June 26, 2017

Τα SMS της ημέρας

SMS #1

Μωρό μου, θέλω να γλείψω το μουνί σου μέχρι να με παρακαλάς να σταματήσω και να σε γαμήσω. Να χαϊδέψω την όμορφα ξυρισμένη μουνάρα σου, να παίξω με τα μουνόχειλα, να τρίψω απαλά την κλειτορίδα σου και ν' αρχίσω να το τρώω προσεκτικά. Άλλες φορές απαλά, άλλες γρήγορα, άλλες με μανία και άλλες με τρυφερότητα… να βουτηχτώ στα υγρά σου και να σε γλείφω με λύσσα. Να ρουφάω πότε την κλειτορίδα και πότε τα μουνόχειλα, να παίζω με την άκρη της γλώσσας μου ανάμεσά τους, να σου σηκώνω πιο ψηλά τα πόδια και να σου γλείφω την κωλοτρυπίδα. Μέχρι να με χύσεις στη μούρη με σπασμούς, να πιω τα υγρά σου και να φιληθούμε στο στόμα παθιασμένα. 


SMS #2 

Με φτιάχνεις απίστευτα όταν παίρνεις θέση στο κρεβάτι, έτοιμη για το πούτσο μου. Στημένη στα τέσσερα και να λικνίζεις το κορμί σου σαν να χορεύεις. Να περιμένεις να πάω από πίσω σου και να τον χωσω στο μουνάκι σου… να μπαινοβγαίνω αργά στην αρχή και πιο γρήγορα έπειτα. Με το χέρι μου να χαϊδεύω την πίσω τρυπούλα σου συνέχεια. Μέχρι που να μην αντέχω!

Θα βγω από μπροστά και όπως είναι ο πούτσος μου βρεγμένος από το μουνάκι σου θα στον ακουμπήσω στη πίσω τρύπα. Θα σε ακινητοποιήσω πιάνοντας τη μέση σου με τα δυο μου χέρια και θα βρεθώ με μια σπρωξιά μέσα στο κωλαράκι σου. Έτσι απλά, χωρίς παρακάλια, μόνο με κάτι ακατάληπτες λέξεις να βγαίνουν από το στόμα σου παρακινώντας με να σε γαμάω δυνατά. Κι εγώ θα φροντίσω να σου κάνω το χατίρι, μέχρι που να χύσω μέσα στο κωλαράκι σου κι εσύ να τελειώσεις ξεκωλιασμένη πάνω στα σεντόνια...


SMS #3

Γλυκειά μου, είσαι πολύ σέξυ.  Μ’ έχεις καυλώσει απίστευτα και ξέρεις ότι το μέγεθος του πούτσου μου δεν είναι καθόλου μικρό… Και σε περιμένει να τον γλύψεις, να τυλίξεις τα λαχταριστά χείλη σου γύρω από το χοντρό, πρησμένο καυλί μου. Έτσι μωρό μου, πάνω-κάτω… αρκετές φορές… να νιώθω πάνω στον πούτσο μου την αναπνοή σου, βαριά και γρήγορη καθώς τον γλύφεις και τον ρουφάς με μεγάλο ενθουσιασμό. Γουστάρεις να πηδηχτείς πολύ απόψε... Σαν πουτάνα!

  
SMS #4

Μου άρεσεις πολύ καύλα μου... Ο πούτσος μου είναι κάγκελο για σένα μαναράκι μου. Το μουνάκι σου καρφώνεται πάνω του, τόσο υγρό και ανοιχτό όσο ποτέ. Έχεις πια τα πόδια σου στους ώμους μου κι εγώ συνεχίζω το άγριο ξέσκισμα… πλέον σε γαμάω ξέφρενα μπαινοβγαίνοντας στο μουνί σου όλο και πιο γρήγορα, όλο και πιο δυνατά, νιώθοντας τα υγρά του οργασμού σου να τρέχουν πάνω στον πούτσο και τ’ αρχίδια μου. Μέχρι να πέσω πάνω σου ξέπνοος χύνοντας κι εσύ να σφίγγεσαι πάνω μου τρέμοντας από την ηδονή. 


SMS #5

Σύντομα θα γλιστράω τον μεγάλο και παχύ πούτσο μου μέσα σου. Και θα είμαι πολύ άγριος μαζί σου εκείνη την ώρα, λες και θέλω να σε τιμωρήσω, αλλά αυτό οφείλεται στο ότι σε ποθώ πάρα πολύ. Και θα μ' έχεις παθιασμένο! Να σε γαμώ σκληρά, κρατώντας τους γοφούς σου, χτυπώντας το ωραίο και σφιχτό σου μουνάκι με τους λαγόνες μου, ενώ θ' ακούω τον ήχο από το μουνί σου, καθώς βεντουζώνει πάνω στο πούτσο μου που το ανοίγει επίμονα… Θέλω να σε γαμήσω τόσο δυνατά, που να σε κάνω να φωνάξεις τόσο, που ν’ ακουστούν οι κραυγές σου σε όλη τη γειτονιά.



No comments:

Post a Comment