December 9, 2017

Η καυλιάρα του διπλανού γραφείου

Καύλα μου ατελείωτη! Πιστεύω πως ήμασταν προγραμματισμένοι να συναντηθούμε τυχαία, κάπου, κάποτε, να γίνουμε εραστές. Και πού να φανταζόσουνα πως θα με πετύχαινες στο διπλανό γραφείο... Από την πρώτη στιγμή που σε είδα, ήξερα πως εγώ και εσύ θα βρεθούμε σύντομα στο κρεβάτι. Και στο έδωσα να το καταλάβεις, με τον τρόπο που σε κρυφοκοίταζα, έχοντας κιόλας δει με τη φαντασία μου το γυμνό σου κορμί να στενάζει κάτω απ' το δικό μου.  

Από τη μεριά σου, κάθε έρωτας πριν με γνωρίσεις ήταν σαρκικά ανεπαρκής και πριν κυριαρχήσω πάνω σου, καύλωνες μόνο πνευματικά. Τώρα το κορμί σου αναστατώνεται και είναι στα πρόθυρα του οργασμού και μόνο όταν σου λέω πως σε θέλω. Κυριαρχώ πάνω σου, γνωρίζω όλα τα κουμπιά σου απ' έξω και ανακατωτά, σ' ανάβω και δεν μπορείς να σβύσεις παρά μόνο στα χέρια μου… Το ξέρεις και το ξέρω, με ξέρεις και σε ξέρω!

Ερεθίζεσαι και όταν σε λατρεύω ερωτικά σαν θεά μου και όταν σ' εξευτελίζω σαν πουτανάκι. Και το λαχταράς όπως εγώ λαχταράω να σε βλέπω να καυλώνεις τόσο από την αποθέωση, όσο και από τους εξευτελισμούς που σε υποβάλω. Με κάθε ευκαιρία θέλω να πέφτεις στα τέσσερα έτοιμη να σε μεταχειριστώ. Και 'συ αποδέχεσαι όλες τιε προκλήσεις... γυρεύεις να αρπάξεις την ευκαιρία και να με οδηγήσεις στα όριά μου, να με κάνεις να λυσσάω για πάρτη σου.

Θέλεις να μου ανήκεις σεξουαλικά και να σε μεταχειρίζομαι για να ξεκαυλώνω Θέλω να υπηρετώ τις ορέξεις σου και να με εκμεταλλεύεσαι για να σβύνεις τις απαιτητικές καύλες σου. Είσαι το βίτσιο μου και είμαι το δικό σου. Αλληλοκατεχόμαστε! Απολαμβάνουμε την ηδονή, ο ένας απ' το κορμί του άλλου, όπως επιθυμούμε, όχι μόνο για δικό μας όφελος, αλλά και γιατί μας τρελλαίνει να βλέπουμε τον άλλο να γίνεται ταυτόχρονα σκλάβος και κυρίαρχος της καύλας μας. Και αυτό επιθυμούμε…

Γουστάρεις μουνάρα μου, να σε καυλώνω συνέχεια, έτσι για να σε ξεσηκώνω όσο μπορώ περισσότερο. Το θέλεις να σε τσιμπουκώνω όσο πιο βαθιά πάει και να με γλύφεις πειθήνια όπου σου πω. Και τ' αρχίδια να μου γλύφεις και το κώλο μου αν στο ζητήσω, τόσο καριόλα είσαι… και με κάθε ευκαιρία να καταπίνεις και τα χύσια μου, γιατί αυτό επιθυμείς, να με ικανοποιήσεις σε ό,τι σου ζητήσω.

Και ταυτόχρονα απαιτείς ξεσηκώνοντάς με, να γίνομαι μουνο-είλωτας για τη δική σου ικανοποίηση, δούλος της ικανοποίησής σου από επιλογή κι ανάγκη, να νιώθω την υποχρέωση να καυλώνω από την καύλα σου και μόνο. Στο πολυτάραχο ταξίδι της ηδονής είμαστε ο ένας φτιαγμένος για τον άλλον, πάρ' το χαμπάρι καυλάκι μου…

Ναι, θέλω να είμαι ο απόλυτος εραστής μαζί σου, γιατί νιώθω με όλες μου τις αισθήσεις κυριολεκτικά την καύλα σου όταν το κάνω. Είμαστε δύο κομμάτια του ίδιου παζλ που ταιριάζουν: εγώ επιθυμώ την υποτακτική σου φύση και συ παραδίνεσαι στην κυριαρχική μου παρόρμηση. Θα σε πηδάω λοιπόν, όταν θέλω και όπου θέλω! Το μονοπάτι που διάλεξε η επιθυμία μας θα είναι διαταγή… Αν ψάχνεις να βρεις Την Ηδονή, θα υπακούς αμέσως στις προσταγές της καύλας ΜΑΣ…


No comments:

Post a Comment