April 12, 2018

Στοματικός παροξυσμός

Πόσο απολαμβάνεις το τσιμπουκάκι, καυλάκι μου! Αυτόν τον πούτσο που έχεις σαγηνεύσει. Να τον κρατάς έτσι πρησμένο στη παλάμη σου και να ζυγίζεις το βάρος του. Δεν τον έχεις ξανανιώσει ποτέ έτσι. Τόσο καυλωμένο... έτοιμο να εκραγεί. Κοίτα πως τον ακουμπάς έτσι σαλιωμένο στις βυζάρες σου… Παίζεις το πουτσοκέφαλο στις ρωγίτσες σου… τι απαλό! Μεταξένια αίσθηση. Όπως αυτή της γλώσσας σου στον ορθωμένο πουτσοκορμό. Ζεστά χείλη, βάλσαμο στην καύλα που νιώθω από το πρωί…

Πώς σου φαίνεται τώρα μωρό μου; Τον κάνεις όρεξη για βαθύ λαρύγγι; Να τον ρουφάς με πάθος και να γαμάει το στόμα σου; Είσαι εκεί για να τον ικανοποιήσεις! Το λατρεύεις να γίνεσαι η πουτανίτσα του! Να ερωτοτροπείς μαζί του. Άλλοτε τρυφερά, να τον χαϊδεύεις με τα υγρά και ζεστά χείλη σου και άλλοτε να του κάνεις αγριάδες δαγκώνοντας ανεπαίσθητα το πουτσοκέφαλο με τα δόντια σου ενώ ταυτόχρονα τον τραβάς έξω. Αυτό το απαλό χάδι τον τρελαίνει… και τον σκληραίνει ακόμη περισσότερο.

Δεν τον θέλεις ακόμα όλον μέσα στο στόμα σου. Μόνο να του γλύφεις και του πιπιλάς το πουτσοκέφαλο… Στα πρόθυρα της έκρηξης να  τον γλύφεις σε όλο το μήκος του, να το παίζεις με τα χέρια σου, να μπουκώνεσαι τ' αρχίδια και να τα χώνεις όσο πιο βαθιά μπορείς στο στόμα σου. Ήρθε η στιγμή να τον παίξεις με δύναμη. Άλλοτε να τον τραβάς βίαια και άλλοτε να τον ρουφάς βαθιά μέσα στο στόμα σου. Πρόστυχα! Ανεβοκατεβάζοντας το κεφάλι σου για να γαμάς το στόμα σου με την καλύτερη πούτσα… Την δικιά μου βέβαια, όχι του άντρα σου!

Δείξε σε αυτόν τον πούτσο πόσο τον λατρεύεις, λοιπόν. Όλη η ένταση, η καύλα και η προσμονή της ημέρας θα εκραγεί σε μια στιγμή. Μη σταματάς μέχρι να χύσω! Η πρώτη σταγόνα… Χύνει! Ξεφορτώνει το καυτό του φορτίο. Άσπρο πάτο, μωρό μου!

Το στόμα σου γέμισε με τα χύσια του ζουμερού καυλιού… τώρα η σειρά μου… Με φιλάς στο στόμα και τα γλύφουμε μαζί και τα ρουφάς πάλι πίσω από το στόμα μου μετά… Νοιώθοντάς τα και οι δυο μας, παχύρευστα, κολλώδη και αλμυρά.

Καμιά γλωσσίτσα δεν είναι σα τη δική σου καύλα μου! Θα έχει όσο πούτσο θέλει το βραδάκι...


No comments:

Post a Comment