April 9, 2017

Ο επίλογος γράφτηκε στο αυτοκίνητο

Μωρό μου, όπως πάντα, το περιμένω να μου το κάνεις… Να ξεσηκωθώ με τη μυρωδιά σου, με το σέξυ ντύσιμο… το στενό παντελόνι και τα ψηλοτάκουνα, τη μπλούζα με το βαθύ ντεκολτέ, το στενό σουτιέν που δείχνει τα βυζόμπαλά σου τόσο λαχταριστά και φουσκωμένα, να μοιάζουν να θέλουν να βγουν έξω! Να σ΄ έχω πλαϊ μου στη θέση του συνοδηγού, και κάθε φορά που αλλάζω ταχύτητα να χαϊδεύω τα μπούτια σου, ενίοτε δε να πασπατεύω φευγαλέα το λαχταριστό μουνάκι σου…

Μ' αρέσει τρελλά όταν καταλαβαίνεις που δεν αντέχω άλλο και μου ανοίγεις το φερμουάρ, χώνοντας το χέρι σου μέσα και αρχίζεις να τρίβεις απαλά και καυλιάρικα τον πούτσο… Αυτή είναι καύλα μανάρι μου και απόψε είναι δικιά σου. Με μια κίνηση να μου τον τραβήξεις από το παντελόνι να στέκεται καμαρωτός λίγο κάτω από το τιμόνι. Ωραίος και μεγάλος, με απολαυστική γεύση. Σκέτο γλύκισμα! Είναι το επιδόρπιό σου για το βράδυ.

Δεν αντέχω άλλο, κόβω σε ένα στενό, παρκάρω το αμάξι, σε πιάνω και αρχίζουμε να φιλιόμαστε σαν μανιασμένοι. Μ' έχεις ανάψει… ήδη τα 'χω παίξει, η καρδιά μου βροντάει σαν τρελή. Σε σκέφτομαι, με μια ρουφηξιά να τον παίρνεις όλον μέχρι το λαρύγγι και να τον αφήνεις σιγά-σιγά πάλι έξω. Απόψε, είσαι αποφασισμένη να τον φας και να του βγάλεις κάθε σταγόνα! Και με κάθε σου ρούφηγμα ο πούτσος μου βυθίζεται στο στόμα και μετά τραβιέται έξω και πάλλεται στον αέρα στέλνοντας ανατριχίλες σε όλο μου το κορμί.

Είσαι μοναδική στο βασανιστικό και απολαυστικά αργό τσιμπούκι! Στη τεχνική του να με κρατάς στα όρια του οργασμού, αλλά να μη με κάνεις να χύσω αν δε γευτείς πούτσα όπως και όσο εσύ το θέλεις! Και με τρελαίνεις, τόσο που να έχω σφηνώσει τη γλώσσα μου στο στόμα σου και να παραμερίζω το σουτιέν της για να φτάσω στα παιχνίδια τον ονείρων μου…όταν τελικά το πετυχαίνω, φτιάχνομαι απίστευτα… έχεις τέτοιο όμορφο και στητό βυζί που σχεδόν χύνω και μόνο που το αντικρύζω.

Ενώ αφήνεσαι στη βυζοπεριποίηση που σου προσφέρω ζουλώντας τα στήθια σου, δεν σταματάς το τσιμπούκι. Συνεχίζεις σαν να είσαι παιδί που δεν θέλει να χάσει το παιχνίδι του. Μου χαρίζεις μια από τις πιο μαστόρικες πίπες που μου 'κανες ποτέ... με ρουφάς αργά και βαθιά ταλαιπωρώντας το πουτσοκέφαλο ανάμεσα στα δόντια σου, μου γλύφεις τ' αρχίδια, μου σαλιώνεις το πουτσοκορμό από τη βάση μέχρι το κεφάλι, μ' έχεις κάνει να λιώνω με το στόμα σου.

Είσαι φωτιά… έτσι που σε βλέπω στο φως του φεγγαριού να με πεθαίνεις με το τσιμπούκι σου. Δίκιο είχες που μου έλεγες για τη φήμη σου στις πίπες! Παίρνεις τις καλύτερες! Και στο λέει αυτό ένα αρσενικό που του 'χουν πάρει χιλιάδες… Ξέρεις ακριβώς σε ποιο σημείο στη βάλανο πεθαίνω από καύλα… μέχρι και τη δύναμη του ρουφήγματος που θα μου κάνεις. Είσαι μοναδική στα τσιμπούκια λατρεία μου, έτσι όπως τα ονειρεύεται ένας άντρας!

Το θέλεις γλύκα μου, το ζητάς… να σου δώσω τα χύσια μου, να σε χύσω σαν πουτάνα. Με ουρλιαχτά, για να μ' ακούς να φωνάζω το όνομά σου την ώρα που παίρνεις το σπέρμα μου στο στόμα σου. Τα καταπίνεις όλα και με στεγνώνεις εντελώς… μετά από μια υπέροχη πίπα, ένας αξέχαστος οργασμός… ένας από τους πολλούς που θα ακολουθήσουν. Η έξοδός μας τελειώνει, αφήνοντας με θολωμένο από τον οργασμό να σε σκέφτομαι με ευγνωμοσύνη…

Λατρεμένη μου πουτάνα!

1 comment: