομαι. Βάζω τα πόδια μου πάνω στο κρεβάτι και τα ανοίγω. Θέλω να βλέπω τον πούτσο μου να σκληραίνει χωρίς να τον ακουμπάς. Εσύ σκαρφαλώνεις στη πολυθρόνα…  πλέον το μουνάκι σου είναι μπροστά μου, βγάζω την άκρη της γλώσσας  μου απαλά πάνω στην κλειτορίδα σου και την παίζω παιχνιδιάρικα, μετά  σε γλύφω σε όλο το μήκος, από τον κώλο μέχρι πάνω στην σχισμή που κάνουν τα πόδια σου, έχεις τρελαθεί από καύλα.

Με το ένα χέρι χτυπάω απαλά το μουνάκι σου και ταράζεται. Σε κοιτάω και έχεις λιώσει. Σιγά-σιγά αρχίζω να σου ανοίγω  με τα δάχτυλα τα μουνόχειλα και χώνω το κεφάλι μου ανάμεσα στα πόδια σου. Σου πιπιλάω την κλειτορίδα, την ρουφάω και την παίζω με την γλώσσα μου πότε απαλά και πότε έντονα. Μετά, με την γλώσσα μου πάντα, σε γλύφω στην τρυπούλα σου βάζοντας την λίγο μέσα και μέχρι την κλειτορίδα, γευόμενος τα υγρά σου. Γυρίζω και σε κοιτάω έχεις καυλώσει όσο δεν πάει, σε βλέπω δεν κρατιέσαι και θες τον πούτσο μου.

Γυρίζω πάλι στο μουνάκι σου και του χώνω την γλώσσα μου όσο πιο βαθειά γίνεται, με το χέρι μου παίζω την κλειτορίδα σου και χτυπιέσαι. Ξαφνικά βάζω ένα δάχτυλο μέσα και παραδίνεσαι στον ρυθμό μου. Μέσα έξω, ένα δάχτυλο  δύο δάχτυλα και πάω πιο κάτω στον κώλο σου. Με τα υγρά σου και το σάλιο μου γυαλίζει η ροδαλή τρυπούλα σου. Απαλά την ακουμπάω με την γλώσσα και τινάζεσαι. «Πήδα με σε  παρακαλώ» φωνάζεις «δεν αντέχω άλλο». Το στόμα μου και τα χέρια μου έχουν αρχίσει έναν ξέφρενο ρυθμό, να σε γλύφω, και σου βάζω δάχτυλα πότε στο μουνί και πότε στον κώλο που λίγο ακόμα αν τον κρατούσα θα έχυνες αλλά δεν θα σου κάνω την χάρη.

Σου βάζω δυο δάχτυλα στο μουνί σου και σου τα δίνω να τα γευτείς. Εσύ τα  ρουφάς αχόρταγα και ζητάς κι άλλο… σου χουφτώνω άγρια το μουνί γεμίζοντας την παλάμη με τα χύσια σου. Τραβιέσαι πίσω και μένεις να γλύφεις τους χυμούς σου από το χέρι μου. Έρχομαι στο πλαϊ, σε πιάνω από τα μαλλιά και οδηγώ το στόμα σου στον πούτσο μου. ‘Οσην ώρα γουστάρω θα με τσιμπουκώνεις, σου λέω και τον παίρνεις όλο στο στόμα σου. Απολαμβάνω τη πίπα  που μου κάνεις. Όχι για πολύ ώρα βέβαια, γιατί η ιδέα να σε πηδάω σαν πουτανάκι, με εξιτάρει περισσότερο.

Σηκώνομαι και παίρνω από το κομοδίνο ένα προφυλακτικό, ξέρεις τι σε περιμένει. Σε πιάνω από το μαλλί και σε στήνω στα τέσσερα με πρόσωπο προς το καθρέφτη. Το κεφάλι σου στηρίζεται στη πλάτη της πολυθρόνας. Ο πούτσος μου είναι πολύ κοντά στο μουνί σου. Σου πιάνω τα κωλομέρια τα σηκώνω λίγο και τα ανοίγω για να ανοίξει και το μουνάκι σου, ακουμπάω την άκρη του πουτσοκέφαλου και σου κάνω πινέλο από την κλειτορίδα μέχρι την τρύπα του κώλου σου. Μια, δυο φορές και τον χώνω μέσα με δύναμη…

Τινάζεις το κεφάλι σου πάνω και βογγάς, κουνιέσαι ανεξέλεγκτα  μπρος-πίσω. Εγώ σου δίνω ξυλιές στον κώλο και δεν κουνιέμαι… Έτσι τσουλάκι μου, δείξε μου πως γαμιέσαι, δείξε μου πόσο σου αρέσει… Εσύ έχεις ακουμπήσει το κεφάλι στη πολυθρόνα με κλειστά μάτια και εγώ σε γαμάω με δύναμη κρατώντας σε από την λεκάνη. Κοιτιόμασταν στον καθρέφτη αμίλητοι και η καύλα μας μεγάλωνε όλο και πιο πολύ. Μου λες, «Έτσι σκίσε μου το μουνάκι μωρό μου. Έτσι θέλω να με γαμάς…»

Σε πιάνω  από την λεκάνη και σε καρφώνω με δύναμη, σ’ έχω ξεμουνιάσει! Ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος, που θυμάμαι σ' έφτιαξε για τα καλά:
 
-    Σε πηδούσε έτσι ο άντρας σου; Όχι… γι' αυτό έγινε κερατάς. Για να σε φτιάχνω εγώ!

-    Εκείνος είναι τρυφερός...

-    Ο πρόστυχος γαμιάς όμως σε φτιάχνει τσουλάρα. Ήθελες να είσαι η πόρνη κάποιου αρσενικού που θα σε πηδάει όποτε γουστάρει. Από εδώ και πέρα θα μου ανήκεις και θα γίνεται ότι θέλω εγώ.

-    Θα ανήκω και στους δυο σας...

-    Όχι θα είσαι η πουτάνα του πούτσου μου. Θα στον βάζω πιο άγρια από ότι ο άντρας σου.

-    Δε νομίζω ότι αντέχεις περισσότερο από αυτό!

-    Έτσι λες ε; Τώρα θα δεις μωρή πουτάνα τι μπορώ εγώ…
 
Έχω ξεφύγει... Σου σηκώνω τα πόδια ψηλά και με γαμάω σαν τρελός. Έχω ανοίξει τη μουνάρα σου μέχρι εκεί που δεν πάει. Πλέον έχεις παραδοθεί… χύνεις ασταμάτητα. Μετά από λίγο τελειώνω και εγώ μέσα σου. Ξαπλώνω και έρχεσαι από πάνω μου στα τέσσερα να καθαρίσεις τον πούτσο μου ρουφώντας τον απαλά . Η γλώσσα σου με γαργαλάει και απαλύνει το κάψιμο από το σκίσιμο που σου έκανα. Μετά ξαπλώνεις δίπλα μου και βάζεις το κεφάλι σου στο στήθος μου. Σε ευχαριστώ μωρό μου, για την ηδονή που μου χαρίζεις!

 

No comments:

Post a Comment