July 8, 2017

Πήδημα στο γραφείο

Θέλω να 'μαι μοναδικός εραστής για σένα, μωρό μου. Γλυκός και τρυφερός, αλλά συγχρόνως βιτσιόζος και πρόστυχος. Με πολύ "καυλωτική" συμπεριφορά απέναντί σου. Ένας εραστής που έχει αποκαλύψει την πουτάνα μέσα σου… μια πουτάνα που τον βρίσκει πάντα πρόθυμο να τον κάνει σεξουαλικό της σκλάβο ακόμα και σήμερα, όχι συχνά βέβαια, αλλά όταν θέλει να της τρελάνει τις αισθήσεις να τις τσιτώσει και να την κάνει να νιώσει κάτι καινούργιο και συγκλονιστικά αισθησιακό, που μόνο εγώ το κάνω...σε 'σένα τουλάχιστον.

Δεν θα θέλεις άλλο πούτσο να σε χορταίνει κουκλάρα μου. Μπορώ να σε γαμάω με τις ώρες, να σου χαρίζω όση ηδονή επιθυμείς και κάθε φορά ακόμα περισσότερη. Έχω μπόλικο χύσι για την πιο γλυκιά, την πιο αχόρταγη, την πιο καυλιάρα ερωμένη του κόσμου και την θέλω ολοδικιά μου στα πιο έκφυλα παιγνίδια. Μπορώ να παρατάω τα πάντα όπου και να ’μαι για να ’ρθω πλάι σου, αν το μουνάκι σου γαμιόλα μου έχει καύλες... μπορώ να στο γαμάω ατελείωτα και να με αισθάνεσαι μέσα σου βδομάδες μετά, μέχρι να μη μπορείς να κάνεις χωρίς να ξαναδοκιμάσεις το πούτσο που έχεις σφραγίσει με τ' όνομά σου. Όπως τώρα πουτανάκι μου…

Για άλλη μια φορά στο γραφείο μου μετά το σχόλασμα. Πάντα με καυλώνεις μουνάρα μου, από την πρώτη στιγμή που σε βλέπω… Έτσι και τώρα, ήμουν ήση έτοιμος και δεν χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια... αρκεί που 'σαι γυμνή μπροστά μου, φορώντας μόνο το μαύρο δαντελωτό σου στρινγκάκι και τις γόβες. Το θέαμα είναι υπέροχο και ξεσηκωτικό. Και υπαινίσσεται ταξίδι στη κόλαση!

Σ΄ έχω στημένη στα τέσσερα, με το κορδoνάκι του στρινγκ παραμερισμένο, το κωλαράκι γυμνό, και με τα ψηλοτάκουνα να με φτιάχνουν περισσότερο. Με το ένα χέρι σου χαϊδεύω το μουνάκι σου που είναι μούσκεμα και με το αριστερό μου βγάζω τον πούτσο μου έξω έτοιμο να εκραγεί και με μία δυνατή κίνηση τον χώνω, έτσι ξεροσφύρι στη μουνάρα σου. Ναι μωρό μου έτσι, πάρτον βαθιά στο μουνάκι σου που καίει… να ήξερες πόσες φορές σε σκεφτόμουν να σε παίρνω έτσι κατευθείαν όταν καύλωνα…

Μουνάρα μου, γουστάρω να σε γαμάω συνέχεια! Με το χέρι μου σου έχω λύσει το σουτιέν και σου χουφτώνω της βυζάρες. Τον χώνω δυνατά στη μουνάρα σου ενώ σου τσιμπάω τις ρώγες. Πόσο υγρό είναι το μουνί σου αγαπημένη μου. Είσαι η γαμιόλα μου όπως βογκάς έτσι ξεσκισμένη… Με τρελαίνεις. Κουνήσου πάνω στην πούτσα μου… Μ’ αρέσει να σε γαμάω έτσι, με τρελαίνεις καύλα μου!

Το πόσο σου αρέσει και σένα το πήδημα από πίσω, φαίνεται από το βλέμμα σου και από τις ρώγες σου που τις τρίβω και έχουν γίνει τεράστιες. Δεν αντέχεις άλλο, θέλεις να τελειώσεις, να χύσεις πάνω στο πούτσο που σε ξεμουνιάζει. Βάζω το χέρι μου μπροστά χαϊδεύοντας την κλειτορίδα σου και κατευθείαν το μουνί σου πλημμυρίζει από ζουμιά. Χύνεις για μένα και σε λατρεύω. Και σε σφίγγω στην αγκαλιά μου να σε νοιώσω ολόδική μου κρατώντας το καυλί μου ριζωμένο μέσα σου. Ήταν απίστευτο πως έτρεμες την ώρα που έχυνες, αγαπημένη μου...

Από την καύλα για σένα καίει ο πούτσος μου, μωρό μου. Δεν μπορώ άλλο να κρατηθώ καυλιάρα μου, θα χύσω, θα χύσω για πάρτη σου. Κοντεύουν να σπάσουν τα αρχίδια μου με σένα, τόσο καιρό που περίμενα να σε γαμήσω. Τον βγάζω τότε έξω και κάθομαι στο στήθος σου με τον σηκωμένο μου πούτσο μπροστά από το στόμα σου. Σου δίνω δύο πουτσοσκάμπιλα, ενώ εσύ προσπαθείς να τον πιάσεις με το στόμα σου αφού το χέρι σου, σου το κρατάω. Μουγκρίζεις να στον δώσω. Σ’ αφήνω τότε να μου γλείψει με τις χειλάρες σου το πουτσοκέφαλο και τότε είναι που παλαβώνω εντελώς…

Από τα καλύτερα τσιμπούκια! Όταν τον έβαλες στα τσιμπουκόχειλά σου μ’ έστειλες αμέσως. Στον παράδεισο. Χωρίς επιστροφή! Πάρτα μουνάρα μου! Χύνω για πάρτη σου! Πραγματικά βγάζω απίστευτη ποσότητα χύσια τα οποία προσπαθείς να τα αρπάξεις στον αέρα. Σε λούζω παντού! Ξέπνοος, σ’ αγκαλιάζω και αρχίζω να σε φιλάω ενώ στο στόμα σου υπάρχει το σπέρμα μου. Με τρελαίνεις να σε φιλάω εκείνη τη στιγμή. Και να επανέρχομαι καθώς με σφίγγεις στην αγκαλιά σου. Μοναδική μου καύλα!

Πάλι μια από εκείνες τις έντονες εμπειρίες που δεν είναι δυνατόν να σβηστούν απ’ τη μνήμη μου. Δεν μπορώ παρά να τις σκέφτομαι και φυσικά έχω ερεθιστεί αφάνταστα απ την αναμονή της επόμενης φοράς...
  

No comments:

Post a Comment