July 9, 2017

Η μεγάλη σου νύχτα

Μωρό μου… μπες στο μπάνιο, ξύρισε το καυλωμένο σου μουνάκι και περιποιήσου το, γιατί απόψε που λείπει ο αντρούλης σου ταξίδι, θα 'ναι η μεγάλη σου νύχτα. Τον παίζω για σένα τώρα καυλιάρα μου και σε θέλω τρελά. Η μέρα θα ‘ναι αφιερωμένη σε μένα… θα ‘σαι εσύ το δώρο μου. Θα μου φορέσεις τα πιο πρόστυχα εσώρουχα στο κόκκινο το χρώμα και ένα άσπρο κολλητό παντελόνι και πουκάμισο... που όταν το φοράς σε δείχνει αθώα αλλά και πρόστυχη μαζί…

Δεν θυμάσαι πόση ώρα ασχολιόσουν με τον εαυτό σου στο μπάνιο αλλά και μπροστά στον καθρέφτη… το σαπούνι έχει λιώσει επάνω στο καυτό κορμί σου. Και θέλεις απεγνωσμένα να νιώσεις τα δάχτυλα του εραστή σου να σου χαϊδεύουν το λαιμό, το στήθος, την μέση… ποθείς να νιώσεις το ανδρικό άγγιγμα, να σε κάνει να σπαρταράς από πόθο και ηδονή… Να αποθεώσει τη γυναίκα μέσα σου.

Αρχίζεις να χαϊδεύεσαι... Ανακάλυψες πως αυτό που έσταζε ανάμεσα στα πόδια σου δεν είναι οι σταγόνες του νερού αλλά τα υγρά από το μουνί σου… τρέχουν ασταμάτητα. Αποφασίζεις να μην το πειράξεις, να το κρατήσεις ανέγγιχτο και στενό.. έτσι όπως μου αρέσει. Και έτσι καυλωμένο όπως είναι όταν με σκέφτεσαι… όλη την ημέρα!

Και η νύχτα έφτασε!!! Η καρδιά σου χτυπάει γρήγορα, η αναπνοή σου κοφτή! Ανυπομονείς να νιώσεις το σκληρό και χοντρό καυλί μου να σου σκίζει το μουνί, έτσι όπως το γουστάρεις και το θέλεις. Ξαφνικά τις σκέψεις σου διακόπτει ο ήχος του κινητού μου… είμαι κάτω από το σπίτι σου. Έλα! Δεν μπορώ και εγώ να συγκρατήσω τον εαυτό μου... έχω χάσει κάθε έλεγχο, σχεδόν ζαλισμένος από τη καύλα.

Ξαναχτυπά το κινητό σου... πάλι εγώ! Θέλω να βγάλεις το στρινγκάκι σου στο ασανσέρ μωρό μου και να μου το δώσεις… Κάν' το! Καταλαβαίνεις ότι κι εγώ δεν κρατιέμαι από την καύλα, αλλά γουστάρω να με ανάψεις κι άλλο. Να κάνεις τον πούτσο μου θεριό έτοιμο να κατασπαράξει το πονεμένο από την καύλα πλέον μουνί σου...  

Στρίβοντας στην γωνία, σου κάνω σήμα με τα φώτα του αυτοκινήτου και ανοίγω το τζάμι. Κατάλαβες... κι εκείνη την ώρα ακριβώς μου δίνεις το εσώρουχό σου κοιτώντας παράλληλα προς το μέρος μου. Τρικλίζοντας σχεδόν και ζαλισμένη από τον πόθο σου για μένα, μπαίνεις στο αυτοκίνητο… Σε φιλώ λαίμαργα στο στόμα και σου τραβάω το κεφάλι στο σημείο που φουσκώνει το παντελόνι μου... το φερμουάρ ήταν κατεβασμένο.

Ένας κατακόκκινος φαλλός είναι έτοιμος να ξεμυτίσει και να σου αποκαλύψει έναν πούτσο χοντρό μεγάλο και στητό. Μόνο εσύ τον κάνεις έτσι καυλίτσα μου… Μείνε έτσι σκυμμένη… πάρ' τον στο στόμα σου και ικανοποίησέ τον. Δεν περίμενες ότι θα είχες τέτοια άμεση επιθυμία για τον πούτσο μου… θέλεις να τον νιώσεις στο στόμα σου, στην γλώσσα σου, καυτό ως το λαρύγγι σου.

Εγώ έχω ήδη ξεκινήσει το αυτοκίνητο και σου χαϊδεύω ευχαριστημένος το κεφάλι… εσύ έχεις να ασχοληθείς με το πουτσοκέφαλό μου... Είναι τόσο τέλειο. Απαλό και σκληρό ταυτόχρονα, υγρό από την τεράστια στύση μου. Όπως ακριβώς το ονειρευόσουνα! Να το ρουφάς αχόρταγα, να γεύεσαι τα πρώτα υγρά του, να μαλάζεις τ' αρχίδια μου με τα χέρια σου και να τα τσιμπουκώνεις κι αυτά… το ένα μετά το άλλο.

Πόσο σε  γουστάρω μωρό μου όταν γλύφεις με βουλιμία τον πούτσο μου και τον ρουφάς με απίστευτη προσήλωση και πάθος… Είσαι τόσο καυλιάρα γκόμενα… αστέρι στο τσιμπούκι…πουτάνα πρώτης τάξης. Με τρελαίνεις μωρό μου, δεν μπορώ να κάνω τίποτε άλλο από το να βογκάω και να ξεστομίζω προστυχόλογα… Και να στον δίνω να τον απολαμβάνεις. Να ξεσαλώνεις με όποιο τρόπο γουστάρεις! Συνέχεια… 

Στο δωμάτιο του ξενοδοχείου τώρα… γδύνομαι μπροστά σου. Τότε είναι που βλέπεις τον πούτσο μου να στέκεται αγέρωχος, στητός, τεράστιος και περήφανος και εσύ να τον κοιτάς αποσβολωμένη. Θαυμάζεις το μέγεθος που έχει πάρει και αισθάνεσαι περήφανη που είσαι εσύ η αιτία. Και πράγματι, είμαι πολύ ερεθισμένος, πρησμένος από καύλα και επιθυμία για να χύσω μέσα στο στοματάκι σου… Για ξεκίνημα…

Πάρ' τον καύλα μου! Και εσύ υπακούς... τον γλύφεις σε όλο του το μήκος, ρουφάς τα αρχίδια μου, τα γλύφεις, βάζεις την γλώσσα σου μέσα στην σχισμή από το πουτσοκέφαλό μου… με πεθαίνει από καύλα αυτή η αίσθηση. Συγχρόνως τον μαλακίζεις με το χέρι σου και με κοιτάς καυλωμένη και αποφασισμένη… θέλεις να χύσω! Θέλεις να γευτείς τα καυτά χύσια μου, να τα πιεις μέχρι την τελευταία τους σταγόνα… Να δεις τι έχουν μαζέψει τ' αρχίδια μου για σένα!

Πιο γρήγορα μωρό μου… θα χύσω έτσι όπως μου τον παίζεις… συνέχισε... πιο γρήγορα.. πιο δυνατά… έλα.... Ανοίγεις το στόμα σου και η γλώσσα σου αχόρταγα περιμένει να εκσφενδονίσω πάνω της το σπέρμα μου… Με γλύφεις συγχρόνως και ο πούτσος μου σπαρταράει στο στόμα σου... καταλαβαίνεις ότι ήρθε η στιγμή να ξαλαφρώσω... Ώρα να απολαύσεις την έκρηξη της καύλας μου.   

Με ένιωσες να χύνω ολόκληρη τη ψυχή μου μέσα στο στόμα σου… κι εσύ να καταπίνεις το χύσι μου το καυτό και να γλύφεις ολόγυρα το πουτσοκέφαλό μου. Δεν τα χόρταινες… Σε κοίταξα ευτυχισμένος… όση ώρα τσιμπούκωνες το καυλί μου το μουνάκι σου έσταζε. Τα ήπιες όλα και συγχρόνως τσιμπούκωνα κι εγώ τα δάχτυλά σου, γλύφοντας τα γλυκά υγρά μου από πάνω τους… Ναι μανάρι μου... Η καυλιάρα μου απόψε έχει να κάνει πολλά ακόμα... είναι η δική της ώρα!    


No comments:

Post a Comment