April 30, 2017

Το έπαθλο είσαι εσύ

Προχτές παίξαμε στοίχημα ότι δεν θα κατάφερνα να σε κάνω να χύσεις μέσα στο πρώτο πεντάλεπτο που θα ακουμπούσα το μουνί σου. Το έπαθλο, αν κέρδιζα, ήσουν εσύ. Την επόμενη κιόλας μέρα, επαναληπτικό γαμήσι, ασχέτως του αν θα ήταν πολύ δύσκολο να ξεφύγεις από τον άντρα σου. Αν έχανα; Ένας μήνας αγαμία...

Την επομένη στο Captain's, δρέπω τους καρπούς της νίκης μου. Σ’ έχω μπροστά μου, ντυμένη με μίνι μαύρο φουστανάκι, κόκκινο πουκάμισο, μαύρες κάλτσες και κόκκινες ψηλοτάκουνες γόβες. Από μέσα, τα πρόστυχα εσώρουχα που είχαμε πρόσφατα αγοράσει από sex shop. Σου ζήτησα να μου σερβίρεις ένα ποτό και να με καυλώσεις και άρχισες να μου χαϊδεύεις τη πούτσα μου. Ήμουν ήδη πολύ καυλωμένος και η ατμόσφαιρα σε τσίτωσε. Ξεκινήσαμε τη βραδιά, με ποτά και πίπες.

Άρχισες να μου παίρνεις τσιμπούκι, ρουφώντας και τρομπάροντας τον πούτσο πεσμένη στα τέσσερα. Μου έπαιξες τ’ αρχίδια ενώ με είχες βαθιά στο στόμα σου. Το χέρι σου πήγαινε και πίσω από τα’ αρχίδια και μου χάιδευες την κωλοτρυπίδα. Μόλις την ακούμπησες, η ψωλή μου σκίρτησε! Άρχισες να τη παίζεις γρηγορότερα και καύλωνα περισσότερο.

Με πίπωνες και με μαλάκιζες, ενώ έβαλες και τη κωλοτρυπίδα μου στο κόλπο. Την χάιδευες και προσπαθούσες να μου την παραβιάσεις με το δάχτυλο. Κόντευα να σε χύσω πάνω στην ανατριχίλα της καύλας, αλλά εσύ συνέχιζες. Πλέον γλύφεις τον κώλο μου, δαγκώνεις απαλά τα κωλομάγουλά μου ζουλώντας τα, με βλέπεις ότι φτάνω στο όριό μου να σε πηδήξω αλύπητα...

Άνοιξες τα πόδια σου προσφέροντας το ορθάνοιχτο μουνί σου στο καυλί μου. Μπήκα με τη μία μέσα σου και άρχισα το σφυροκόπημα. Μου χαϊδεύες το στήθος την ώρα που σου γαμούσα το μουνί και με έβλεπες με ένα βλέμμα όλο λαγνεία. Με τα μπράτσα μου πιάστηκα από το λαιμό σου κι έφερα το κεφάλι μου πλάι σου. Με φιλούσες και με έγλειφες μέχρι που έφτασες στο αφτί μου. Ανατρίχιασα στο γλείψιμο. Άρχισες να μου ψιθυρίζεις ό,τι καυλόλογα σου έρχονταν στο μυαλό…

Και τελειώνουμε ταυτόχρονα σχεδόν. Βγαίνω από τη πλημμυρισμένη μουνάρα σου, τραβάω πίσω να ξαπλώσεις στο κρεβάτι και έρχομαι κοντά σου, πιάνοντας τον φρεσκοχυμένο πούτσο μου και τον χώνω στο στόμα σου να τον καθαρίσεις κάνοντάς μου παράλληλα ένα φανταστικό τσιμπούκι. Χύνω με τη σειρά μου ασταμάτητα, όλη αυτή η προσμονή με έφερε στα άκρα μου. Συνεχίζεις να με πιπώνεις μέσα-έξω και με γλύφεις για να με γευτείς. Είσαι όπως πάντα, μοναδική καυλιάρα!



No comments:

Post a Comment