August 20, 2017

43 αλλά γυναικάρα...

Οι γυναίκες έχουν δυο ηλικίες, τις ανέραστες που γεννήθηκαν γριές και τις ερωτιάρες που είναι και μένουν πάντα νέες. Δεν έχει σημασία η ηλικία τους αλλά ο πόθος και το πάθος τους για έρωτα. Και εσύ είσαι αυτό που λέμε γυναίκα βαρβάτη μωρό μου. Με τα πιασιματάκια σου, την ωραία τροφαντή κωλάρα σου, τους λαχταριστούς βύζους. Καυλώνω σαν τρελός με τη σκέψη σου και πολλές φορές και στο γραφείο όπου καταλήγω συχνά στην τουαλέτα να ξαλαφρώσω, φαντασιωνόμενος ότι το κάνω πάνω σου...

Το πάθος μου για σένα μωρό μου, με οδηγεί σε μια άγρια προσμονή που μου φουντώνει ταυτόχρονα την επιθυμία...κάθε επιθυμία και για έρωτα, πολύ έρωτα…Η ανάγκη να γαμιόμαστε είναι μεγάλη….πολύ μεγάλη, να με νιώσεις σαν απόλυτο αρσενικό… να σου χορέψω με τον πούτσο μου τις τρύπες σ’ όλους τους ρυθμούς του κόσμου, έτσι που να μην ξέρεις που ’ναι το μουνί και που ’ναι ο κώλος σου. Και τα καταφέρνω, γιατί εσύ με οδηγείς προς τα εκεί…

Η καύλα μου έχει πιάσει κόκκινο… Μου 'ρχεται να σε βάλω κάτω και να σε ξεσκίσω επιτόπου... Να βγάλω την ψωλή μου έξω, οπουδήποτε γουστάρω και να σου την δώσω να την τσιμπουκώσεις... Σχεδόν έχω εκστασιαστεί με την εικόνα του καυλιού μου να εξαφανίζεται στο μουνί σου... τη σκέψη του πως ανασηκώνω τα κωλομέρια σου και φέρνω στην ευθεία του πούτσου μου την κωλοτρυπίδα σου… τον τρόπο με τον οποίο χώνομαι μέσα της...

Δεν μπορώ να συγκρατηθώ… να σ' αρπάξω και να σε φιλήσω παθιασμένα ενώ χουφτώνω τις φοβερές βυζάρες σου. Να σε γυρίσω πλάτη και ακουμπώντας σε στο τοίχο να θαυμάσω το μεταξωτό κορδονάκι από το μικροσκοπικό στρινγκ σου που χώνεται στην κωλαρα σου. Και εκείνη τη στιγμή, να σε πιάσω γέρα από τα κωλομέρια και έτσι όρθια, να χωθώ στο ήδη υγρό μουνί σου.

Τρελαίνομαι να σε καυλώνω τόσο πολύ, που να σε πηδάω ασταμάτητα και να μη χορταίνεις κουκλάρα μου. Να σε κάνω να χύνεις σα δεκαοχτάχρονο πιπινάκι, ακόμα και μετά από τόσο καιρό που γαμιόμαστε μαζί. Να σε παίρνω σαν πουτάνα. Από παντού! Και με τους δυο μέσα σου… πούτσο στο μουνί και δονητή από πίσω... Και ανάποδα. Τον δονητή στο μουνί κι εμένα στον κώλο. Εκεί είναι που και εσύ ξεφεύγεις εντελώς μωρό μου… όταν είσαι από παντού γεμάτη... Τρελαίνεσαι, βογκάς αδιάκοπα, μουγκρίζεις και ούρλιαζεις όταν χύνεις ταυτόχρονα…

Γουστάρω να σε ξεσκίζω έτσι αγρία. Τόσο δυνατά που τα βυζιά σου να πιέζονται στο τοίχο. Με τρελαίνεις μωρό μου και δεν αντέχω… συμπεριφέρομαι σα μανιασμένο ζώο, σε γαμάω ξέφρενα μέχρι που να μην αντέχω άλλο και μετά από λίγα λεπτά ν' αδειάσω τ’ αρχίδια μου πάνω στα κωλομέρια σου ενώ τα πόδια σου δεν σε κρατούν από το δικό σου χύσιμο.

Τι ηδονή! Να μαζεύω τα χύσια μου με τα δάχτυλά μου και να στα βάζω στο στόμα και μετά να σκύβω και να γλύφω τα υπόλοιπα από το κώλο σου… να σε φιλώ με γλώσσα και να στα δίνω… Μ’ αρεσεις καύλα μου… Τρελλά! Σου υπόσχομαι την επόμενη φορά που θα βρεθούμε να σε ξεκαυλώσω τελείως… Ότι θα τελειώσεις κι άλλες, άπειρες φορές μαζί με τον πιο παθιασμένο εραστή που μπορεί να έχεις στα πόδια σου… Εμένα, μωρό μου!


No comments:

Post a Comment