September 3, 2017

Βραδυνή στέρηση

Το βράδυ πια σπίτι μου μόνος, είχα πολλές καύλες. Δεν σε είχα χορτάσει, μωρό μου γι' αυτό. Ήθελα έτσι όπως ήμουνα γυμνός στον καναπέ να τραβήξω μια καταπληκτική μαλακία σκεπτόμενος τι θα ήθελα να κάνουμε. Αυτό πλέον μου 'ρχεται μόνο όταν είμαι σούπερ καυλωμένος. Και μαζί σου είμαι πάρα πολύ! Ο πούτσος μου αντιδρά αμέσως στη σκέψη σου, όπως τώρα που σε φαντάζομαι γυμνή στην αγκαλιά μου, με ένα κιλοτάκι μόνο… ένα στρινγκάκι απαλό κόκκινο.

Σε θέλω τρελά! Για τρεις ώρες να είσαι η πουτάνα μου, η θεϊκή ερωμένη μου, η γυναίκα που θα την απολαύσω, θα τη γλεντήσω και θα της κάνω ό,τι δεν έχω κάνει σε καμμιά άλλη. Να σου δώσω πολύ πούτσο! Όσο δεν έχω δώσει σε καμμιά άλλη. Και θα ξεκινήσω με το να γονατίσω μπροστά σου, να σε γυρίσω να ακουμπήσεις στο τραπέζι και αφού πιάσω τα κωλομέρια σου σφιχτά θα σου κατεβάσω το στρινγκάκι για να σου γλείψω τον κώλο και το μουνί.

Έτσι… γυρισμένη ανάσκελα τώρα, έχοντας βάλει το κεφάλι μου ανάμεσα στα πόδια σου και τα μουνόχειλα στο στόμα σου, μουνογλείφω σαν είλωτας. Σφίγγοντας δυνατά τη κωλάρα σου, τρώγοντας επίμονα το μουνί, τα μουνόχειλα, την κλειτορίδα… όλα. Είσαι μούσκεμα στα υγρά. Πόσο με τρελαίνει να σε καυλώνω μωρό μου, να σε κάνω να χύνεις στο στόμα μου, να στα πίνω όλα!

Γλείψε με και εσύ με τη σειρά σου, όπως μ' αρέσει λατρεία μου. Όλο μέσα, βαθιά και απαλά. Με πολλά σάλια… υγρά και καυτά στο στόμα σου. Γλείψε με πουτάνα μου! Από χτες το ονειρεύομαι… Το υπέροχο τσιμπούκι σου… από το καυλί μέχρι τον κώλο, έτσι όπως εσύ μόνο ξέρεις και μπορείς. Μοναδικά… πιο καυλωτικά και πρόστυχα από όλες τις τσόντες. Για Όσκαρ!

Πόσο με τρελαίνει να νιώθω και να βλέπω τον πούτσο και τ' αρχίδια μου γεμάτα σάλια. Από την καύλα τρέμουν τα πόδια μου, μωράκι μου. Απολαμβάνω παθητικά το απίστευτο τσιμπούκι της καμπυλάτης αυτής μουνάρας που έχω στα γόνατα μπροστά μου… γυμνής με τα βυζιά να κρέμονται και τον κώλο τουρλωμένο. Η πλούσια περιφέρειά σου, η κωλάρα σου όπως τη βλέπω τουρλωμένη στο καθρέφτη με καυλώνουν ακόμα πιο πολύ…

Δεν θα μείνω για πολύ έτσι παθητικός... θα χύσω και δεν θέλω. Κάτι τέτοιες στιγμές, σου πιάνω το κεφάλι και αρχίζω να σε μπουκώνω. Στον δίνω όσο αντέχεις να πάρεις... και πάντα εσύ προσπαθείς να πάρεις κι άλλο... και υπάρχουν φορές που πνίγεσαι αλλά συνεχίζεις μουγκρίζοντας. Έχω ξεφύγει... σάλια κυλάνε κάτω στ' αρχίδια μου, τα μάτια σου έχουν δακρύσει από τη προσπάθεια, βήχεις... Τι καύλα είσαι!

Έτσι μουνάρα μου, βαθύ λαρύγγι. Ώσπου δεν αντέχεις άλλο και με σπρώχνεις πίσω… λαχανιασμένη και διαλυμένη από την πίπα. Έχεις καυλώσει κι άλλο, σε τρέλανε η πουτσάρα μου! Ώρα λοιπόν να σε γαμήσω καριόλα μου. Ακουμπάω και τρίβω τον πούτσο μου στο μουνί σου απολαμβάνοντας την αίσθηση των μαλακών μουνόχειλων και όταν βλέπω στα μάτια αυτή τη λιγωμένη έκφραση που έχουν όταν το θέλεις όσο τίποτε άλλο στο χώνω απότομα και βαθιά μέσα στο μουνί σου.

Μένω βαθιά μέσα σου, όπως μ' αρέσει, πιέζοντας το σώμα μου για να είμαι όσο πιο μέσα γίνεται και αρχίζω να κουνιέμαι. Σου πιάνω τις βυζάρες, τσιμπάω τις ρώγες σου και σε γαμάω δυνατά… πολύ δυνατά. Σε καρφώνω! Ο κώλος σου να πάλλεται από την ένταση και εγώ να καυλώνω πολύ. Εσύ να βογκάς και η μουνάρα σου να χύνει ασταμάτητα…

Είσαι η πουτάνα μου! Που τη γαμάω όπως θέλω… όποτε θέλω… Της δίνω πούτσο και τη  κάνω γυναικάρα μου… Έτσι μουνάρα μου. Έτσι καύλα μου…. Σε πηδάω, σου τραβάω τα βυζιά, σου τσιμπάω τις ρώγες, σου μπατσίζω δυνατά τα κωλομέρια, σε ξανακαρφώνω δυνατά και σε κάνω να χύνεις. Σαν παλαβή. Αφήνοντας όλα τα ζουμιά σου πάνω στο πούτσο που σε ξεμουνιάζει! Καύλα… καύλα! Και οι δυο μας είμαστε η προσωποποίηση της απόλυτης ηδονής.

Μετά από ένα τέτοιο απολαυστικό γαμήσι, κάνεις ό,τι θέλω. Να σου δώσω χύσια παντού! Στα βυζιά, στο πρόσωπο, στα χείλια, στο στόμα…Όπως και συ τα θέλεις… Με πολύ δύναμη και πολύ καύλα. Αυτό δεν θα 'ναι χύσιμο, θα 'ναι ο απόλυτος οργασμός! Στα ρίχνω παντού και 'συ τα απλώνεις στα βυζιά και στο πρόσωπό σου. Γλύφεις τα χείλια σου.. μετά το χέρι και τα δάχτυλά σου. Και για επίλογο, το πούτσο που σου πρόσφερε τόσες ηδονές. Ένα ακόμα υπέροχο, απελευθερωτικό
γαμήσι… ένα από τα πολλά που θα σου χαρίσει…

No comments:

Post a Comment