February 26, 2018

High Heels

Μπαίνεις στο δωμάτιο που σε περιμένω. Η παρουσία σου, δεν μπορεί να μείνει απαρατήρητη. Οι πανύψηλες γόβες στα πόδια σου παίζουν τη "δική μου" ενορχήστρωση της αποψινής συνάντησης... ο ήχος των τακουνιών-στιλέτων, το τρίξιμο των ολοκαίνουριων λουστρινιών... πρελούδιο καύλας στ' αυτιά μου. Με ερεθίζει το περπάτημα σου που φτάνει στα αυτιά μου. Γυρνώ και βλέπω τα τακούνια απο τις γόβες σου να ηχούν στην επιφάνεια του ξύλινου πατώματος. Οι ορμόνες μου ξεχύνονται μέσα μου, καθώς φαντασιώνομαι το αναμενόμενο που πρόκειται να ακολουθήσει. Τα τελευταία σου βήματα είναι χωρίς ήχο, έχουν πνιγεί στο χαλί. Βυθισμένες οι σόλες στο παχύ πέλος... πριν σταθείς προσοχή μπροστά μου. Ακίνητη. Τουλάχιστον προσπαθώντας, μιας και η μαλακή αίσθηση του χαλιού απο κάτω τους, μειώνει την ακρίβεια της ισορροπίας.

Sergio Rossi. Tο απόλυτο εφεύρημα της παράδοσής σου. Το βοήθημα της βελτίωσης της σιλουέτας των ποδιών σου με την σφαιρική ανύψωση της κωλάρας σου... Το σώμα σου γέρνει προς τα πάνω μου. Ο μηρός σου κινεί το πόδι σου μπροστά ελέγχοντας την ισορροπία σου. Ανασηκώνεις τη γάμπα σου και με ακρίβεια κατευθύνεις τη σόλα της γόβας σου πάνω μου. Βυθίζεται η μύτη του παπουτσιού σου στον καβάλο μου και το στιλέτο της γόβας ανάμεσα στα κωλομέρια μου. Η λίμπιντο μου κτυπάει κόκκινο καθώς σέρνεις… πιέζεις… τρίβεις… Η καύλα είναι άμεση…

"Αρκετά!" σου λέω και σηκώνοντάς σε από τα μαλλιά σου σπρώχνω το κεφάλι στον καβάλο μου που πλέον διαγράφεται ο καυλωμένος πούτσος μου. Με γρήγορες κινήσεις ανοίγω το φερμουάρ μου, βγάζω έξω την ψωλή μου και την χώνω βαθειά στο στόμα σου. Εσύ ανακάθεσαι στα τέσσερα σαν σκυλάκι για να μπορέσεις να την πάρεις όλο στο στόμα σου, ανασαίνοντας γρήγορα και ακανόνιστα από τα ρουθούνια σου. Από δω και στο έξης θα πρέπει να γνωρίζεις ότι αυτό που κάνεις τώρα είναι κομμάτι της καθημερινής σου ρουτίνας. Όποτε ο γαμιάς σου έχει κέφια και τελειώνει τη δουλειά, εσύ έτσι θα τον ξεκουράζεις με το στόμα σου…

"Μμμμμμμμ…", γνέφεις καταφατικά παρασέρνοντας και τον πούτσο με την κίνησή σου, προσπαθώντας να γίνεις πιο σαφής, αφού το μάλιστα που πήγες να ξεστομίσεις τράκαρε με το πουτσοκέφαλό μου στην βάση του λαιμού σου, αφήνοντας ηχητική μαρτυρία μόνο το μουγκρητό σου. Ικανοποιημένος από την αντίδρασή σου, βυθίζομαι στο καναπέ και απολαμβάνω τις τσιμπουκοχειλάρες σου να ανεβοκατεβαίνουν στο καυλί μου, μέχρι την στιγμή που τα χείλια αυτά θυμούνται ότι πέρα απο τις υπέροχες πίπες που κάνουν μπορούν να λένε και προστυχιές πάνω στο γαμήσι... και σπρώχνοντας τον πούτσο μου πιο βαθιά στο στόμα σου, αναρωτιέμαι αν πρέπει ν' αρχίσει το ξεπάτωμα. Σηκώνομαι από το καναπέ όσο εσύ συνεχίζεις να μπουκώνεσαι με το καυλί μου…

Κυριευμένος από το τυφλό μου πάθος, σε σέρνω στην άκρη του δωματίου. Σε αναγκάζω να σταθείς όρθια στα ψηλοτάκουνα, με τα χέρια ακουμπισμένα ψηλά στα ράφια του σύνθετου. Τώρα παραδομένη στις ορέξεις μου κρεμιέσαι από το έπιπλο με την πλάτη και τον κώλο σου εκτεθειμένα στην διεστραμμένη φαντασία μου. Από το ραφάκι πιάνω ένα μαστίγιο με μακριές δερμάτινες ουρές και έτσι όπως στέκομαι από πίσω σου, σου κατεβάζω τη φούστα και αρχίζω να χαϊδεύω τα κωλομέρια σου με τις άκρες του μαστιγίου. Στην αρχή αργά και απαλά, μετά με σύντομα, κοφτά μαστιγώματα. Εσύ αντιλαμβάνεσαι τα ελαφριά χτυπήματα σαν χάδι καθώς μέσα στη καύλα σου προσπαθείς να ισορροπήσεις πάνω στα ψηλοτάκουνά σου, παρακαλώντας μέσα από βογκητά να σε πηδήξω...

Πλησιάζω το κορμί σου και ακουμπάω τα ζεστά κωλομέρια σου με τα χέρια μου. Το κεφάλι μου κοντεύει να σπάσει από καύλα. Σου ψιθυρίζω παθιάρικα στο αυτί πόσο με καυλώνει η παρουσία σου και μία κίνηση τραβάω απότομα το πουκάμισο πετώντας έξω τα βυζιά σου. Παραμερίζοντας το κυλοτάκι, σου χώνω ένα χοντρό δονητή (που βρίσκονταν και αυτός πάνω στο ράφι) στο μουνάκι σου• επαναφέροντας το κυλοτάκι σου στην αρχική του θέση για να τον στηρίξω βυθισμένο βαθιά στη μουνάρα σου. Κραυγές ηδονής ανάμεικτες με βρισιές, βγαίνουν από το στόμα σου και τα μπούτια σου σφίγγονται πάνω στο πόδι μου. Κοντεύεις να χύσεις τον ψεύτικο πούτσο που 'ναι καρφωμένος μέσα σου...

Μαστουρωμένος από καύλα, βυθίζω το βλέμμα μου στην λευκή σάρκα της πλάτης σου και σαγηνευμένος από την τελειότητα του κορμιού σου σε πλησιάζω και σου κατεβάζω το κυλοτάκι, ενώ ταυτόχρονα ο δονητής που ήταν σφηνωμένος στο μουνάκι σου τόση ώρα, πέφτει στο πάτωμα. Μουσκεμένο και ποτισμένο από τα υγρά της καύλας σου, χώνω το κυλοτάκι στο στόμα σου και αρχίζω να πασαλείβω την κωλοτρυπίδα σου με λιπαντικό. Χώνω τα δάχτυλά μου μέσα στην ζεστή τρυπούλα σου και εσύ αναστενάζεις σφίγγοντας με τα δάχτυλά σου τα ξύλινα ράφια. Όταν σου έχω ετοιμάσει την κωλοτρυπίδα για τα καλά, παίρνω το μαστίγιο και σέρνω την λαβή του, που είναι ομοίωμα πούτσας, πάνω στη σπονδυλική σου στήλη. Ανατριχιάζεις… Πρέπει να τον πάρεις τώρα! Τον χρειάζεσαι μέσα σου... το μόνο όμως που μπορείς να κάνεις είναι να στέκεσαι εκεί και να περιμένεις...

Τώρα πουτανάκι πρέπει να σου βάλω και την ουρά σου... και σιγά-σιγά αρχίζω να σου χώνω τον ψεύτικο πούτσο από το μαστίγιο στο κώλο σου μέχρι να πιάσει πάτο. Με τα δυο μου χέρια πιάνω τα κωλομέρια σου και τα χωρίζω διάπλατα, ενώ με τα ακροδάχτυλά μου σπρώχνω το πούτσο να μπει πιο βαθιά μέσα σου. Είσαι πλέον η φοράδα μου… τώρα μόνο οι δερμάτινες ουρές κρέμονται έξω από τη σούφρα σου. Έχοντας αφηνιάσει από καύλα, αρχίζω να σκαμπιλίζω τα κωλομέρια σου με το ένα χέρι, ενώ με το άλλο σου γαμώ άγρια το κωλαράκι με τη λαβή του μαστιγίου. Ανίκανη να αντιδράσεις, με τα υγρά να στάζουν από το μουνάκι σου, παρακαλάς για πούτσο... Μέχρι που με πείθεις!

Σου στερεώνω βαθιά την ουρά σου στο κώλο και μπαίνω μέσα στην αχνιστή σου τρύπα, με μια απότομη κίνηση. Αρχίζω να γαμάω αυτό το πεινασμένο μουνί, αργά και σταθερά, ενώ με το χέρι μου πειράζω την ουρίτσα σου. Εσύ ανανεωμένη με το γαμήσι, σπρώχνεις το μουνάκι σου πάνω στο πούτσο μου με δύναμη εξαφανίζοντάς τον μέσα σου. Δεν αντέχεις πολύ και τελειώνεις πάνω στη πούτσα που σε σκίζει!  Έχοντας τρελλαθεί τελείως από την καύλα μου, νοιώθω σα θηρίο που γρυλλίζει πάνω στην παραφροσύνη της ηδονής, και ξάφνου με μανία τραβάω της ρώγες της σκύλας μου πονώντας της και γαμώντας την… Σκύβω πάνω στην ράχη σου και σε δαγκώνω στο σβέρκο καθώς η κοιλιά μου σπρώχνει την ουρά σου ακόμα πιο βαθιά στον πρωκτό σου. Τα χαστούκια στον κώλο σου πέφτουν βροχή, όμως η αίσθηση της ψωλάρας μου μέσα σου, είναι το μόνο που αισθάνεσαι…

Αλλοπαρμένος από το σκηνικό που δημιούργησα, βυθίζομαι στην εικόνα μας και ασταμάτητος γαμάω λυσσασμένα, μέχρι που αρχίζω να νοιώθω τον οργασμό μου να πλησιάζει… τ' αρχίδια μου να σφίγγονται… τον πούτσο μου να φουσκώνει και έγκαιρα τον τραβώ έξω για να τον χώσω στο στόμα σου και να το πλημμυρήσω με καυτά χύσια! Αδειάζω τον πούτσο μου βρίζοντας… πάνω στη γλώσσα σου και στα βυζιά σου, πασαλείβοντας τα χύσια με τα χέρια μου στο πρόσωπο, στο λαιμό και στο κορμί σου...

Εξαντλημένοι και οι δύο, πέφτουμε στο πάτωμα και ψάχνουμε για ανάσες... οι γόβες σου στο χαλί, πλαϊ μας.

Δεν κατάφερες να τις κρατήσεις φορεμένες όσο πηδιόσουν.


No comments:

Post a Comment