May 6, 2017

Ανατριχίλα και καύλα!

Σε ήθελα χθες να βγάλεις όλα τα ρούχα σου εκτός από το στρινγκ σου και τις καινούριες ψηλοτάκουνες γόβες σου. Επιθυμούσα να σε βλέπω έτσι γυμνή, σαν πουτανάκι. Να απολαύσω τα βυζιά σου. Να απολαύσω αλλά και να καυλώσω συγχρόνως, με όλο σου το σώμα. Και μου τα 'φερες όλα όπως σου 'χα πει!

Τι βυζάρες είναι αυτές που έχεις κούκλα μου, σφιχτές μα ταυτόχρονα ζουμερές, με σκούρες θηλές και ρώγες πρησμένες από καύλα;;; …Μεγάλες. Μου βάζουν ιδέες για να μεγαλώσω τον αισθησιασμό των στιγμών… Θα το κάνω ακόμα καλύτερο και πιο απολαυστικό και για τους δυο μας. Ίσως λίγο περισσότερο για σένα, όταν ακουμπήσω ένα παγάκι που έχω πάρει από το ποτό μου πάνω στις ρώγες σου… Ανατριχίλα και καύλα μωρό μου, ε; Δεν χάνεις χρόνο και στήνεσαι με τον κώλο προς εμένα… ανοίγεις τα πόδια και κολλάς με δύναμη και απότομα τα καπούλια σου στον πούτσο μου. Τρίβεσαι πάνω μου…

Είδες τι πούτσαρος είναι αυτός που έχω για σένα, μωρό μου; Πώς τον έχεις καυλώσει; Τον έχεις κάνει πύραυλο όπως μου κουνάς την απίστευτη κωλάρα σου πάνω του. Τον θέλεις πολύ, ε; Έτσι όπως στον δείχνω σε όλο του το μεγαλείο... όπως κάθομαι τώρα στο κρεβάτι με ανοιχτά τα πόδια και το πουτσοκέφαλο να κοιτάει το ταβάνι. Η ψωλή μου γυαλίζει στο ημίφως… στητή και έτοιμη να στα πάρει όλα. Θέλεις μια γεύση; Τι καύλα γυναίκα που είσαι... Το σεξ όπως θα έπρεπε να είναι. Χωρίς κολλήματα. Να κάνεις ό,τι νιώθεις και ό,τι καυλώνεις.

Πλησιάζεις και γλείφεις απαλά το καυλί και μετά το παίρνεις όλο τρυφερά μέσα στο στόμα σου. Η ζεστασιά από την υγρή και γλυκειά πίπα με στέλνει σε πελάγη καύλας. Ανατριχιάζω ολόκληρος, ηλεκτρίζομαι, καίει η πούτσα μου... δεν θα μπορέσω να κρατηθώ πολύ. Η θέα μιας τέτοιας καυλιάρας γυναίκας να είναι γονατιστή μπροστά μου και να μου κάνει ένα τόσο καυτό τσιμπούκι με τρελαίνει από ηδονή!

Είσαι μουνάρα μωρό μου… πολύ πρόστυχη μουνάρα! Θέλω να σε νιώσω. Να σε φάω. Να σε γλείψω. Να σε γαμήσω! Να σου ρουφήξω το μουνί και να με χύσεις… Τώρα! Σκύβω και ανοίγω στα όρθια το μουνί σου, κάνω στην άκρη το στρινγκ και ορμάω να το φάω με πάθος. Οι λιγοστές τριχούλες, η καμπυλάτη κορμάρα σου, οι ρώγες σου, τα βυζιά σου, το αποτριχωμένο μουνί, η ευωδιά του σώματος αλλά και του μουνιού σου, όλα αυτά με καυλώνουν τόσο, που θέλω να σε φάω μέχρι να με χύσεις…

Τι γλειφομούνι είναι αυτό, καύλα μου; Έχεις τη γλώσσα μου παντού, μέσα στη σχισμή του αιδοίου, στα μουνόχειλα, στην κλειτορίδα, στα μπούτια, γύρω από το μουνάκι, παραπίσω μέχρι τη κωλοτρυπίδα… δάχτυλα και γλείψιμο, δάχτυλα μέσα και προς τα πάνω… Σήκωμα τα μπούτια και γλείψιμο του κώλου σου… ρούφηγμα παντού… όλα σου τα κάνω. Και η πούτσα μου πέτρα να τρίβεται στο κρεβάτι…

Κουνάς την λεκάνη σου και αρχίζεις να ανασαίνεις γρήγορα… πλησιάζεις την κατάσταση παροξυσμού. Θα χύσεις! Έλα μωρό μου, χύσε… δώστα μου! Το μουνί σου έχει πλημμυρίσει από υγρά κι εγώ στα γλείφω όλα, σε ρουφάω μέχρι τελικής πτώσης… Η κλειτορίδα σου είναι το κάτι άλλο, πρησμένη και σκληρή, παίζει πέρα-δώθε στο στόμα μου… το μουνί σου γυαλίζει μούσκεμα στα ζουμιά του… Αλλά τώρα έχει συνέχεια η απόλαυση.

Θέλω να ξαναγλείψεις τη σκληρή πουτσάρα μου. Να απολαύσω άλλη μία από τις καταπληκτικές πίπες που ξέρεις να μου παίρνεις! Ξέρεις ακριβώς τον τρόπο που πεθαίνω από καύλα… όχι μόνο με το γλείψιμο ή το πιπίλισμα του πούτσου, αλλά και με τη τεχνική που παίρνεις τα μπαλάκια μου στο στόμα σου και τα ρουφάς απαλά ενώ ανασαίνεις επάνω τους… Το τσιμπούκι σου είναι μοναδικό και έτσι όπως το ονειρεύεται ένας άντρας!

Έτσι όπως είσαι παραδομένη και λαχανιασμένη σηκώνομαι, και πάω στα γόνατα δίπλα σου και σου ακουμπάω τον πούτσο μου στο στόμα σου, σπρώχνοντάς τον στα χείλια σου. Έλα να νιώσω την ανάσα σου στον πούτσο μου καυλιάρα μου… Ανασαίνεις βαριά και το νιώθω στον πούτσο μου που τον είχες πιάσει με το χέρι, έχοντας κολλήσει τα χείλια σου πάνω του. Και αρχίζεις να μου γλείφεις τον πούτσο, να παίζεις με την γλώσσα σου στο καυλί μου και να με απογειώνεις...

Το κάνεις απαλά και πολύ υγρά. Κρατάς την πούτσα μου σφιχτά στο χέρι σου και την γλείφεις παντού. Εγώ απλώς απολαμβάνω την υπέρτατη καύλα. Σε λίγο, σε καβαλάω από πάνω και αρχίζω να τρίβω την σκληρή ψωλή μου στα πρόσωπό σου. Εσύ να παίζεις και να γλείφεις με την γλώσσα έξω σαν κουτάβι. Ανεβαίνω λίγο πιο ψηλά και τ' αρχίδια μου είναι  πια στο στόμα σου. Νοιώθω την καυτή σου ανάσα πάνω τους σε συνδυασμό με την γλώσσα σου. Ταυτόχρονα μου κρατάς με το χέρι την πούτσα και την παίζεις απαλά ή την μετακινείς για να γλείψεις εκεί που θέλεις...

Αυτή η τσιμπουκλού θεά είναι ολόκληρη για μένα! Έτριβα το καυλί μου πάνω της, ένιωθα τις ρώγες της σκληρές και τη φιλούσα με πάθος. Σε θέλω όλη καύλα μου, δεν συμβιβάζομαι με ημίμετρα. Θέλω να νοιώσω τη ρώγα σου στο πουτσοκέφαλό μου καυλιάρα μου, θέλω να δω τα βυζιά σου να φουσκώνουνε όπως θα τρίβονται με τον πούτσο μου ανάμεσα τους.

Έρχεσαι από πάνω και μου κάνεις ένα βασανιστικό γλείψιμο στο καυλί… ένα απαλό, για μια στιγμή. Ο πούτσος μου πάλλεται από την καύλα. Μετά σκύβεις, οι βυζάρες σου κρέμονται και φέρνεις τη σκληρή ρώγα σου ακριβώς πάνω από το πουτσοκέφαλό μου, με κοιτάς και χαμογελάς όλο υπονοούμενα. Κατεβάζεις το σώμα σου και η ρώγα σου ακουμπά στη τρυπούλα του. Ηλεκτρικό ρεύμα να διαπερνά το καυλί μου! Κουνούσες η τα βυζιά σου μπατσίζοντας τον πούτσο μου, έπαιζες με τη ρώγα σου πάνω στο πουτσοκέφαλό μου ή έχωνες όλο το καυλί μου ανάμεσά τους. Τι πουτάνα είσαι…. Τι καύλα! Είμαι ακόμα μια φορά έτοιμος να χύσω… μ' έχεις τρελάνει. Σε γυρνάω ανάσκελα και αρχίζω να σε φιλάω… φιλάς υπέροχα. Οι γλώσσες μας κάνουνε τρελά παιχνίδια. Σου γλείφω και δαγκώνω το περίγραμμα από τα χείλια, τους λοβούς των αυτιών, το λαιμό σου.

Πεινασμένος για τη σάρκα σου, κατεβαίνω στα βυζιά σου… τα πιάνω και τα ζουλάω, τους γλείφω τις θηλές και μετά παίρνω τις ρώγες σου στο στόμα μου. Τι αίσθηση ήταν αυτή! Τόσο σκληρές δεν είχα ξαναφιλήσει ποτέ, τις ένιωθα στο στόμα μου να έχουν γίνει πέτρα... και η καύλα που νοιώθω είναι απερίγραπτη. Ειδικά βλέποντας την αντίδρασή σου. Βαριανασαίνεις και μουγκρίζεις κουνώντας τους γοφούς σου.

Με θέλεις όμως. Θέλεις να σε γαμήσω… Να σε γεμίσω πούτσο! Βάζω προφυλακτικό και σε κοιτάζω, έτσι όπως είσαι ξαπλωμένη ανάσκελα με τα πόδια ανοιχτά να κοιτάς τον πούτσο μου. Παραμερίζω στην άκρη το κυλοτάκι σου και στον χώνω μέσα στο μουνί απαλά και βαθιά. Μπήκε πολύ εύκολα και έφτασε στον πάτο αμέσως. Εσύ σφίγγεις το μουνί σου και κολλάς πάνω μου, λες και θέλεις κι άλλο τόσο πούτσο μέσα σου…

Και αρχίζω το σφυροκόπημα. Σε γαμάω δυνατά και βαθιά. Με τα πόδια κάτω αρχικά, μετά στα σηκώνω ψηλά και σε κάθε κάρφωμα τ' αρχίδια μου χτυπούν τον κώλο σου. Τα βυζιά σου χορεύουν πάνω-κάτω από τα σπρωξίματά μου. Το πρόσωπό σου είναι σκέτο όνειρο. Ώριμο και μέσα στην καύλα. Δεν σε χορταίνω. Κι εσύ να μου λες πως νιώθεις, να μου ζητάς να σε σκίσω, να γεμίσω το μουνί σου πούτσο και να βογκάς και να ζητάς κι άλλο.

Σε γυρνάω στα τέσσερα και ξεκινώ το σφυροκόπημα πισωκολλητά. Ο κώλος σου να πάλλεται, εσύ να βογκάς… εγώ να νιώθω τα υγρά σου να μουσκεύουν τ' αρχίδια μου και να βλέπω τα βυζιά σου να πηγαίνουν πέρα-δώθε στον καθρέφτη στο πλάι του κρεβατιού. Δε χορταίνω να βλέπω την κωλάρα σου ανάμεσα στα χέρια σου και το μουνάκι σου να τρώει πραγματική πούτσα από πίσω…

Σε σπρώχνω μπρούμυτα τελείως που είναι από τις αγαπημένες σου στάσεις και σε πηδάω δυνατά… σε κάθε κάρφωμα, νοιώθω τ' αρχίδια μου στο μουνί σου αλλά κυρίως με κάθε σπρωξιά αισθάνομαι τον μαλακό κώλο σου σε όλο του το μεγαλείο. Έχασα τον λογαριασμό από τις στάσεις… Σε πήρα πλάγια. Μετά κάθισες εσύ από πάνω μου. Κατόπιν όρθια με κόντρα στο τοίχο ή με το να περπατάς στο δωμάτιο καθώς με έχεις βαθιά στη μούνα σου. Ήθελα να σε γαμάω όσο πιο πολύ μπορούσα. Δεν ήθελα να τελειώσει η καύλα. Σε ξεσκίζω αλύπητα και εσύ να κάνεις σαν τρελή. Τρέμεις, βογκάς σφαδάζεις από την ηδονή που σου χαρίζω… Δεν ξέρεις πόσες φορές έχεις χύσει πάνω στο καυλί που σε πηδάει. Δεν έχεις καταλάβει... Δεν αντέχεις... Σ' έχω ξεμουνιάσει… Τόσο ώστε να δέχεσαι τον πούτσο με κλειστά μάτια, άβουλη πλέον… ανάσκελα στο κρεβάτι με τα πόδια ανοιχτά.

Θα το ξεκουράσω το μουνάκι σου καύλα μου… προθυμοποιούμαι και τραβιέμαι από μέσα σου, αρχίζοντας να το γλείφω απαλά. Με ευγνωμοσύνη για την ηδονή που μου πρόσφερε… Αυτό το υπέροχο, αποτριχωμένο, απαλό… γαμημένο, ανοιχτό πια, μουνάκι σου με την τέλεια τριχωτή γραμμούλα στο πάνω μέρος.

Μόλις ξαναβρίσκουμε τις ανάσες μας, σηκώνομαι και πάω δίπλα στον καθρέφτη. Σειρά σου να με γλείψεις, μουνάρα μου! Έρχεσαι, σκύβεις και αρχίζεις μια φοβερή ακόμα πίπα. Μόνο που τώρα σε χαζεύω από τον καθρέφτη. Εσένα τη θεά, την καμπυλάτη μουνάρα… να με ρουφάς. Ο πούτσος μου είναι τόσο μεγάλος , για το στόμα σου που φαινόταν ότι θα σ' έπνιγε καθώς βυθίζονταν στο λαιμό σου. Το θέαμα από τα είδωλά μας στο καθρέφτη με δαιμονίζει. Σε σηκώνω όρθια, σε γυρίζω στο καθρέφτη όρθια και αρχίζω να σε γαμάω λυσσασμένα. Πάλι η αίσθηση αλλά και η όψη της κωλάρας σου και ο αντικατοπτρισμός στον καθρέφτη από τα βυζιά σου να κρέμονται και να κουνιούνται… η όψη από τα μπούτια σου, η τριχωτή γραμμούλα στο μουνί σου, η κοιλίτσα σου… Και ο πούτσος μου να σε καρφώνει δυνατά! Είσαι η απόλυτη θεά της καύλας. Το μουνί σου έτρεχε υγρά και έκανε τους γνωστούς θορύβους στο κάρφωμα…

Δεν αντέχω άλλο. Γονάτισε να σε χύσω καριόλα! Θέλω να σε γεμίσω χύσια… να σου τα ρίξω… Να σε λούσω παντού, όπου κάνω κέφι μωρό μου… Τελικά σ' έχυσα στο πρόσωπο… όλα στο πρόσωπο και στο στόμα. Είχες ανοίξει το στόμα και έπαιζες με τη γλώσσα περιμένοντας τον πούτσο μου να ακουμπήσει, παίρνοντας χύσια παντού, αλλά μη βλέποντας γιατί είχες κλειστά τα μάτια. Σ' έχυσα απίστευτα, όπως λίγες φορές στη ζωή μου. Τελείωνα για ώρα, βρίζοντας και μουγκρίζοντας και εσύ συνέχιζες το άρμεγμα του πούτσου μου, μέχρι που δεν έβγαζε πλέον τίποτα. Όταν τελείωσα ήσουν γεμάτη χύσια. Γεμάτη. Μάγουλα, μέτωπο, μύτη, χείλια, σαγόνι… παντού! Λατρεύω να βλέπω τα χύσια μου πάνω σου…

Σου χαϊδεύω τρυφερά τα μαλλιά καθώς ανοίγεις τα μάτια σου και κοιτάζεις τον εαυτό σου στον καθρέφτη και χαμογελάς πονηρά και εξαντλημένα στο είδωλό σου. Πω πω! Τι πουτάνα Θεέ μου! Είσαι θεά μωρό μου! Ξέπνοοι, ξαπλώνουμε στο κρεβάτι έτσι όπως είσαι χυμένη. Τρέμουν τα πόδια μας και δεν μπορούμε καν να πάμε να ξεπλυθούμε…

Μετά από κάποια ώρα θα πάμε στο μπάνιο και θα κάνουμε μαζί ντουζάκι… Απολαμβάνω να σου πλένω το ζουμερό κορμί σου. Μετά από τόσο έντονο γαμήσι ελάχιστοι έχουν διάθεση για δεύτερο, αλλά δεν είμαστε συνηθισμένοι εραστές. Δεν χορταίνει ο ένας τον άλλο! Ξαναρχίζεις να παίζεις τόσο περίτεχνα με τον πούτσο μου και εγώ σου μιλούσα τόσο πολύ πρόστυχα... που καυλώσαμε πάλι πολύ. Σου έλεγα πως νιώθω στο γαμήσι, σε ρωτούσα πως νιώθεις τον πούτσο μου… με τη σειρά σου ήθελες να μάθεις για την αίσθηση του μουνιού σου, για τις ρώγες σου και
πολλά-πολλά άλλα...

Το δεύτερο γαμήσι μας είναι πολύ πιο απαλό πολύ πιο ερωτικό και λιγότερο πρόστυχο. Πιο αργό, πιο αισθησιακό. Η κατάληξη; Ακόμα ένας οργασμός μετά από μια ώρα περίπου. Χύνεις πάλι πολύ γλυκά και πολύ υγρά. Πραγματικά πολύ υγρά και ζουμερά. Κι εγώ, αυτή τη φορά σε χύνω στην κοιλιά και στα βυζιά σου και τα αλείφεις παντού! Μείναμε εκεί, απολαμβάνοντας τη νιρβάνα του ηδονικού σμιξίματός μας…


1 comment:

  1. Καβλα η γκομενα για μια ακομη φορα !

    ReplyDelete