February 4, 2018

Άλλη μια αξέχαστη φορά

Με πόσο πολύ πάθος γαμηθήκαμε τις προάλλες στο σπίτι μου μωρό μου; Μου είχες λείψει τόσο πολύ που είχα τρελαθεί! Όλο το βράδυ θα μπορούσα να είμαι μέσα σου, έτσι όπως με είχες καυλώσει. Να σε γαμάει η πούτσα μου συνεχόμενα! Έτσι όπως μου ήσουν έτοιμη φορώντας ένα σετ με λευκά εσώρουχα με στρινγκάκι από κάτω, πώς θα μπορούσα να έλεγχα τον εαυτό μου και να λυπηθώ το μουνάκι σου; Ήταν ίσως το πιο καυλωτικό σκηνικό που έχω ζήσει μέχρι τώρα μαζί σου.

Ήμασταν και οι δυο καυλωμένοι συνεχώς από τη προσμονή και ψάχναμε ευκαιρία να λείπει ο άντρας σου για να πηδηχτούμε. Από την αρχή, όταν άρχισες να με πιπώνεις χαλαρά και ταυτόχρονα να πίνεις και από το ποτό σου έδειξε τι θα ακολουθούσε. Ούτε όμως στις πιο άγριά μου όνειρα θα μπορούσα να φανταστώ ότι θα γαμιόμασταν έτσι έντονα, για τόσο πολύ ώρα και ότι θα έχυνες τόσες φορές και με τόση μανία πάνω στον πούτσο μου. Και πόσο άντεξα, με τόση καύλα, να σε πηδήξω από παντού με τόση δύναμη που άρχισες να πονάς και να μου ζητάς με το βλέμμα σου να χαλαρώσω λίγο.

Θυμάσαι αντοχή; Σε είχα ανάσκελα με τα πόδια ανοιχτά, σηκωμένα ψηλά και την μουνάρα σου τελείως ανοιχτή κι εγώ στηριζόμενος στα γόνατα και πιάνοντας τις γάμπες σου, σε γαμούσα με δύναμη και δεν άργησες να χύσεις. Βογκούσες και με το χέρι σου έπιανες πότε τα μαλλιά σου και πότε το στήθος σου. Και τότε, μπρούμυτα, με το που τελείωσε ο οργασμός σου, σου πήρα το κωλαράκι σου. Ήσουν τελείως ορθάνοιχτη από πίσω, για να ρουφήξεις μέσα σου τόσο καυλωμένο πούτσο…

Το θυμάσαι πως στον έβαζα μέσα στη κωλοτρυπίδα σου; Χαλαρά στην αρχή και σταδιακά άρχισα να την σφυροκοπάω. Μέσα σε δυο λεπτά έχυνες ξανά, μωρό μου. Όσο πιο πρόστυχα σε πηδούσα, τόσο πιο έντονους οργασμούς είχες και λύσσαγα κι εγώ πιο πολύ. Το γουστάρεις τρελά καυλιάρα μου, να σε γαμάω από κώλο και με φτιάχνει απίστευτα. Και σε τρελαίνει ιδιαίτερα όταν με νιώθεις να ξαπλώνω πάνω σου, να χουφτώνω τα βυζιά σου και να σε φιλάω στον λαιμό, ενώ ο πούτσος μου κινείται απαλά και ρυθμικά μέσα-έξω στο κωλαράκι σου.

Με πονούσε κυριολεκτικά η πούτσα μου από την τόση στύση, γι αυτό και σε γαμούσα με μανία και σου άνοιγα την κωλάρα σου με τα χέρια μου…  Η τρυπούλα σου ήταν όσο ήθελα σφιχτή και μου έσφιγγε στον πούτσο τόσο όμορφα, χαρίζοντάς μου μοναδική αίσθηση. Και με τη σειρά του, το γεγονός ότι το κωλαράκι σου είναι έμπειρο και ανοίγει σιγά-σιγά για να χωθεί όλος ο πούτσος μου μέσα, σου φέρνει οργασμικά ρίγη σε όλο σου το κορμί.

Δεν τελειώσαμε όμως με το πήδημα του κώλου σου μωρό μου. Ήμουνα τόσο καυλωμένος που έπρεπε να φας και άλλον πούτσο. Και μου τον έγλειψες, σαν γνήσιο πουτανάκι, την ώρα που τηλεφωνούσες στη κολλητή σου για να με καυλώσεις περισσότερο. Τσιμπούκωνες με πάθος το καυλί μου, δείχνοντάς του πως ήσουν έτοιμη για τον επόμενο γύρο. Τον είχες τόσο μεγάλη ανάγκη… ήσουν πολύ καυλωμένη. Είχες ανάγκη ένα άγριο ξέσκισμα και επιτέλους γινόταν πραγματικότητα πιο όμορφα και απόλυτα από κάθε προσδοκία σου.

Κι άλλο γαμήσι; Θα το άντεχες; Ω ναι! Το είχες τόσο ανάγκη. Είδες με πόση δύναμη και πάθος τον έβαλα στο μουνί σου; Ένιωσες την λαχτάρα μου; Ήμουν αχόρταγος. Απτόητος από το προηγούμενο πήδημα. Σφυροκοπούσα τη μουνάρα σου και βογκούσα όλο ηδονή. Ήθελα να σε τρελάνω! Η βαριά μου ανάσα συνέπαιρνε τις αισθήσεις σου. Δεν μπορούσες να με δεις αλλά με άκουγες, με ένιωθες μέσα σου, αισθανόσουν τα στιβαρά χέρια μου στη μέση σου να σε τραβούν με δύναμη πάνω στον χοντρό καυλωμένο πούτσο μου.

Και τι απίστευτη αίσθηση του να με νιώθεις να μένω ακίνητος για λίγο χωμένος μέσα σου, να πάλλομαι  από την καύλα και μετά από λίγο να υποχωρώ και να βγαίνω. Και μόλις νιώθεις μια στιγμιαία απογοήτευση, αμέσως να ξαναμπαίνω γεμίζοντας τον κόλπο σου μέχρι τη μήτρα σου. Σου αρέσει μωρό μου πολύ, να νιώθεις τον πούτσο μου να κινείται αργά-αργά, μέσα-έξω στο μουνάκι σου σε όλο το μήκος του. Αγκαλιασμένοι και πάλι μαζί, μια ανάσα, ένας ρυθμός. Συντονισμένοι και οι δυο μας σε έναν αργό ηδονικό χορό.

Και με είχες φτιάξει τόσο που σε γαμούσα για ώρα, με ένταση, ακούραστος. Σε πήδαγα σαν να μην υπάρχει αύριο, όπως το περίμενα καιρό, χωρίς καμιά αυτοσυγκράτηση, σαν να μην σε είχα πηδήξει ήδη δυο φορές. Τόση ένταση, τόσο πάθος... πώς άραγε το αντέξαμε; Νόμιζες πως θα τελειώναμε γρήγορα γλυκειά μου; Έτσι όπως έδειχνες σε αυτόν τον πούτσο πόσο τον λατρεύεις: μάλλον όχι. Είχεις να φας περισσότερο καυλί, πέρα από όσο νόμιζες ότι μπορείς να αντέξεις. Κυριολεκτικά έχασες την επαφή με το περιβάλλον. Οι οργασμοί σου συνεχόμενοι και ατέλειωτοι, σε συνεπήραν.

Και δεν μπορούσα όταν ήρθε η ώρα να τελειώσω, να μη χώσω τον πούτσο μου στο στόμα σου. Να μου τον γλείψεις τελειώνοντας τον με τσιμπούκι, να σου χύσω τα ποτάμια μου στο μουτράκι σου και να σε θαυμάσω να πίνεις τα χύσια μου μπουκωμένη ακόμα από το πουτσοκέφαλο. Μωρό μου, αυτό ήταν ένα δώρο από εμένα. Πώς σου φάνηκε αγαπημένη μου; Σου άρεσε που γαμήθηκες ταυτόχρονα σαν θεά και πουτάνα; Δεν περίμενες τέτοιο γαμήσι. Είσαι συγκλονισμένη. Όπως και εγώ. Και σου υπόσχομαι πολλά παρόμοια. Γιατί σε κάνουν ευτυχισμένη. Και αυτό μετράει πάνω απ΄όλα…


No comments:

Post a Comment