June 28, 2017

Shopping therapy...

Σαββατιάτικο απογευματινό shopping; Εγώ καύλα μου, θα βρίσκομαι στο γνωστό ξενοδοχείο της Αγίας Παρασκευής, να σε περιμένω αφού τελειώσεις τη βόλτα σου στα μαγαζιά του mall. Όσο θα περιμένω να σε δω στα καινούρια σου Tiffany's εσώρουχα και στα ψηλοτάκουνα και θα σε βλέπω στη φαντασία μου να περπατάς και να κουνιέται η κωλάρα σου, να παίζουνε οι βυζάρες σου και θα σκέφτομαι ότι θα μου στηθείς με ανοιχτά πόδια να σου πηδήξω το μουνί, θα ξεφεύγω από καύλα! Ήδη ονειρεύομαι το μουνάκι σου ανοιχτό από το γαμήσι και υγρό από τα χύσια να σου το φιλάω και το ανοίγω με τα δάχτυλά μου, να βάζω τη γλώσσα μου μέσα και να παίζω μαζί του...

Το θέαμα είναι εκπληκτικό. Ένα απαλό, άτριχο τελείως μουνί, με μεγάλα καυλωμένα μουνόχειλα, ανοιχτό και πολύ πολύ υγρό, να με παρακαλά να το γαμήσω. Ξέρω ότι πάνω απ΄ όλα θέλει ένα καλό γλείψιμο. Να του χαρίσω ένα φοβερό γλειφομούνι διαρκείας, υγρό, με γλώσσα παντού με δάχτυλα… να το κάνω να χύσει στο στόμα μου! Να βλέπω το απαλό και λείο μουνί σου που ακόμα δεν έχω γαμήσει, να σπαρταρά απ' το χύσιμο και η πούτσα μου να πηγαίνει να σπάσει...

Θέλεις με τη σειρά σου κούκλα μου την καυτή πουτσάρα του γαμιά σου! Βαθιά μέσα σου, να απολαύσεις τη τέλεια αίσθηση της απόλυτης καύλας που νοιώθεις πάντα όταν σου γαμάει το μουνάκι σου. Ή το γλυκό ζόρισμα όταν μου γυρνάς και τουρλώνεις το κώλο σου και χώνω αργά το καυλί μου μέσα στη στενή σου κωλοτρυπίδα, αφού της βάζω λίγο λιπαντικό. Να παθαίνω παράκρουση καύλας καθώς σε ακούω να βγάζεις πνιχτά βογκητά όταν γαμάω όλο και πιο γρήγορα τον κώλο σου.

Είμαστε και οι δύο μέσα στο χάσιμο της ηδονής, γλυκειά μου. Υπόσχεση για την επόμενη φορά… Θα σε γλείψω για ώρες… Και θα σε γαμήσω από παντού! Από μουνί... από τον κώλο… από το μουνί με τον δονητή στον κώλο, αλλά και ανάποδα. Θα ξεσκιστούμε με κάθε τρόπο. Το μουνί σου θα τρελλαθεί… θα πετάει υγρά, χύσια, τα πάντα. Και με τη σειρά μου θα χύνω απίστευτα κι εγώ… θα εκτινάσσονται παντού... θα γεμίσεις από τα χύσια μου. Η απόλυτη καύλα!


No comments:

Post a Comment