May 14, 2017

Συναδελφικό γαμήσι

Μωρό μου, σε σκέφτομαι συνέχεια και δεν μπορώ να αντισταθώ στη σαγηνευτική εικόνα σου. Δεν θυμάμαι ποτέ να αρνήθηκα καμμιά σου πρόκληση... πώς να πεις όχι άλλωστε σε μια τέτοια γυναίκα σκέτο πειρασμό. Έτσι όπως σε βλέπω να ετοιμάζεις τον πρωϊνό καφέ σου στο κουζινάκι, έχω φανταστεί πολλές φορές να σου σκίζω το προκλητικό κολάν σου και το (συνήθως) αποκαλυπτικό στρινγκάκι σου πάνω στο γραφείο μου και να σε παίρνω απότομα και με μανία, λες και θα ήταν η τελευταία φορά που θα έκανα κάτι τέτοιο!

Έχω αρχίσει να καυλώνω καθώς φέρνω στη σκέψη μου την τελευταία φορά στο αρχείο, που με κοίταξες όλο νόημα στα μάτια, έφερες τα χείλη σου πάνω στα δικά μου και μου έδωσες ένα από τα πιο παθιασμένα φιλιά που είχα δεχτεί ποτέ. Αφέθηκα σ' αυτό το φιλί, να το απολαύσω. Χάιδεψα απαλά τα βυζάκια σου, ενώ το άλλο χέρι μου κρύφτηκε μέσα στο στρινγκάκι σου... δεν συνάντησα τριχούλες, παρά δυο μουσκεμένα, λαχταριστά μουνόχειλα.

Μετά απο λίγα δευτερόλεπτα, όταν βεβαιώθηκες ότι είμαστε μόνοι μας και η πόρτα ήταν κλειδωμένη, σταμάτησες και άρχισες να κατεβαίνεις αργά ξεκουμπώνοντας το πουκάμισό μου και φιλώντας με στο στήθος και την κοιλιά. Μου έβγαλες το πουκάμισο και μετά από λίγο και τη ζώνη, κατέβασες το παντελόνι μου και βλέποντας τα φανερά σημάδια της καύλας μου κατέβασες το σλιπάκι μου και τον έβαλες στο στόμα σου…

Κόντεψα να εκραγώ από τον τρόπο που ρουφούσες τον καυλωμένο πούτσο και του έκανες τα παιχνίδια με τη γλώσσα σου. Τότε σε γύρισα με λύσσα και σε πέταξα στο άδειο μεταλλικό ράφι... όπως ήσουν μπρούμυτα παρατήρησα τα υπέροχα κωλομέρια σου που στη μέση χωρίζονταν από το στρινγκάκι. Εκστασιάστηκα από αυτό. Πλησίασα και κατέβασα το κυλοτάκι που μου έκρυβε τη θέα του μουνιού σου. Ήταν υπέροχο αυτό που αντίκρυσα!

Αμέσως τότε μίλησε ο πούτσος μου που κόντευε να εκραγεί από την καύλα. Μπήκε με δύναμη μέσα σου και ακούστηκε ένας αναστεναγμός ηδονής και ευχαρίστησης... σύντομα, κουνιόμουν με δύναμη άγριου ζώου πάνω σου. Η υγρή σου μουνάρα ανέβασε την καύλα μου στα ύψη... ταυτόχρονα εσύ έπαιζες με την κλειτορίδα σου θέλοντας να τελειώσεις γρήγορα. Δεν είχαμε και πολλή ώρα έτσι και αλλοιώς...

Πηδιόσουν υποταγμένη στα γούστα μου σε εμβόλιζα πισωκολλητά και εσύ μόνο αναστέναζες πνιχτά... δεν πέρασε πολλή ώρα μέχρι που τελείωσες στον πούτσο μου πάνω... εγώ όμως άντεχα ακόμη. Σε γαμούσα όλο και πιο γρήγορα… σε κράταγα από την λεκάνη και σε καβαλούσα με δύναμη… σ’ είχα σκίσει! Ένοιωσα πως η ώρα που θα έχυνα δεν ήταν μακριά…

Τα βυζιά σου έπρεπε να χύσω καυλιάρα μου! Να στα ποτίσω και να μη σκουπιστείς, απλώς να φορέσεις από πάνω από το μουσκεμένο δέρμα το σουτιέν και να τα νιώθεις πάνω σου μέχρι το τέλος του ωραρίου, να σου θυμίζουν πόσο παθιασμένη γαμιόλα είσαι. Και πώς κέρδισες το βραβείο της πουτάνας του γραφείου!

Υπάκουα έσκυψες και ξεκίνησες να τον παίζεις τρίβοντας τον στα βυζιά σου και στις ρώγες σου, ενώ με κοίταγες με λαγνεία και καύλα περιμένοντας την ανταμοιβή σου. Είχα τρελαθεί, δεν άντεχα άλλο! Ένιωθα το σπέρμα μου να γεμίζει τα αρχίδια μου! Όταν σου είπα πως ήμουν έτοιμος να σε χύσω, τον έβγαλες και άρχισες να μου τον παίζεις τρομερά γρήγορα σφίγκοντάς τον με πολλή δύναμη.

Εκείνη τη στιγμή ένοιωσα σαν να διπλασιάζονταν η ποσότητα του σπέρματος που θα έβγαινε από μέσα μου. Οι ριπές που πετάχτηκαν πασάλειψαν τα βυζιά σου και έφτασαν στο λαιμό σου… τον έτριβες πάνω στις ρώγες σου σα μανιασμένη… αλλά και πιο ψηλά… σκουπίζοντάς τον στο πηγούνι σου και γύρω από το στόμα σου. Η ηδονή που ένιωθα ήταν απίθανη.

Κάποια στιγμή που τελείωσα σηκώθηκες και με φίλησε. Δεν κατάλαβα πως έγινε μέσα στην ένταση της καύλας μου. Εκείνο που κατάλαβα ήταν ότι σε φιλούσα και το στόμα σου ήταν μούσκεμα από τα υγρά μου... δεν τα είχες καταπιεί και μου έδωσες να δοκιμάσω τα χύσια μου αναμεμιγμένα με τα σάλια σου και την μυρωδιά του πούτσου μου. Στη διάρκεια της υπόλοιπης μέρας είχα τούτη τη γεύση να σε θυμίζει...

Είμαι τρελός καύλα μου... για σένα και μου αρέσει!

No comments:

Post a Comment