April 13, 2018

Στο στόμα σου και πάλι...

Καύλα μου, χθες με περιποιήθηκες σαν άντρα με το «Α» κεφαλαίο! Με είχες καυλώσει τόσο που ήθελα να στον μπήξω εδώ και τώρα… ασάλιωτο… αλλά πριν προλάβω να μπω μέσα σου, εσύ γύρισες στο κρεβάτι, μ' έσπρωξες προς τα πίσω και σχεδόν όρμησες για το καυλί μου. Η αίσθηση από το ζεστό σου στόμα να περιβάλλει τον πούτσο μου, με έφερε σε έκσταση. Το χέρι σου είχε αρπάξει το σκληρό σαν κοντάρι καυλί και το οδηγούσε ώστε το στόμα σου να γλιστράει πάνω-κάτω του. Γνωρίζεις άλλωστε ότι το θέαμα του να τσιμπουκώνεις το πούτσο μου, σε κάνει στα μάτια μου να νιώθεις ποθητή όσο ποτέ…

Η πίπα σου, για ακόμη μια φορά, ήταν εξαιρετική. Υγρή, βαθιά, όπως αρμόζει σε μία ρουφιόλα του επιπέδου σου. Η γλώσσα σου έγλειφε τον πούτσο από τη βάση μέχρι την κορυφή και ενίοτε ρουφούσες το πρησμένο κεφάλι του με τα χείλη σου. Τόσο απολαυστικά το έκανες που ζοριζόμουν πολύ και μούγκριζα από την προσπάθειά μου να κρατηθώ. Συνέχισες να με γλείφεις αργά, μέχρι που εγώ σχεδόν παρακλητικά σου έλεγα να μ' αφήσεις να τελειώσω έτσι όπως σου γαμούσα το στόμα. Ξαφνικά, όλο μου το σώμα είχε μουδιάσει και αυτό το μούδιασμα κύλησε μέσα από το καυλί του και ξέσπασε στο στόμα σου. Χωρίς προειδοποίηση!

Έμεινες άφωνη από την έκπληξη. Πού να χωρέσει πούτσος που να χύνει τόσο πολύ στο στόμα σου; Με το ζόρι μπορούσες να κρατήσεις το πουτσοκέφαλο. Έκανες προσπάθειες, μου την έπαιζες και μου την έγλειφες όπως μπορούσες. Κατάπινες ατελείωτες ποσότητες από τα χύσια μου, ξανά και ξανά, μέχρι που το καυλί μου σταμάτησε να κάνει σπασμούς. Σταμάτησες το γλείψιμο μόνο όταν μου ρούφηξες και την τελευταία σταγόνα του σπέρματος που έσταξε από την άκρη του πούτσου μου και μετά ξάπλωσες δίπλα μου. Δεν είχαμε ακόμη γαμηθεί κανονικά, αλλά δεν πείραζε. Υπήρχε πάντα η συνέχεια της βραδυάς, που ήδη υποσχόταν πολλά…


No comments:

Post a Comment