May 24, 2017

MMS #0054

Κοίτα τη ψωλάρα μου και λιώνε μωρό μου! Άρπαξέ το με το στόμα, παρ' το να το φας! Τσιμπούκωνε όπως ξέρεις γαμιόλα... Λαίμαργα, λες και γύρω σου δεν υπάρχει τίποτε άλλο από το καυλί μου!



Πρώτα το πουτσοκέφαλο... με τις χειλάρες σου, σαν βεντούζα. Να μου ξεριζώσεις τον πούτσο, να τον αρμέξεις από κάθε μικρή σταγόνα. Κουνώντας πάνω-κάτω το κεφάλι σου, να παίρνει ρυθμούς...



Δε χορταίνεις την πούτσα μου γλυκειά μου και θέλεις να τη τσιμπουκώνεις συνέχεια. Μακάρι να την είχες στο στόμα σου για ώρες, χωρίς να σταματάς σχεδόν καθόλου…



Λύσσαξες πουτάνα, θα σε κάνω τη θυμάσαι αυτή τη πίπα! Έκπληξη; Έρχονται τα χύσια μου και δεν θα τραβηχτώ! Θα σε γεμίσω με αυτά. Είναι πολλά και είναι για σένα απόψε καύλα μου...



Έτσι, θα με κοιτάς στα μάτια μπουκωμένη καθώς θα χύνω... Ρούφα! Κατάπινε! Σου πεταχτήκανε τα μάτια έξω γαμιόλα από το χύσιμο; Είσαι επιτέλους πόρνη! Έτοιμη για την νέα σου ανώμαλη ζωή… Όλη τη μέρα να έχεις παρτίδες με χύστες, καυλιά και ψωλοχύματα. Καλή σταδιοδρομία!




No comments:

Post a Comment