April 22, 2018

Καυλοαναμνήσεις

Πάω λίγο πίσω στο χρόνο, μωρό μου. Έφερνες τα τιμολόγια και όταν σε έβλεπα να δουλεύεις ντυμένη και σοβαρή, προσπαθούσα να σε γδύσω με τα μάτια και να σε φανταστώ ολόγυμνη. 'Ο,τι έγινε ήταν τόσο ξαφνικό… Σκέφτομαι προς τα πίσω και μου φαίνεται σαν ψέμα, πως η γυναικάρα αυτή κάποτε θα ξάπλωνε ολόγυμνη στην αγκαλιά μου και θα ρούφαγε αχόρταγα τον πούτσο μου απ' το στόμα της, απ' το μουνί της κι απ' τη κωλάρα της…

Θυμάμαι όταν έδινες τα χαρτιά στο φορολογικό, ο τουρλωμένος κώλος σου μόλις απείχε λίγα μέτρα από το γραφείο μου… μπορούσα να καταλάβω τι στρινγκάκι φορούσες. Η μυρωδιά του γυναικείου κορμιού και η στητή κωλάρα και τα μπούτια σου, που πηγαινοέρχονταν μπροστά μου, ήταν πηγή συνεχούς ερεθισμού και φαντασιώσεων. Και μερικές φορές, όταν τα πράγματα είχαν προχωρήσει, πόση ανυπομονησία θα μας κυρίευε, πότε να τελειώσει η δουλειά να πάμε στο ξενοδοχείο να πέσουμε στο κρεβάτι ολόγυμνοι και να χορτάσουμε γαμήσι.

Πόσο με καύλωνε ο πισινός σου, μωρό μου! Τί δεν θα'δινα, για να μπήξω την ψωλάρα μου μέσα του… Και που να 'ξερα ότι αυτή η ροζ κωλοτρυπίδα θα 'χε μιλιά και θα με προσκαλούσε να χωθώ μέσα της, να της γλείψω γύρω-γύρω τα τοιχώματα και να την ερεθίσω τόσο πολύ, που ν' αρχίσει ν' ανοιγοκλείνει με σπασμούς πάνω στη γλώσσα μου... Και να ζητά το πούτσο μου βαθιά στο εσωτερικό της, να την ανοίγει τόσο όσο χρειάζεται για ν' αγγίξεις την υπέρτατη ηδονή.

Και που να φανταστώ όταν συνέχιζα να στέκομαι πίσω σου και να παρακολουθώ τον κώλο σου ν' αναδεύεται, ότι θα 'ρχονταν ο καιρός να μου δοθείς σε έναν απολαυστικότατο πρωκτικό έρωτα, να αφεθείς να σε ρίξω μπρούμυτα στο κρεβάτι και να βυθιστώ μέσα στη κορμάρα σου από τα πίσω. Το ίδιο κι εσύ όμως υποψιάζομαι, πιάνοντας με το μάτι σου το πεινασμένο βλέμμα μου να καρφώνεται στον πισινό σου, δεν μπορεί παρά να σκέφτηκες ότι το πέος μου είχε τεντωθεί σαν ελατήριο και να το φαντάστηκες να σε πηδάει.

Πιθανόν και συ με τη σειρά σου να ερεθίστηκες. Το μουνί σου να άρχισε να στάζει κι όλο σου το είναι ν' αναρωτιόνταν αν θα υπήρχε ποτέ πιθανότητα να το νιώσει μέσα του. Και πραγματικά: ο καιρός που πέρασε στο κρεβάτι της ηδονής προσπαθώντας να εκτονώσουμε την ακατανίκητη έλξη που αισθανόμαστε ο ένας για τον άλλο ήταν κυριολεκτικά "καυτός", γεμάτος με απογειωτικά γαμήσια και πρωτόγνωρες παραλλαγές, που σου δίδαξαν το αληθινό σεξ και σε έκαναν να αισθάνεσαι πια  βασίλισσα στο κρεβάτι…

Θυμάμαι μωρό μου, εκείνο το πρωϊνό στο αρχείο. Σε οδήγησα πίσω από κάτι βιβλιοθήκες και σου ζήτησα να μου τη βγάλεις έξω. Εσύ, υπακούοντας σαν αρνάκι, μου άνοιξες το φερμουάρ και εγώ πέταξα την ερεθισμένη ψωλή μου έξω και στην πρόσφερα. Εσύ, αντικρύζοντας το σχεδόν υπερφυσικό από τη καύλα αντρικό όργανο, το θαύμασες για λίγη ώρα και, ξαφνικά, γονάτισες μπροστά μου και το 'χωσες ολόκληρο μέσα στο στόμα σου, γλείφοντάς το ρουφηχτά με μανία.

Το να σε έχω την ώρα που οι συνάδελφοι δούλευαν μερικά μέτρα μακρυά να με προσκυνάς και να μου τον παίρνεις τσιμπούκι, με καύλωσε υπερβολικά και σε λίγο, μη μπορώντας να κρατηθώ, άρχισα να χύνω μέσα στο στόμα σου κι εσύ να πίνεις τα χύσια μου καθώς βόγγαγα ικανοποιημένος. Μου άρεσε που όταν τελείωσα έτριψες τον υγρό πούτσο μου τρυφερά πάνω στο πηγούνι σου, πασαλείβοντάς το ελαφρά με τα υπολείμματα από το σπέρμα μου, σα να 'ταν κρέμα.

Μετά επιστρέψαμε και καθίσαμε, ο καθένας στη θέση του, σα να μην τρέχει τίποτα. Είμαι σίγουρος πως όπως κάθισες στο γραφείο σου, αισθάνθηκες το μουνί σου να στάζει και να σου βρέχει το βρακάκι. Εγώ, που είχα ξανακαυλώσει στο μεταξύ, σε κοίταζα απο μακρυά σαν ξερολούκουμο. Δεν σκεφτόμουνα παρά πως θα σε ξεσκίσω. Ήμουν αποφασισμένος να σε πάρω απο παντού!

Και το ίδιο κι όλας μεσημέρι, όταν έχωνα σπρωχτά την ερεθισμένη ψωλή μου ανάμεσα στα υγρά μουνόχειλά σου, βυθίζοντάς την σχεδόν μέχρι τις ωοθήκες σου, γλυκάθηκες αφάνταστα με τον τρόπο που σε πήδαγα με μανία. Σε είχα τυλιγμένη σαν χταπόδι γύρω απ' το κορμί μου, να μ' αγκαλιάζεις σφιχτά δένοντας τα πόδια σου πάνω στον κώλο μου, με τέτοιο τρόπο που δεν είμαστε παρά δυο κορμιά να ανεβοκατεβαίνουν κολλημένα, πυρωμένα και ιδρωμένα, συντονισμένα στο ρυθμό του πάθους.

Κατάλαβα πως αυτό που σε τράβαγε σα μέλι σε μένα, ήταν ακριβώς αυτό: η σαρκική τρέλλα! 'Η, να το πούμε αλλιώς, το πώς μιλούσα στο κορμί σου ενίοτε με αισθήματα και ευαισθησίες, αποθεώνοντας την ερωμένη με τα όλα μου και άλλοτε με προστυχιά, θέλοντας να σου προσφέρω σα να 'μουν σκεύος ηδονής, το γαμήσι για το γαμήσι. Αλλά πάντα, όλα μέσα σε ένα πανηγύρι των ενστίκτων, δικαιώνοτας το θηλυκό μέσα σου!

Τότε σιγουρεύτηκα πως ήσουν διατεθειμένη να τα δώσεις όλα μαζί μου. Θα μ' έτρωγες κυριολεκτικά! Όπως και θα με φας πολλές φορές στο μέλλον...

No comments:

Post a Comment